Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem ilyen emelt alapjáraton krúzoláshoz sose volt türelmem, meg azzal meg is lehet sütni ezeket a kis blokkokat. Folyton maxon mentem, amit bírt. Kecskemét-Balatonlelle 4 óra egyetlen pihenővel. Ha 40-el billegek az úton, akkor másnapra értem volna oda...
azért evvel a minarelli blokkos kis fosokkal se jobb a helyzet......
szimó emeltebb alapjáraton simán megy 40el, evvel a tempóval kb el tud menni londonba, onnam moszkvába majd haza
szóval akkor az az 500 km kb semmi
ha reggel 6 kor indulsz este 8-9ig kényelmesen meg is van a terv, ekkor megálltál 2-3x enni meg hugyálni
ez egy laza kis nyári nap
500 km egy 1000-es géppel semmi...egy Simsonnal azért sok
500 km az sok?
baszki én amikor rendbe tettem a robogót mentem vele egy 120km karikát tesztnek
aztán az csak egy tesztkör volt
Az azért egy frisebb technika, mint a 70-es évek Sachs blokkjairól másolt S51 blokk a kemény 3,75 lóerővel. Komoly mérnöki munkával értem el az üzembiztos 5 lóerőt kb.
Az a köcsög robogom alattam tudta a 90-et. Igaz 70-es malossi vagy mi volt mindene.
Amúgy az összes szoci motornak ez a halála, a szüttyögés. 350-es Jawa-t is sorra lehetett sütni a 60-70-nel kóricálás közben, de ha adta neki a tüzet az ember és 100 felett járt vele, akkor soha nem sült meg, Mz ugyan ez.
Az enyém fel volt spécizve, 78-80-at tudta sík úton, maxon és oké, hogy mindig maxon ment, de azon a tempón már volt hűtése is legalább, sosem sütöttem meg.
Az én sz*rommal tartósan 45-50 között lehetett menni, egyébként hajlamos volt a túlmelegedésre, megszorulásra. Akkor várni kellett 10 percet, és ment tovább... Na, de én akkoriban érdekesnek találtam, és nem unalmasnak ezt a lassú fostorgást. Minimális forgalom a főutakon is.
Amúgy néha kurvára untam a max 70-80-as tempót.
Áhhh, a Simsonosok nem rendesek, azok állatok!
Írónia!!!!!!!!
Basszátok meg ! Van itt egy Simós a közelünkben , nagyon rendes kis gyerek a Ricsike ! Másfél év alatt 10 000 km-t vert bele a Simóba !
https://www.facebook.com/richa...
ha több napod van a fostorgásra miért ne ? én is tudok egy német mókust aki XR125 ös hondával indult romániába felment pádisra a kuplung szétment autómentő szálloda alkatrészre várás mondtam hogy ez nem fogja sokat bírni mégis továbbindult kolozsvár fele akkor valami más tört meg túra befejezve megint autómentő szálloda stb
16 éves kölyökként a vadi új Jawa Mustangommal én is elmentem Debrecenből Szegedre és vissza egy fagyit enni, és gond nélkül haza is értem. Igaz, fájt a s*ggem egy hétig....
Egy évvel később már nem biztos hogy egyedül neki mertem volna vágni, 7-8000 km alatt annyit amortizálódott a gép. (Közben volt egy teljes motorgenerál is).
Csináltam vagy 10 ekkora túrát, Mátra, Mecsek, Balaton, mindent bejártam vele és sosem rohadt le. Csak újjá építettem még a legelején. De azért az 5000+ km-es Afrika túrára nem vállalkoznék vele, az már súlyos elmebaj.
35 éve, egy - akkor - vadiúj Simsonnal nem volt szentségtörés. Ma, egy 35 évessel viszont borítékolva van a szopás a túra elejétől végéig. Mazochistáknak nagyon jó buli lehet!
Simsonnal 500 km-es túra akkor szentségtörés? Vagy a moped rally elvetemültjei? Vagy az az őrült, ami Németországból elmotorozott Fokvárosba?
Tudod a szakma :)
Írd be a gugliba hogy kiről beszélek...
Ahova mi járunk ott meg működik a dolog, meg ha bemegyunk a székelyekhez ott is, de többek között ezért sem feszít, hogy fiatalitsak.
most már meg sem próbáljuk, de a másik felén se, parkőr hegyek vannak mindenfelé
szerintem lassan befejeződik ez a nagy endúrózása hegyen
Ja és így is ott jöttünk vissza.
Mondjuk vicces volt lenezni s elindulni.
Pedig nagy élmény fel enni.
Egyszer felmentem az Xr-el is, de vért hugyoztam közben.
én ott sosem mertem még próbálkozni, igazándiból nem a felfele menettel van gondom hanem ha nem jön össze akkor ott is kell lejönni és azt nem szeretném