Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Járó motorral kell mosni,104 fokon....akkor kiszárad hamar!
Jogos.
Van egy dolog ,amit nem értek srácok. Motor eladásnál sokan írják ,hogy “kipróbálni a vételár letétele után lehetséges”.
Nem árt tisztában lenni vele ,hogy ez így kevés...
Mielőtt kipróbálja nézzük már meg hogy pl van e jogsi és egy előszerződést írasunk...lehet bevert 2 felest reggel,aztán ha összetör mindent a környéken,én szívok...mivel még az én motorom. Tőlem elvitt egy srác egy 600RR-t ,de még nem volt jogsija . A haverjának engedtem hogy kipróbálja,neki nem.
De sokat tudtok szenvedni ezzel a motor cicomázással, leslagolod, lecsorog, megszárad, kész...
A Honda bírja a vizet

Na de komolyabban, nem értem én ennek a száraz mosásnak a logikáját.
Én pont azért nem mosnám szárazon, mert a rajta megülő por, meg minden karcolja, a víz nem.
Mosószeres víz, ráadásul, kivalló oldószer.
Átöblítem, lejön a nagyja, aztán szivaccsal áttörlöm, az nem karcolja. Bogarak ilyesmik szépen leáznak, azt nem sikáljuk, mert az tényleg karcolna.
Öblítés, aztán könnyű waxxal áttörlöm, és akkor szép lesz.
Matt fényezésen minden szar meglátszana, de nem mutatja jelét hogy ne bírná a hagyományos mosást.
Különben is, ha apám dácsiája bírta akkor egy Honda is bírni fogja
Ahhá!
Olasz motor
Tudom, haverom túl is hordta azt a 43 ezer km-es dugattyút már. Ez pár éve volt, azt mondta kíváncsi meddig megy el, meddig indul még be, azóta lehet 50 ezer felé jár. Olyan 25-35 ezer km között érdemes a Nicasil-os hengerekben dugót cserélni, mert akkor 4-5 dugattyút is el lehet használni bennük fúrás és Nicasil javítás nélkül.
Ha így telik az idő, ahogy elrepült a tavasz meg a nyár, akkor pikk-pakk rughatjuk oldalba a gépeket újra.
Ez azért csalóka,mert valóban "elmennek" csak ha a 2T-ben "bebillen" a dugó akkor az viszi a nicasilt (ha van) és hordósra koptatja a hengert s akkor már nem csak dugó csé a szervíz.
Semmi problémám nincs a japán motorokkal, szuper gépek. Csak nekem 18 év alatt sosem volt, ha lehet ezután is valami európait veszek. Ha az üzemórás, vagy 30 lóerő feletti 125-ös 2T gépekre gondolsz, az nálam alapból ki van zárva, nem szeretek szerelgetni már.
Ezek az őskörület power szelepes 2T-k nincsenek túlhegyezve, a gyári blokkal a Gilera-k elmennek 40-50 ezer km-t is. 43 ezer km-es Gilera 125-ösben még bontatlan a blokk és a kompresszió működéshez szükséges része még jelen van.
No akkor te se unatkozol tavaszig
Az én segrakétám mér mükszik, de sokat nem használtam... elkéne adni a f@szba, idegesitsen mást
Ha lenne jó idő ha nem, én már fel nem keltem márciusig a darazsat, max kap 1-2 desing cicomát, no meg a hátsó kuffert megcsinálom (kap új festést, meg a lámpákat bele invesztálom)
A rotyedlinek meg megcsinálom a repedt müanyag részeit, meeeg kap recgés csillapító betéteket

Inkább ki se kelnék az ágyból, már most le hervadok hogy 5kor sötét van
De mégis, anno nem volt választásom, vagy ezt néztem vagy kikapcsoltam a tv-t ellenben ma elindítottam, hogy rájöjjek miért érdemel ez a hill egy bejegyzést motoros fórumon és azonnal rájöttem, hogy semmiért és kikapcsolva a rémséget azonnal tudtam mást nézni.....tehát mégis az én napom.
Akkor ez nem a te napod!
De idegesített ez a hill figura az erőltetett poéntalanságaival már ifjabb koromban is (tudom itt elvileg más a poén, de nem tudok elvonatkoztatni) most vén f@szként meg egyenesen felháborít.
Ezekkel nincs gond.
A hegyesebb 2T-ket nehezebb karburálni,bár ha nagyjából állandó a magasság és a hőmérséklet akkor ott sem kell sok bactatás.
De ma már egy oldalidomot sem találsz hozzájuk.
Mi a problémád a japán gépekkel?
Mar felig odajutottam a robogoig,meg par cucc es latom,ujjeee
Mar felig odajutottam a robogoig,meg par cucc es latom,ujjeee
Sose volt japán motorom, amíg nem kényszer, addig kerülném is, ha lehet. De mitől rosszabb télen a 2T? Egy Gilera Rc 125-ös vagy Cagiva Elefant 125-ös még elég is lenne téli reflex karban tartónak. Könnyűek is, erő annyi van bennük, ami még kezelhető a hóban is.
Nekem is befe. Majd dec.elején kell szóljak a mesternek, szervizre akkor viszi el.
De jó, hogy már túl vagyok a pucera mizérián
Már a következő szezonbéli újításokon goldolkodok
De még van idő márciusig
Nincs már olcsó motor!
Csak ha hulladék!
Bohóckodásra meg ne legyenek már nehezek!!
Télen a 2T szopósabb,de te tudod!
fura nép ez a sportmotoros
ősz-tél-tavasz hideg van azért nem megy
nyáron meg azért mert meleg van