Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De a japanra van penz, arra amibe az alkatresz 2x dragabb :D
Melyik autó nem rohad? A lényegen viszont nem változtat, hogy a Lexus jobb!
Nem csak a behozott lelakott fos! Az első tulajnak van rá pénze karbantartani a következőknek nem lesz és mind fos lesz ha itthoni az autó, ha nem.
Azoknak az autok ak a 90%a szeteohadt vagy szetesett mar.
Igazi népautó lett! Persze olcsó hozzá az alkatrész, azért nem kapja meg 99.9% azt a karbantartást amit kéne. Viszont falun és a telepen jól mutat.
Nullat szoktam irni, tudod, neked ezt a szamot dobja ki az iq teszted
Hát igen sok csodát láttam már én is. Rengeteg a "macskazsák" basszus.
Ami ide jon az szinte mind lelakott fos, ezert van sok kopott belsos meg szar pd motoros auto, de ezekben van mar millio km amit elfelejtesz. Viszont ajapan belso az ujkoraban is gagyi es most is az
Utoljára Samarát láttam, aminek ketté reped a műszarfala...
Nézz meg egy Bálna Mercit és egy korebbeli Lexus LS-t...Nem kérdés melyik a jobb! Pedig akkor még csak gyerekcipőben járt a szar japán...
Eszik a népek mint kacsa a nokedlit.
Há propelleres,nemdrága.
Ömlik is be karavánszám az M1-en minden nap.
A nevedet azért le tudod írni?vagy csak x-elni szoktál?
Mondjuk 2x tovabb birja a lexuse, 3x semmikepp. Fugg attol is aki vezeti ugye. nem lattam meg e46ot amelyiknek hullik szet a belseje. Pedi lattam par szar autot. E30at lattam aminek ketterepedt a muszerfala a napsutestol. Ezt a japan sem birta volna.
Tapasztalat!
Kivételesen van némi igazad Ratyika.
Gondolom sokat olvastál ezekről így ennek tudatában van eme nagy tapasztalatod...
Ezt adom,láttam a fényezőnél.
Az itthoni E46-ok 99.9% lelakott fos!
Hát a 30 éves gázos merga valami villantós utángyártott peres felnivel az autógyártás alfája és omegája.
Egy példát csak sikerült találni... Csak mondjuk lehet a BMW háromszor kell cserélni, mire a Lexusban tönkre megy.
Minden márkában azokon belül a típusokban van lelakott nem kevés, mint ahogy motorokban is.
Az S1000RR nagyon jó példa mivel hullik szét! Sőt a nagy minőségben a zártszelvény segédváz is látszik, ami a Suzuki nem! Akkor hol is a minőség?
Egy Mazda belseje nem silány, a kupola Passatodé viszont igen.
Semmi karc csak hullik szét, láttam már E46-ot...
te szajhos! Te 29eves takony!