De miért nem járattad be inkább? A közhiedelemmel ellentétben még 1000 km sem kell, 100 km alatt bejáródik, bekopik a java része és szinte lehet is maxon hajtani...
a szimó is megy gyűrű nélkül ha van sebesség, pl ha gyorsan futsz be lehet tolni gyűrű nélkül is
de akasztó-szelid közti réten szar úton nem tudtál olyan gyorsan menni hogy ne álljon meg
az ilyen faszságokon már régen túlvagyok
pl nagygenerál után óra szerint első út az utca végéig 90km/h megfordulás után 70km/h
másnap jöhetett az új dugó
BB kapitány egyszer felvette menet közben, kinyújtott karral oldalról videózva, ahogy a 40 fokban maxon tépve egyre durvábban csilingelt a gép, majd egy csattanás után megtorpant picit, aztán kifújta a törött gyűrűt a gép és újra megindult.
Na, az az igazi, nem állunk meg ilyen felesleges dolgok miatt, mint a gyűrű...
ne kérdezd
vannak ott olyan arcok hogy nem egyet be lehetne csukni a zárt osztályra már csak a kinézete alapján
amúgy én már cseréltem akasztó-szelid között gyűrűt a szimóban, fel voltam rá készülve mert tudtam hogy nem bírja ki mert ferdén fúrták és ette a gyűrűket
lelocsoltuk vízzel(kólásüveg víz felkötve hátra csíkos szatyorban) aztán gyors gyűrű felhelyezés és mentünk tovább
A 2 db defekt spray után is még kitömheted a külső gumit gazzal meg gallyakkal, kb. 60-70%-os felfújtsági szintig meg lehet így csinálni, aztán menni tovább, földútra, 50-es motorra olyan mindegy, azzal is elmegy.
Pár gyújtás és karbi alkatrész, 1, azaz egyetlen egy tartalék gyertya, 2 darab defekt spray, lánc patent szem és pár bovden, ennyi kell csak, a többit úgysem csinálod meg az út szélén.
Blokk széthúzó minek? Ha valakinek 250 km alatt széthullik a blokkban egy csapágy vagy eltöri a váltó fogaskereket, akkor ott annyi a versenynek. Főleg, hogy az alföldi homokban szerelni agyatlanság, bármennyire is vigyázol, akkor is tele lesz dzsuvával a blokk ha ott rakod össze a földúton.
Kis Imre kúttal szemben volt egy helyiség amit egy cimborám (Laci) bérelt tőle.Pistivel nem tudon mi van néha látom a piacon, de a pontiákja még megvan
én ezért voltam úgy hogy eladom a szimót a gecibe helyette beújítok egy robogót a csodálatos 90es évek közepéből
mondhatni elcseréltem a szart a fosra, de evvel legalább nem kell azon remegni mikor mi megy tönkre benne
az én 140 kilómmal 63km/h a vége maxigázon és evvel a tempóval elmegy akár a tengerig is
már ha lennék olyan idióta hogy elmenjek a tengerpartra vele
és ezen tárcsafék van elöl legalább meg lehet állni, ha menni nem is lehet.....
Csak szintetikus 2T olaj kell és olyan stabilan vonyít 4.-ben 8000-es fordulaton, hogy öröm hallgatni. Nagyobb motorok után egy 50-essel a 70-80 km/h-s utazó is kb. séta tempó, lehet közben nézelődni, a dobfékkel ígyse-úgyse állsz meg.
szerintem ha így gondolkozol akkor kár is elkezdeni
de akinek nem kell a szimó hosszútávon mehet gyorsabban is..... de olyan 60km/h felé már jelentősen veszít az élettartamából az az ndk foshalom
500 km-t én az Adventure Simsonommal megcsinálok szerintem 8 óra alatt 3 pihenővel és még 8 óra után is úgy fogok kinézni, mint a The Walking Dead egyik zombija. 12-14 órára is el lehet húzni egy ilyen távot, de az önmerénylet...
senki sem mondta hogy szeretem, de ha érdekelne a téma, és lenne még egy elvetemült velem akkor simán megcsinálnám
pl jövő nyáron viszem az asszonyt redélybe aztán toljuk a hegyet ketten robogóval
én a "sok" idegbeteg aszfaltos motorozás után rájöttem hogy tök buli ez a nyugger tempó
olyan dolgokat észreveszek ami eddig sosem tűnt fel pedig már 1000x jártam arra kocsival-motorral mindennel
én a naggyal is ha nem forgalmas úton megyek akkor ilyen 40-50-60as tempóval megyek, már amikor megyek, mert idén többet biciklizek mint motorozok
de akasztó-szelid közti réten szar úton nem tudtál olyan gyorsan menni hogy ne álljon meg
az ilyen faszságokon már régen túlvagyok
pl nagygenerál után óra szerint első út az utca végéig 90km/h megfordulás után 70km/h
másnap jöhetett az új dugó
Na, az az igazi, nem állunk meg ilyen felesleges dolgok miatt, mint a gyűrű...
vannak ott olyan arcok hogy nem egyet be lehetne csukni a zárt osztályra már csak a kinézete alapján
amúgy én már cseréltem akasztó-szelid között gyűrűt a szimóban, fel voltam rá készülve mert tudtam hogy nem bírja ki mert ferdén fúrták és ette a gyűrűket
lelocsoltuk vízzel(kólásüveg víz felkötve hátra csíkos szatyorban) aztán gyors gyűrű felhelyezés és mentünk tovább
mondhatni elcseréltem a szart a fosra, de evvel legalább nem kell azon remegni mikor mi megy tönkre benne
az én 140 kilómmal 63km/h a vége maxigázon és evvel a tempóval elmegy akár a tengerig is
már ha lennék olyan idióta hogy elmenjek a tengerpartra vele
és ezen tárcsafék van elöl legalább meg lehet állni, ha menni nem is lehet.....
de akinek nem kell a szimó hosszútávon mehet gyorsabban is..... de olyan 60km/h felé már jelentősen veszít az élettartamából az az ndk foshalom
pl jövő nyáron viszem az asszonyt redélybe aztán toljuk a hegyet ketten robogóval
olyan dolgokat észreveszek ami eddig sosem tűnt fel pedig már 1000x jártam arra kocsival-motorral mindennel
én a naggyal is ha nem forgalmas úton megyek akkor ilyen 40-50-60as tempóval megyek, már amikor megyek, mert idén többet biciklizek mint motorozok