No gyerekek, én az idénre befejeztem a motorozást (robogóval járok melóba, de az nem motor mint tudjuk). Tegnap mentem egyet a jónak látszó időben, de a végén már fáztam és úgy döntöttem elcsomagolok mindent erre az évre. Prémium benya + spurival van csurig a tank, ma még mosás, meg viaszolás azután szép álmokat a masinának. Jövő tavaszig majd szeretném az első teleszkópokat kivenni, rendbe tenni, a hűtőrendszert kipucolni, meg bekukkantani a szelepdekni alá, illetve gyertyát cserélni, ami állítólag nem egyszerű mutatvány az egyik hengernél.
Ezek a 4t gépek mind nehezek és drágák
A dr350 ért már kb annyit kérnek mint egy rendes motorért
Plusz ha télen kell neki a hóban bohóckodni pár órát nem sok értelme van a 4t motornak
A duplatengelyes DR 350 vagy XT 350 inkább!
TTR 250 vagy 2T-ben valamelyik KDX.
Esetleg XR 400,ugyan drága,de egy normális példánymég az unokádat is kiszolgálja!
Olyankor mi van ha elkapja az eső az embert ? Álljon meg és várjon napokat ?!
Birom ezt a dumát, ne érje víz. Ugyan mi a tököm baja lehet a víztől?! Gondolom amikor a motul csodaszereket rafujod, majd letorlod a bogarakat, azok nem karcolnak. Meg amúgy is, milyen az a fényezés amit egy ronggyal meg lehet karcolni ?!
A Gilera power szelepes 125-öseiben nincs túl sok lóerő, de cserébe igen combos a főtengely és soha nem hallottam váltó vagy kuplung hibáról sem. Csak nagyon öregek már.
Háááát....................a sterimóm pedig vízzel megyen
Karc isvan bűven,de hát ez egy ilyen szakma
Én mindig az adrenalint kerestem a motorozásban s szerencsésen túléltem mind az ifjúkorom,mind a későbbi nagygépes időszakomat!
A hegyen megtaláltam magam és nem fordul elém senki....................max. egy fa nő ki gyorsan!
Olaj okozta problémák szunnyadnak 2-300000 kilóméterig majd ott érezhető, mérhető változás. Bár a Magyarországi motorokban (BMWkivétel) még húsz évesen is 40-50ezer van úgyhogy nincs miért aggódni
én minden ősszel-tél elején mostam csak meg rendesen, de akkor szét túrtam aztán a csapágyakat is kimostam+ zsíroztam
a fene se ad ki egy himba csapágy szettért 40 ezereket
A dr350 ért már kb annyit kérnek mint egy rendes motorért
Plusz ha télen kell neki a hóban bohóckodni pár órát nem sok értelme van a 4t motornak
TTR 250 vagy 2T-ben valamelyik KDX.
Esetleg XR 400,ugyan drága,de egy normális példánymég az unokádat is kiszolgálja!
Birom ezt a dumát, ne érje víz. Ugyan mi a tököm baja lehet a víztől?! Gondolom amikor a motul csodaszereket rafujod, majd letorlod a bogarakat, azok nem karcolnak. Meg amúgy is, milyen az a fényezés amit egy ronggyal meg lehet karcolni ?!
dt80 volt sok éve azt nagyon kedveltem, csak kihíztam
nekem volt cagiva ar 350 nehéz mint a sár, plusz ráadásul gyenge is
Karc isvan bűven,de hát ez egy ilyen szakma
Én mindig az adrenalint kerestem a motorozásban s szerencsésen túléltem mind az ifjúkorom,mind a későbbi nagygépes időszakomat!
A hegyen megtaláltam magam és nem fordul elém senki....................max. egy fa nő ki gyorsan!
a fene se ad ki egy himba csapágy szettért 40 ezereket