Az biztos, hogy nem a legkomfortosabb kocsi!
Tényleg megérezni még egy 5ft is ha átmész rajta!
De kanyarban relatíve stabil....
Spec nekem az ülés helyzet k.. kényelmes!
A Puntom az komfortosabb az úton, de kényelmetleneb!
3 hónapig volt egy megane limusine-om
De örültem, hogy eladtam
Utána újként vettem az sx4-et, bár néha lejátszók a gondolattal, hogy lecserélem, de számomra felesleges pénz kidobás lenne
Amíg megy, addig marad... Ha csak nem jön hirtelen 2-3 gyerek
Na erre nincs sok esély
Mentél már ilyennel? Vagy csak fotelből fikázod?
A villaszög ellenére nagyon kiegyensúlyozott a kormányzása.
Már már normális motornak is lehet nevezni.
Ez b-meg egy kibaszott vonatba oltott crómtemető.Minden csak nem motor.Ekkora villaszöggel egyenesen kurvajó menni,mást nem tud.Ha ez tetszett a spori nem (halálugyanaz csak több a króm) az no comment.
De csak azért mert 6-8 havi bérből itt lófaszt kapsz...mondjuk a Prius nekem 4 havi bérem volt, de direkt használtan vettem mert Újonnan szerintem túlárazott.
Mégsem érzem, hogy olyan autóm lenne ami nem nekem való. Simán körülnéztem, és ez volt az ésszerű választás, mind tudásban, mind üzemeltetési költségek terén, az új autókhoz képest is.
Viszont a következő autóm szerintem vagy 2 évi jövedelmem is lehet, mert értelmesTesla nincs 20 milla alatt, viszont nagyon úgy néz ki hogy megéri a felárat egy 12 15 milliós villanyautóhiz képest....illetve nekem megéri a villanyhajtás felára, a szóba jöhető benzinesekhez képest is, ami manapság régen nem dupla árat jelent, csak 2-3 milliót.
Szóval lehet hogy feladom az elvem és új, túlárazott autóm lesz, mert a jó elektromos autókat úgy tűnik senki nem adja el.
Elhinni azt, hogy az 5 évnyi ingyen szervizt magára vállalja a forgalmazó, kereskedő és nem építi bele a vételárba tényleg nagy fokú hiszékenység.
Mint a 10 ezer forintos anyagköltségű olajcserére 60-80 ezret fizetni a szakszervizben, hogy megmaradjon a garancia, amit ki sem használ az ember, mert 2-3 év alatt nem szokott semmi megkotlani egy kocsin.
Totál megéri.
Értelmezés nem megy neked se
De hát egy olyannak aki szerint :
Mert garanciális az autója és ingyen van a kopó fogyó alkatrész is!
Álom világban élsz
Összegezzük!
Hasamra ütök, vettél egy BMW-t amit te x évig nyúzhatod, de egy Ft szerviz díjat nem kell fizetned!
Kophat a tárcsa, szilent, talán még ingyen gumit is adnak , a munkadijat se kell fizetni!
Ez igen, ez tényleg jó üzlet a kereskedőnek
Hát még neked
Az álom világban előkkel tényleg nem kell vitatkozni
De magyarázd nyugodtan az igazadat
Értelmezzél előtte!
Mert némi indulatok érzek benned
Nekem maga az üléspozíció is rettenet volt: a pedálok túl közel, ha hátra tolod az ülést akkor a kormányt és a váltót nem éred el, ráadásul a kormány csak le-fel állítható, nem kihúzható. 5 perc alatt kiszerettem belőle.
SX4, engem nagyon megoszt. Kellemes kis szabadidő autó lenne, de komolyan, mégis milyen gondolat vezérelte a tervezőket, amikor egy szabadidő autót olyan kemény, szinte rugózatlan érzésű futóművel láttak el, ami rendesen dobál, zörög, csattog egy picit is rosszabb úton? Hátul valami kegyetlen szar, a derekadban érzel minden apró keresztbordát vagy útegyenetlenséget, de elől is gondolkodtam, hogy ezt biztos nem ide közép és kelet európába tervezték.
Nem beszélve az iskolapad keménységű és pozíciójú ülésekről.
Utazási komfort terén szerintem egy katasztrófa az kocsi.
Én "félig fekve" szeretek vezetni, kinyújtott lábbal, hátratolt üléssel, deréktámasszal. A Ceed qrva jó hosszú úton is (illetve csak hosszú úton az, mert ki/beszállni nem kellemes - pláne sűrűn). A magasan ülős, láblógatós hokedli-póz nekem nagyon nem jön be - ezért nem kellett anno az SX-4 sem, pedig vágytam rá.
A franciák kis autókban is odafigyelnek a komfortra, ergonómiára, sztereotípia, de ez van. Meg ne sértődj, de a térdeid mennyire szeretik a lapos autókat? Én már most szeretnék valami magasabb járművet, nagyon csípem a suv-ok magas üléspozícióit.
Ja ja a Vrod blokja az tényleg zseniális. Olyan finom V2 járáskultúrával azóta sem találkoztam, és basszus első indulásnál velem is felugrott 140re mint a világ legtermészetesebb dolga lenne. Kényelemre se volt panaszom, de a lábtartónak minden indulásnál mellé léptem, annyira előrébb volt mint nekem jólesett volna
Na meg hogy nem tudok ráhasalni a szélre... Szóval én továbbra is a hasalós, max a túra motorokat szeretem.
Ezért lesz a Clio és nem a Swift. Sajnos azonos felszereltséggel 400 ezerrel drágább amannál, de ELÖL sokkal kényelmesebb a másiknál. Öregembernek ez már lényeges szempont, főleg hogy hátul soha nem lesz utasom...
Bocsi, de annyira tipikus vagy Ezért mondják, hogy külön állatfaj Az összes suzukis meg van győződve, hogy az övék a legjobb, legmegbízhatóbb autó, és aki mást vesz, az hülye és képzeld, én milyen hülye lehetek, hogy ezekkel próbálok vitatkozni!
Amúgy a második sort már nem olvastad el? Addigra elfáradtál a koncentrálásban?
Tényleg megérezni még egy 5ft is ha átmész rajta!
De kanyarban relatíve stabil....
Spec nekem az ülés helyzet k.. kényelmes!
A Puntom az komfortosabb az úton, de kényelmetleneb!
3 hónapig volt egy megane limusine-om
De örültem, hogy eladtam
Utána újként vettem az sx4-et, bár néha lejátszók a gondolattal, hogy lecserélem, de számomra felesleges pénz kidobás lenne
Amíg megy, addig marad... Ha csak nem jön hirtelen 2-3 gyerek
Na erre nincs sok esély