Ha jó a társaság nem olyan szar az. De ülni 10 órát és bambulni ki az ablakon,valóban büntetés. Mi a csapattal versenyekre járunk minden évben busszal. Odafelé alszunk,pihenünk...de visszafelé már naaaagyon durva bulikat nyomunk
A hajó mivel másabb? Ugyan úgy alkalmazkodni kell....csak nem 50 emberhez,hanem 500-hoz
Meg a kurva tengeribetegség...
Ma sem lettél okosabb....
De én sem mennék most ilyen útra. De 20 év múlva a haverokkal,barátokkal simán elmennénk egy 2 hetes körútra.
Én a kirándulásokra értettem. Anyósomék a világot körbebuszozták már tízszer. Imádják...
Kisebb baráti társaság és buliznak egész nap. Kaja és szállás fizetve ,meg van egy idegenvezető aki elpofázik mindent.
Közel sem olyan szennyező ha leosztod 50 emberre
Az, hogy mit írnak a cikkben, nem zavarna meg - ha látnám inkább A szememnek jobban hiszek, mint egy webújságírónak
A roncs képen a hátulja tiszta kocka, mintha Ignis vagy Wagonyír lenne, a motorháztető is rövid...
Nektek is ilyen fos ez a féccbuk lejáccó, hogy nem lehet pausolni? (ill. lehet, csak nem a kép marad, hanem rajánló lesz helyette ) vagy csak a Linux-Chrome szopat?
...na szóval nem tudom kimerevíteni, de sztem Ignis.
Vegyél versys650-est vagy 1000-est. A kicsi sokkal olcsóbb cserébe nem erős viszont keveset eszik. Jó futómű és a fék is, magas de mégis 17-es kerekei vannak.
Tudok capot is eladót, több ismerősnek is van, egyikkel sincs baj mióta csatikat cseréltek meg inditorelét és fesszabot.
Nem tömegközlekedek. Eddig sem tettem, ezután sem fogok. Dízellel meg elvből sem.
Viccet félretéve: Kalocsáról - Pestet kivéve - tömegközlekedéssel eljutni az ország másik végébe - nagyon rossz vicc. Bő tíz éve még az a nyomorult MÁV is leállt.
Ha vége lesz ennek a kórságnak, és lesz pénzem bármilyen ÚJ kisautót megvenni, akkor szeretnék sokkal többet kirándulni vele. Kis fogyasztással, kis környezetterheléssel.
Most a rendesebb 100as benzin olcsóbb mint a ratyi 95-ös
Aztán be akarok tárazni vagy 2 hektót