Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Több félreértés is van itt:
1. Bár nem írtam le, én a 15-20-25 éves kocsikról írtam.
2. A legújabb Swiftben még nem ültem.
3. Kizárólag biztonságról írtunk, a futásteljesítmény teljesen mindegy ebből a szempontból.
4. Bármi elmegy 2-3-400 ezer km-t, ami karban van tartva, lenézett Thalia-k 500.000 km-rel is mennek.
Az új Fiesta-k amúgy tényleg mintha tényleg nem sikerültek volna olyan jól, mint a régebbiek. A Clio meg rendszerint viszi a pálmát ebben a kategóriában.
Az én xarom meg 1327 kg! Országúton 100-110 körüli tempónál 7,0 litert kér, városban, hideg időben, rövid távokon meg nem mindig elég neki a 11-12 liter száz km-re. Többek között ezért is szeretném lecserélni. Totál átlag most 8,0 l / 100 km. A Clioval ugyanez kijönne 6,5-ből, az új Swifttel meg úgy 5-5,5 között.
Az öreg nácibárkám csak 185kg-al nehezebb.
Ültél új swiftben?....én igen, fiestában és clióban is, a fiesta nekem gagyibb a clio jobbnak tűnik, nekünk az első vasaló van 210000km-el és eddig jó.
Ezt nem lehet kikerülni. Az asszony 1035 kg-os Fiesta-ja is tank érzésű és Swifthez képest, de nem is baj.
Sajnos valamit valamiért: egy Clio több mint 1100 kiló, ezért a fogyasztása egy-másfél literrel több mint a 850 kilós új Swifté....
Már jó ideje komolyan veszik a franciák a biztonságot, szerencsére.
A legújabbak töréstesztje már megint nem jó: a kis fogyasztás miatt a végletekig ki lett könnyítve a váz/kaszni, így megint csak 3*-os a töréstesztje (a sima Vasaló" meg talán 4 volt). A Clio meg 5*, azért is inkább azt venném....
Nem ezt mondtam, hanem akkor vedd komolyan, amit írtam.
Sokat javítottak az új Swifteken a régihez képest, ég és föld a kettő, csípem az új kis Swifteket.
Az utas kabin (cella) minden modern kocsinál egyben marad azért egy ilyentől, még talán a Thalia is.
A leérkezés, na az lesz érdekes, azt is megnéztem volna.
Ez egy Swift. Nem sx4.
De életben maradt.......egy ilyet szerintem egy tank sem élne túl.
Lehet isteníteni a Suzuki-t, asszem SX4 van a videón (kár, mert az SX4 pont a futóművével cseszte el az amúgy jó ötletet a pici szabadidő autóra), de az biztos, hogy ilyen tempóval neki csapódva a körforgó padkájának szétvert és elcsavart az mindent rajta, felniket, futóműveket, elöl a bölcsőt, mindent.
Plusz a leékezés...szóval tuti hogy tk-ra lett törve.
Az "Ató" az az ajtó akarna lenni! De megint elqrtam mint fletó a miniszterelnökséget!!
Elbsztam,:" nem lehet az hogy az ató záródott be,"
Hogy rendes magyarázatot adhassak Neked, nem lehet az hogy az ató záródott be, és azért nem tudott bemenni a Béla és az a fránya teherbeesés ezért nem történt meg?? ??
Ez mekkorát repült: http://totalcar.hu/magazin/hir...

.....azé' látszik, hogy suzuki, életben maradt.
Végre valaki aki komolyan vesz.
Akkor szinte mind elpusztultak, most azért jobb a helyzet elég csak a "nemrégi" spanyol náthára gondolni. Az első két évben 21 millió, de némely becslések szerint 27-50 millió áldozat volt.
Lazulj el már egy kicsit, és ne vegyél mindent véresen komolya, tudhatnád ez a fórum tökig van fizikusokkal, kémikusokkal és egyéb más ált. isk. végzettségű professzorokkal!
Ennek örülök, akkor téged is aggaszt a dolog?
Akkor ne vedd figyelembe a mondatok végén a sárga dolgokat.
Látom , vírusoztok, eltudom képzelni, mi lehetett a középkorban , vagy előbb, ha egy ilyen "valami" lecsapott a népességre. Vagy csak mi vagyunk "elpuhulva" és a védőrendszerünk (immunitás) nem alakult ki, vagy sokkal szrabb mint régen, amikor még szinte naponként kellett működnie "neki"??
Úgy veszem észre nem érzed át a probléma súlyát. Már régóta foglalkoztat, hogy vajon miért nem sikerül és most ez egy lehetséges magyarázat lenne és elvicceled.