Keso van, most erre nem reagalok. 30d is lancszaggatos motor. Amugy ha kicsereled 200ezrenkent a lancot az n-es motorokban akkor orokeletu az is. Elbaszta a bmw a lancot es nem ismeri be. Ez gaz a reszukrol.
Szep szep de ezen kivul semmi olyat nem erzek hogy birtokolni szeretnem. Ranezek, szepauto es lepek tovabb. Olyan mint egy 1es octavia. Semmit nem mozgat meg bennem.
Ugyan már. Az a baj, hogy olyanban próbálsz okos lenni, amihez azon kívül, hogy van 1db autód meg van interneted és ott olvasol dolgokat, semmi rálátásod.
A 220d motor ugyan úgy láncos, mint a bmw-é, csak a bmwvel ellentétben azt nem nagyon kell cserélni (bmwnél nem egy elszakadt, nyílt titok, hogy alul volt méretezve, ha jól tudom 2009től javították a facelifttel). Toyotában a vezérléssel szinte sose szokott gond lenni, nme úgy mint a bmwnél, vw-nél, stb).
Elhiszem, hogy a kopó-fogyó alkatrászek drágábbak ebben a típusban, de most 1 db típusról beszélünk. Pont a leggyengébbre sikerültről, ráadásul a nem várt javítások inkább a nagyobb tételek, nem a 40ezrenkénti fékbetét csere.
Visszakérdezek. Minek olcsóbb a fenntartása, egy 530d vagy GS450h? Lexusban se turbo, se nagynyomású diesel rendszer, se dpf, se automata váltó (tudom, a lexusé is automata, de mégis teljesen más), fékbetétek az áram visszatermelés miatt alig fogynak, elektronikailag sokkal megbízhatóbb. Ráadásul 80lóerővel erősebb, fogyasztásban meg max autópályán eszik 1 literrel kevesebbet az 530d.
En megneztem ezt, de nem foglalkozok vele. Japanok kozul is tudok keresni ami le van lakva, nem nehez. Par ev mulva a 6os is el lesz felejtve mint az elozo 2generacio, egy szurke jellemtelen auto lesz, annak ellenere hogy tenyleg nagyon szep most. Nekem is kene, ez az egy amibol kene a benzines a skyactiv miatt. Mas gyarto benzinese nem kene.
Te oly hülye vagy, ezek mióta egy kategória, persze minőségben még sértés is a Mazdát két ilyen betegággyal összehasonlítani.
Az A8 pedig évekkel később ilyen....http://totalcar.hu/tesztek/201... Ezt linkeltem már ma, de nem nézted ezek szerint. Itt tényleg látszik mennyire fasza a megjelenése. BMW Audi Merci mindet ízléstelen embereknek csinálják, mind egyforma stb. Csak ugye kell a név, a proppeler, a csillag.
Azok foglalkoznak ilyen autóknál ezzel a kérdéssel, akik nem engedhetik meg igazából, de kell az embléma, főleg a BMW-re gondolok. Ez olyan, mint a fogyasztás....
Nagyon szepen leirtak egy tesztben, hiaba szep a 6os mazda. Valahogy megsem tudja azt a megjelenest mint egy 7es bmw vagy egy 8as audi... Nem marad olyan megjelenese evekkel kesobb
Is220d 2006, nem tudom meddig gyartottak, ha van kedved irkalj ossze par alkatreszt, mondjuk egy vezerles cserehez vagy szilenteket hogy mennyivel dragabb a lexus mint a bmw. Csak hogy eszrevedd hogy van kulonbseg. Es nevess a megjegyzeseden hogy pedig tenyleg dragabb a szervizelese :)
Rxbol nem tudom milyen tanulmanyra gondolsz, most jott ki belole az uj, pont ma jott is egy mogottem. Az elozo szeria nem tetszett, ez viszont gyonyoru. Az LCre viszont elkezdtem felrerakni :)
Az első hatos ma is szép! Vagy szerinted ez nem az?
A 220d motor ugyan úgy láncos, mint a bmw-é, csak a bmwvel ellentétben azt nem nagyon kell cserélni (bmwnél nem egy elszakadt, nyílt titok, hogy alul volt méretezve, ha jól tudom 2009től javították a facelifttel). Toyotában a vezérléssel szinte sose szokott gond lenni, nme úgy mint a bmwnél, vw-nél, stb).
Elhiszem, hogy a kopó-fogyó alkatrászek drágábbak ebben a típusban, de most 1 db típusról beszélünk. Pont a leggyengébbre sikerültről, ráadásul a nem várt javítások inkább a nagyobb tételek, nem a 40ezrenkénti fékbetét csere.
Visszakérdezek. Minek olcsóbb a fenntartása, egy 530d vagy GS450h? Lexusban se turbo, se nagynyomású diesel rendszer, se dpf, se automata váltó (tudom, a lexusé is automata, de mégis teljesen más), fékbetétek az áram visszatermelés miatt alig fogynak, elektronikailag sokkal megbízhatóbb. Ráadásul 80lóerővel erősebb, fogyasztásban meg max autópályán eszik 1 literrel kevesebbet az 530d.
Az A8 pedig évekkel később ilyen....http://totalcar.hu/tesztek/201... Ezt linkeltem már ma, de nem nézted ezek szerint. Itt tényleg látszik mennyire fasza a megjelenése. BMW Audi Merci mindet ízléstelen embereknek csinálják, mind egyforma stb. Csak ugye kell a név, a proppeler, a csillag.
Így van, dizájnban elég jók most a koreaiak.
Bírni fogja az! Ha lesz valami az RX tanulmányból egyből veszek egyet.