Jó neked, hogy legalább javithato a szin. Nekem sajnos esélytelen volt, azt mondták a gyárba se tudnák mégegyszer eltalálni. Igy gyári idomot vettem drága pénzé pár apró karc miatt, mer én is ugy szeretem ha kifogástalan
Jah es ahogy neztem 12 rugo a legszuro,neg 4000 az olajszuro angliabol,lehet veszek vagy 4-5 ot olyan burzsuly kinezetu a triumph logo az olajszuron nem a putri hiflo.
már úgy vettem, hogy rajta volt, kicsi fekete pötty, de körülötte a festék kissé felhólyagosodott és a mosások és használat közben le is pegett, egy ilyen borsószemnyi helyen kilátszott a fekete műanyag... nálam ez nem elfogadható, úgyhogy ezt a kis elemet leszedték és újrafujták, ha már úgyis beadtam 10e km-es szervizre, ami esedékes volt. Most gyári állapotú és én úgy szeretem, ha a motor kifogástalan esztétikailag is
Szerdán toltuk,még nem volt időm lemosni,de kedden mennénk megint
Most akkó mossam vagy se ?
Gondolom nem kell mondjam,hogy hogyan néz ki egy rendeltetészerűen használt KTM EXC 450?
én annyit takarítottam meg kínlódtam a héten hogy nincs kedvem a motorral is szarolni vagy bármivel
felcsaptam szervíz embernek, egy 15 raklapos tökömtudja mi pótot kellett felkészíteni a műszakira
alvázhegesztés, festés+ alvázvédő, fékhuzalok cseréje, némi elektomos anomália megszüntetése aztán összejött a havi segély 4 nap alatt
de ez sokkal roszabbul esett, ezért sokat kellett dolgozni, de legalább ebben a hónapban többet nem kell dolgoznom
nem volna ez rossz szakma...... 20 évesen.......
de mire a 15 kilós kalapáccsal kivertem a kerék csapágyakat elég rendesen megizzadtam, hiába melegítettük fel szart se ért
öreg vagyok én a sok munkához
én most hoztam haza, friss olaj, új gumi, friss hűtőfoyladék, fékfolyadék.... stb. és végre visszaállt a gyári állapot, a kavicsfelverődés miatt a lámpa melletti takaróelem újra lett fényezve...
Szerintem a motornak is. Csak nem eszik meg a fém alkatrészeket terheletlenül a használt olaj. Ráadásul rendesen lefolyik az aljára na mondjuk ez nagyobb gond egy újra indításnál mikor később jön meg a kenés.
Oké. Mégis így teszek és nincs velük baj. Ami jó nem áll szabadban vagy fűtetlen de ugye ami olajat megbontasz és levegőt kap az azonnal elkezd "öregedni" használat nélkül is.
Én is hagyom, mert még a cseréig van pontosan 1000 km, és nem pocsékolunk (most töltöttem rá másfél decit, felső nívóig). Ha eljön az ideje (remélem, lesz jó idő karácsony körül is), akkor majd cserélem.
egyébként sokan nem cserélik "időben", mégsem lesz tőle semmi baja, nem fog tőle meghalni, persze de ajánlott
https://index.hu/kulfold/2018/...
Most akkó mossam vagy se ?
Gondolom nem kell mondjam,hogy hogyan néz ki egy rendeltetészerűen használt KTM EXC 450?
felcsaptam szervíz embernek, egy 15 raklapos tökömtudja mi pótot kellett felkészíteni a műszakira
alvázhegesztés, festés+ alvázvédő, fékhuzalok cseréje, némi elektomos anomália megszüntetése aztán összejött a havi segély 4 nap alatt
de ez sokkal roszabbul esett, ezért sokat kellett dolgozni, de legalább ebben a hónapban többet nem kell dolgoznom
nem volna ez rossz szakma...... 20 évesen.......
de mire a 15 kilós kalapáccsal kivertem a kerék csapágyakat elég rendesen megizzadtam, hiába melegítettük fel szart se ért
öreg vagyok én a sok munkához
minek arra a kávédarálóra 2 nívópálca?