Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az se rossz!
Inkább xenon. Azokban olyan rohadt éles a határvonal.
A Leaf-ben kurvajó a LED-es lámpa, magasság állítás nélkül is.
Nem inkább úgy van hogy "Éhes makkal disznókat álmodsz"?
A ledesnel van hogy elbassza a gyar, es kurvara eles a hatar sotet-vilagos kozt. Rohadt zavaro.
Miért vennél ilyen elavult xart? Hisz már önvezető autó is van... most megveszed az új Cliót, és 5 év múlva meg olyanra fogsz vágyni?
Automata klíma, LED, tempomat tényleg minden autóban van már. Táblafelismerő és sávtartó az enyémben meg csak akkor üzemel, ha beülök vezetni
A 2 dines 12 ezreserintos radion van bluetooth kihangosito de a legnagyobb truvaj hogy egy 5000 forintos tolatokamerat is ra tudok kotni. Ekkora hombarnal jol jon, ugy hogy nincs hatra ablak.
Egy ismeros siman felkent a hatso ajtora nyuggert mert a hulye beallt moge tornadobiciklivel.
A kinainak majus vegen jo a 1,5 millios erteku kesz cucc.
Nem is avensis hanem auris, ami lehet csak xenon volt.
A ledes lápa viszont szerintem csak olyan autóban jó amiben van manualis allítás bentről vagy a gyárnak sikerült tökéletesen beprogramozni a szintezőt. Pontos éles vonalban ér véget a fény, nincs szórása. Tompítottal volt sokszor hogy picit lefele világított es nem láttam jóformán semmit. Ez egy avensis volt.
Kurvajó ám a sávtartó is, fogod a kormányt, szűkíted az ívet, nehéz tekerni a kormányt mert ő a sáv közepén akar maradni aztán elfogy a felfestés, hirtelen nem is akar középen maradni és berántom a szembesávba megszopatott párszor itthon a főutakon, pályán viszont nagyon jó, fogalmam sincs mennyi ideig de nagyon sokáig tudtam telefonozni az autó meg szépen ment a sávban a tábla felismerő is nagyon jó, előfordul hogy figyelmetlen voltam és a 60 vagy 70-es táblát nem láttam, esetleg a 30-ast de ő mutatja hogy mennyivel szabad.
AGYATLAN DOLOGNAK TARTOM A MOSTANI GYORS AUTÓKBAN a TAPERÁSZÓ-KÉPERNYŐKÉT alkalmazni. Hogy miért ? Számold ki mennyit megy az autó. pl 130-nál , hány métert, amíg a vezető nem az utat bámulja, hanem tapogatja a képernyőt.
OK, akkor legyen digitklíma, adaptív tempomat, LED-es fényszórók, táblafelismerő rendszer, gyalogost is felismerő vészfékező rendszer, stb.
Ezek pár éve csak a dögnagy (számomra elérhetetlen) luxusautókban voltak, ma meg egy "legolcsóbb" ÚJ kisautóban is elérhetők.
"én is új 20 éves lányokat szeretnék dugni," Éhes a malac makkja és megint makkolna!
Érintő képernyő a legnagyobb faxság, amit eddig az autóipar alkalmazott Biztosan az elterjedt tenyérnyi divatmobilok hatására... kezelni rémálom, nézni kell...
Tükrözés... még autóban menet közben is a telódat akarod baxtatni?
Az ejtőernyősöket is megkérdezted, erről??
Há ti...
Az utolsó kívánságot márpedig teljesíteni kell!
Mindenesetre nem ugrálunk ki működő repülőből
én is új 20 éves lányokat szeretnék dugni, ha nagyon akarnám meg is tudnám tenni, de nincs értelme
Olyan már van, feltétlenül ÚJAT szeretnék. Amiben van érintőképernyő, gyári navi, okostelefon-tükrözés, meg az összes létező biztonsági extra. Egyszer az életben....
Mert itt van épeszű?
Én 700 ezret hagytam ott most nemrég bútorra,de még venni fogok. Velem jól járt a bútorasztalos,én meg vele járok jól,mert pontosan azt kapom,amit elvárok. Nincs kompromisszum mint egy kész bútornál...
Ahogy a repülős mondás tartja:
"Ép repülőből,
ép eszű ember,
épen nem ugrik ki."
Nem is a zuhanas az eletveszely, hanem a foldet eres.
Miért? Repülő még soha nem maradt fenn a levegőben