Kurva élet, egyszer akkor is lesz egy vizes nagy boxerem! Majd a lánc olajzó mintájára készítek egy olaj-olajzót, ami egy külső olaj tartályból csepegteti be a motorolajat a motorba, automatikusan.
Ja, csak nem fél évente fogsz rátölteni 3 decit (ennyit én szoktam a GS500-ba), hanem ha elmégy egy 2 hetes, pár ezer km-es nyári motoros túrára, akkor 2 naponta 2-3 decit. Ami nem gond, ha van nálad olaj, és ha nem felejted el 2 naponta ellenőrizni.
Valahogy engem sem rendítene meg a boxer motor olaj fogyasztása. Egyszer szeretnék boxer bömbit is, le se fogom sz..rani, hogy mondjuk szezon közepén egy 10 perces művelettel rá kell töltenem 3 decit, az egy olyan konstrukció és kész, nem tudják teljesen megszüntetni a vízszintes kannák olaj csippentését.
Csak felülnék és élvezném a nyomatékot és hogy terhelésen szép morgós, ropogós a hangja, bassza fene azt a 10 percet fél évente, hogy rátöltsek.
Nekem a kocsi alatt zúzottköves a terület, a mellette lévő tuják összes szemete oda gyűlik össze. Kézzel szoktam szedegetni, de rohadtul ráuntam minden szeles nap után. Az előbb kaptam egy spam levelet valami übergagyi, noname websopból, hogy most akciósan 25 ezer helyett 15 ezerért megkaphatok egy - szerintem gari nélküli - lombszívót + 2500 postaköltség. Erre kíváncsiságból szétnéztem az Árukeresőn, és 2 év garisat találtam ismert boltból 9.990,- -ért + 790 postaköltségért. Ennyi a történet.
Tehát akkor Te most ősszel lecseréled az olajat és egészen tavaszig nem is használod hogy ne használódjon az az olaj ? Mert ugye nagyon rég volt már olyan hogy hónapokig ne lehessen motorra ülni...
Ez megint egy túlgondolt dolog.
Ez még mindig nem ad választ a kérdésemre! Honnan tudja a benzin hogy a nívón hol állt az olajszint ?! Ez egy kicsit bmw-s parasztvakítás! Ezt az írást szokta mutogani aki védi a bmw olajfogyasztását. Pedig én egy szóval se mondtam hogy rossz a bmw mert eszi az olajat!
Nyugodtan le lehetne írni, hogy igen, a bmw és azon belül néhány típus eszi az olajat. Ezek ilyenek, működnek, kell töltögetni rá. Nem kofogásolni hohy benzin folyik bele.
Na ilyet nem enged nekem az asszony, mert hogy ilyet csak a kertvárosi buzik használnak szerinte
De azért amikor most a diófa levelét össze kellett szedni jó lett volna.
Fogtam a quadcopteremet kézbe, 4db 300W-os motor van rajta, feltoltam full teljesítményre és faszán kifújtam a diófa alól mindent.
Mondjuk a szomszédok biztos nem szeretnek, mert kb olyan hangja van mint 4 flexnek egyszerre
De oké, a szokásos szívatáson felül persze jó motor a BMW, tényleg nem hiba a boxernél a nagyobb olajfogyasztás. Ez konstrukciós tulajdonsága a fekvő hengernek.
Csillag motornál meg egyenesen kicsavarják az alsó hengereken a gyertyapipát és kieresztik az olajat a hengerből indítás előtt....legalább is AN-2esnél így működik. Persze az orosz. Oroszoknál voltak érdekes dolgok. Pl. orosz radar csapágyazására meg volt adva hogy a csapágy külső gyűrű percenként hányat fordulhat a csapágyházban üzemszerűen
Álló hengereknél viszont egy jobb konstrukció esetén, két olajcsere között nincs számottevő olajfogyás, annál meg ez a normális. Még a 120-as Skodám se ette az olajat, pedig az aztán minden szempontból hulladék konstrukció volt.
Csak felülnék és élvezném a nyomatékot és hogy terhelésen szép morgós, ropogós a hangja, bassza fene azt a 10 percet fél évente, hogy rátöltsek.
Ez megint egy túlgondolt dolog.
Nyugodtan le lehetne írni, hogy igen, a bmw és azon belül néhány típus eszi az olajat. Ezek ilyenek, működnek, kell töltögetni rá. Nem kofogásolni hohy benzin folyik bele.
De azért amikor most a diófa levelét össze kellett szedni jó lett volna.
Fogtam a quadcopteremet kézbe, 4db 300W-os motor van rajta, feltoltam full teljesítményre és faszán kifújtam a diófa alól mindent.
Mondjuk a szomszédok biztos nem szeretnek, mert kb olyan hangja van mint 4 flexnek egyszerre
http://youtu.be/z13qnzUQwuI;feature=youtu.be
https://edigital.hu/lombfuvok/...
De oké, a szokásos szívatáson felül persze jó motor a BMW, tényleg nem hiba a boxernél a nagyobb olajfogyasztás. Ez konstrukciós tulajdonsága a fekvő hengernek.
Csillag motornál meg egyenesen kicsavarják az alsó hengereken a gyertyapipát és kieresztik az olajat a hengerből indítás előtt....legalább is AN-2esnél így működik. Persze az orosz. Oroszoknál voltak érdekes dolgok. Pl. orosz radar csapágyazására meg volt adva hogy a csapágy külső gyűrű percenként hányat fordulhat a csapágyházban üzemszerűen
Álló hengereknél viszont egy jobb konstrukció esetén, két olajcsere között nincs számottevő olajfogyás, annál meg ez a normális. Még a 120-as Skodám se ette az olajat, pedig az aztán minden szempontból hulladék konstrukció volt.
Boldog békés (betozozós) napot a mindenkinek is