Nekem a 600-as evett 6-6.5 litert.
Nálam vegyesben 8.5 körül van (mondjuk nem teljesen gyári)..... Én szeretek kigyorsulni 1-2-3 -ban és van nálam 150 IS, persze lakotton normál tempó.
Magyar utakra transalp kell
Kanyarodni egész elfogadhatóan tud, szar utat bírja. Szerintem nem is megy szarul, persze nem sportgép, de a buzik úgy is mérnek mindenfele aztán a transalp is simán össze tud szedni 6 számjegyű büntetést is
Szamu-Raj kardok. Házi készítés? Mert amúgy nem rosszak, de egy gázspray hatékonyságát meg sem közelítik. Peca túrán bozót igazításra kiválónak tűnnek.
Nemsokára megy az abonyi Aprilia szakihoz, mondom neki, hogy mindenhol állítsa a lehető legpuhábbra a telókat, ide a keresztborda tengerre felesleges a feszes hangolás. Úgy már lehet kevésbé fog idegesíteni.
Amúgy közúton nem járok én 200-zal, egy szűkebb kanyarban is lehetne jókat fordulni 80-nal is, ha a kanyarban lévő úthibákon nem akarna elmászni a gumi.
1000-es létére 5.5-6 liter országúton utazgatva 100-150-es tempóval nekem nagyon barátinak tűnik. Úgy, hogy ebben vannak ugye városok is, ahol én mindig lassan megyek.
A godollo-hatvan-szolnok szakasz volt ugy amit legutoljara mentem nem volt kulonosebb gondom.
Ha fulon akarsz fordulni 200 al menj palyara.
Amugy pl Bicske felol mány tök perbal egesz csobankaig egesz jo kisforgalmu.Emlekeim szerint.
Tegnap mentem egy Bp-Albertirsa-Jászberény-Nagykáta-Bp kört, szinte végig keresztborda tenger volt. Engem valamiért idegesít, hogy folyamat üti-veri a motort és vele a csuklómat.
Kanyarodnék egy normálisat és a kanyar közepén toldozás-foldozás az úton, már pattog is el és nem az 5 éves gumik miatt, hanem a fosrakás útminőség miatt.
Annyira nem buli, pedig ez még csak nem is sportmotor...
Mondjuk KB 10 éve használok elég sportos csupaszokat.
Ezt a végletes tankot kell venni mert hungary kompatibilisek akarunk lenni kibaszottul nem értem.Ha találsz egy huplit már nyekegsz hogy mindenhol szar.
Megfordultam már európa számos helyén,vannak jobb,rosszabb tapasztalataim,ha nem az isten háta mügött mész semmi bajom nincs.
Nem tüköraszfalt de spec lazán a turacher strasse 100 km-én lazán van szarabb,olasz részen az összes passo felső része sem tükör és még sorolhatnám.
Köszi az infókat. Amiatt gondoltam rá, mert ez a szelíd karakterű 1000-es V2-es blokk nagyon bejön, nem ideges, nem kell forgatni, hogy menjen és alig fogyaszt 1000-es létére. Ugyan ez a blokk van a Caponord-ban is, csak még kevesebb lóerővel.
Az Abonyban lakó szaki pont elég, de ott van Kecskeméten az Aritona Motor Center, ott a tulaj szintén Aprilia-s, 120.000 km van a Tuono-jában, ott is szívesen látják ezeket a motorokat.
A kipu szelep és a lassú alkatrész ellátás már inkább aggasztó.
Na szoval ismeros nezett capot,es rakerdezett olyanra akinek mar volt.
"Egy fél órát dumáltam egy ismeretlennel, felhívott segítő szándékkal az Aprilia kapcsán, mert megkérdeztem a motoros túrázok csoportban, hogy mi merre hány méter.
Oktató, volt neki 2 Apriliája (Capo 1000, 1200)
Azt mondta szereltetni agyrém, sehol egy hozzáértő, alkatrészek 2-3 hónap alatt jönnek, egy jó szerelő van Abonyban
Most Multi 1200-je van, azt mondta verjem ki a fejemből azt a szar Capot
Vegyek akkor már Ducatit, más kávéház
Szóval, nem hozták meg a kedvem
De a srác jó fej volt így ismeretlenül, hogy segíteni akart
Felakad bennük az üzemanyagszintjelző, kipufogóban van egy szelep, aminek tönkremegy a mozgatója, ennek az ára 180e Ft
Pótkulcs 3 hónapig jött, nyers, amit még 1 hónapig tanítottak itthon
Nem igazán gyárt hozzá senki kiegészítőket"
Nálam vegyesben 8.5 körül van (mondjuk nem teljesen gyári)..... Én szeretek kigyorsulni 1-2-3 -ban és van nálam 150 IS, persze lakotton normál tempó.
Kanyarodni egész elfogadhatóan tud, szar utat bírja. Szerintem nem is megy szarul, persze nem sportgép, de a buzik úgy is mérnek mindenfele aztán a transalp is simán össze tud szedni 6 számjegyű büntetést is
Amúgy közúton nem járok én 200-zal, egy szűkebb kanyarban is lehetne jókat fordulni 80-nal is, ha a kanyarban lévő úthibákon nem akarna elmászni a gumi.
Ha fulon akarsz fordulni 200 al menj palyara.
Amugy pl Bicske felol mány tök perbal egesz csobankaig egesz jo kisforgalmu.Emlekeim szerint.
Kanyarodnék egy normálisat és a kanyar közepén toldozás-foldozás az úton, már pattog is el és nem az 5 éves gumik miatt, hanem a fosrakás útminőség miatt.
Annyira nem buli, pedig ez még csak nem is sportmotor...
Ezt a végletes tankot kell venni mert hungary kompatibilisek akarunk lenni kibaszottul nem értem.Ha találsz egy huplit már nyekegsz hogy mindenhol szar.
Megfordultam már európa számos helyén,vannak jobb,rosszabb tapasztalataim,ha nem az isten háta mügött mész semmi bajom nincs.
Nem tüköraszfalt de spec lazán a turacher strasse 100 km-én lazán van szarabb,olasz részen az összes passo felső része sem tükör és még sorolhatnám.
Az Abonyban lakó szaki pont elég, de ott van Kecskeméten az Aritona Motor Center, ott a tulaj szintén Aprilia-s, 120.000 km van a Tuono-jában, ott is szívesen látják ezeket a motorokat.
A kipu szelep és a lassú alkatrész ellátás már inkább aggasztó.
Egyszer megveszed, örökös lesz mint a szegénység
"Egy fél órát dumáltam egy ismeretlennel, felhívott segítő szándékkal az Aprilia kapcsán, mert megkérdeztem a motoros túrázok csoportban, hogy mi merre hány méter.
Oktató, volt neki 2 Apriliája (Capo 1000, 1200)
Azt mondta szereltetni agyrém, sehol egy hozzáértő, alkatrészek 2-3 hónap alatt jönnek, egy jó szerelő van Abonyban
Most Multi 1200-je van, azt mondta verjem ki a fejemből azt a szar Capot
Vegyek akkor már Ducatit, más kávéház
Szóval, nem hozták meg a kedvem
De a srác jó fej volt így ismeretlenül, hogy segíteni akart
Felakad bennük az üzemanyagszintjelző, kipufogóban van egy szelep, aminek tönkremegy a mozgatója, ennek az ára 180e Ft
Pótkulcs 3 hónapig jött, nyers, amit még 1 hónapig tanítottak itthon
Nem igazán gyárt hozzá senki kiegészítőket"
Meretre,naggyábol.