Szerintem neked valami más záródott el és nem jut elég oxigén az agyadba....
Amúgy a nem teherbe esésnek nem csak ez lehet az oka, szóval keresd fel a nőgyógyászod!
A tekerő szerintem be van rohadva, mert meg sem mozdul, feszegetni meg nem akarom, majd az Aprilia szaki megoldja. Az is lehet, hogy az első telók puhára állítása után nem ártana a 15 éves olajat sem lecserélni bennük, mert tuti a gyári van még benne.
Mondjuk a futóműved sem áll a helyzet magaslatán pillanatnyilag. A hátsó úgy érzésre csak simán túl van feszítve, azt csak ki kellene engedni, ott a tekerővel.
Elsőnél valami kopogás is van, azon is lehetne hangolni, vagy takarítani.
Aztán a gumid is egyből jobban tapadna.
Ha meg leveszed a plexit akkor a csuklód sem fárad el mert megtart a menetszél
Nem feltétlen, de 1-nél azért több henger legyen benne és semmiképpen se 4 darab, ami sorba van rendezve. Ezen kívül minden érdekelhet. A Transalp 700-al motorozás közben döbbentem rá, hogy mennyire kurva jó egy ilyen könnyű túraenduro-val motorozni, de ott picit hiányolom a literes dinamikáját.
Észérvek szerint a Ta700 a legjobb és legfunkcionálisabb motor, amivel mentem, de a motorozás nem az észérvekről szól.
Gyorsabb? A csontok ott el sem bomlanak, azokat sok én múlva is megtalálják. Ha valakit nagyon el akarunk tüntetni, azt a kiéheztetett disznókkal kell felzabáltatni, azok a csontokat is össze zúzzák és megzabálják.
Én azért vettem mert szögvasat, meg zártszelvényt élbe vágni, illeszteni kézi fűrésszel lehet szépen, és ez olyannak tűnt amivel tudom ugyan azt produkálni fáradság nélkül, de se nem pontos, se nem hatékony. Közben feltalálták a vékony tárcsát a flexhez, azóta az a nagy szerelmem.
Fára sem volt igazán jó mert tépi az anyagot, a körfűrész meg nem.
Olyan helyen jó, ahol sajnálod a forgó gépek tárcsáját szétbaszni. Pl. ablakkeretet kivágni a helyéről ideális.
Erre gyanakszok én is, a 120 kg feletti Gergő fórumtársunk is ment vele, szerinte is túl feszes és nagyon pattog. Lehet a szerelő után megoldódik a gond.
Michelin PilotRoad4-es szett van rajta, 2.2-es nyomáson megyek vele.
Egyik egy katana másolat, de nem hozza igazán a formát, a másik egy ninja-to ez jobban sikerült már
Trabant laprugóból csináltam Őket
4 réteg pólót lazán átviszi meg a 5mm farostot, aztán a külső deszka megfogta
Garázs ajtón van tesztelve
2-3 centis faágat egy csapásra viszi. Pedig nem borotva éles
Asszonynak is kész lett a kicsi meg a nyeleket kell bevonni hogy ne csúfoskodjon az ásónyél
Lehet én vagyok túl nyugodt motoros... Pont azt szeretem benne, hogy nem kell agyon forgatni, hogy haladjon, 4-5 ezres fordulaton nyomatékból megold mindent bármelyik fokozatban. Azért néha én is 2-3-4-ben kiforgatom, mert szimplán jó móka.
Az M9-es autópályán mentem vele egyszer 240-et, de én vidáman elvagyok 100-150-es tempóval utazgatva.
Amúgy a nem teherbe esésnek nem csak ez lehet az oka, szóval keresd fel a nőgyógyászod!