Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Aztán részegen ki visz majd haza?
szívesen meglátogatnálak Benneteket arrafelé úgy sem jártam még sokat
Sőt, van is mit inni!
Ha én oda elmegyek, berúgunk van mire inni
Gyere el oszt idáig jössz innét meg már elmész te is édes.
17-30 fok között tud hűteni fűteni. Kipróbálta a srác majd böngészem a service manualt.
de jó nekik
Legalább hideg van?
Na kész. Elment mindenki klíma, redőnyök, rovarhálók fent. Lehet inni...
most suzukizunk, előtte golfoztam(mindegyik 1,6 benzin), a golf tényleg ette még úgy is, ha nem volt nyúzva nagyon
Mindig a maffia Thalia a példám, 450-500 ezer km-nél járnak egyesek az 1.4-es 8 szelepessel és nem eszik mérhető mennyiségű olajat még.
A méltán híres,méltán népszerű Honda jazz gépkönyben le van írva a 0,6l/1000 Km normális olajfogyasztás. .
én Audi márkaszervizből mentem át dolgozni Suzukiba. hangosan felröhögtek,mikor mondtam,hogy 0,8 kg olaj/1000km alatt nem olajfogyasztásról beszél a vw konszern,addig az normális. mint a 105-ös skoda kb. azt mondták,ezt egy suzuki tulajnak be tudom dumálni,előléptetnek
http://youtu.be/_s4f8eAWo00

50ccm 4 henger, 19 LE, 20.000 f/perc, 14 sebesség, 200 km/h
Italjet Dragster!
Értelek, csak kicsit viccesnek hangzik, hogy kardán van rajtuk lánc helyett, hogy ne kelljen naponta b@szkódni a lánc fújkálásával - cserébe lehet kétnaponta olajszintet ellenőrizni / töltögetni, láncspray helyett meg cipelni az olajos flaskákat egy túrán.
Így van ez biztos így van, de hát ezzel együtt kell élni-e annak aki ilyet vesz, én csak annyit írtam, hogy nem kell feltétlenül enni-e az olajat egy gépnek attól, hogy boxer vagy levegős, biztos nagyobbak az illesztések és ezért többet eszik mint egy vizes a levegős, de zabálnia nem kéne, ilyen a tervezés vagy kivitelezés oszt jónapot, ettől még maguk a motorok azok jók.
Én egy darabig kíváncsiságból olvastam a BMW-topikot az Index-fórumon, és az öreg levegős boxereknél majdnem mindenki panaszkodott a nem kicsi olajfogyasztásra. Leginkább azok, akiknek ez szokatlan volt, mert japán sornégyről ültek át.
Ez sem törvényszerű, láttem nem egy ilyesféle gépet szinte semmi olajfogyasztással viszont láttam olyan SV650-et aminek semmi baja sem volt, de új kora óta ette az olajat valamiért míg azon kívül nem nagyon van ilyen.
Arról, hogy a boxer eszi-e az olajat vagy sem nekem csak egy tapasztalatom van, jó régen volt egy jó régi sokezer km-es 1.8-as subarum a szokásos boxerrel.......az csak annyit evett mint egy átlag sor 4 azaz cserétől cseréig a nívó fele sem fogyott el.....
Haver 12-es gs-ét itthon feltöltöttük olajjal, max közelébe, elmentünk montenegróba, 1300-1500km kb Trebinjében aludtunk, reggel ránéztünk, az ablakocskában semmi olaj, vettünk egy litert, az belement és akkor jött vissza minimumra. De ez valami szar olaj volt, utana ugyanaz a szerelo cserelt benne olajat es a 300km-es olajjal húzta a kéket de most már más márkát minimálisan eszi.
A vizesek sokkal kevésbé eszik az olajat...
Mi tudunk menni
Már ki is találtam, lánc olajzó egység, gumi csővel szépen bele vezetve a motorolaj betöltő nyílásba, felette egy régi 125-ös 2T gépről származó kis olaj tartály, hőálló tömítő paszta mindenhova és tádááááámmmm, kész!