Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

rossz tipust irtam igazad van 220d a lexus. De a lendkerek arat akkor is beirtam hogy mennyi :)
Pár kommentbe bele olvastam és látom,hogy az autókról beszélgettek. Pár napja nekem is megtetszett egy hófehérke és lefényképeztem,de még egy darabig gyűjtögetni kell rá
Ezt multkor is ellotted, nem ies hanem eles
Meg, de nem hiszem, hogy teljesíti a jelenlegi eu-s normákat. Meg abból még a Honda se nagyon hozna ki tartósan 300 lovat. A koreaiak jók, azt csinálják, mint régebben a japánok, csak nekik vannak rendes dizájnereik most már :D
A Mazda meg sztem jelenleg az egyik gyöngyszem a japánok között, nagyon elkapták a fonalat az új 6os óta, elsősorban dizájnilag, de műszakilag a skyactive motorokkal műszakilag is. Vezettem a 2.0 160 lovas 3ast mikor megjelent, bármikor elviselném hosszú távon is. Aztán majd látjuk 10 év múlva hogy fogják bírni, mert rozsdásodásilag azért voltak gondok régebben.
Ja és kár, hogy a Mazda nem hoz MPS modelleket, mint a legszarabb japán gyártó....
Miért? A jó kis S2000 motor valahol csak megvan. Új kompaktokban a KIA ProCeed GT tetszik most a legjobban, persze erőben az nem éppen az élmezőnyben van.
Tőlem is kérdezték, hanyas a motor, mondom haccáz, erre a srác miénk ezres.
Nekem is túlzottan "need for speed undeground'-os az új, bár tuti kurva gyors. A LE háború miatt kellett a turbo, 3ezres motort nem rakhattak akkora orrba :D
A kis yarisból se néznék ki sokan, hogy 9 alatt van 100on, mindig vki gyorsulni akar, ma pl egy 1.7 dizel H astra kezdte el nyomni neki mikor elkezdtem előzni, de még így is lemaradt, hogy mi 3an voltunk :D
Én akkor nevettem jót, mikor volt nálunk múltkor egy srác egy régi 1.3as swifttel, beszélgetünk az udvaron, mondom neki, hogy nekem is van suzukim, de csak ezres. Kérdezi, hogy az nem gyenge nagyon? Mondom neki, hát végül is amire kell elég, de itt van a garázsban, megmutatom, ha érdekli. Aztán volt röhögés, mikor mutatom neki a gixert :D
A JWRC-ben pedig elég jól mentek a sárga Suzukik.
Ízlések és pofonok. Nekem úgy lenne tökéletes, ha az alap Type-S-be beledobnánk a Type-R motort. Igen abban van sperr. Hogy szídjam is a Hondát az új Type-R ocsmány, na meg turbós is.
Sejtettem, azokból több fut.
Az Ignis Sport sem rossz, az kb. a TS szintjén mozog, azt hiszem. Volt egy srác akinek kompresszoros volt, azt hiszem Svájcból vette hozzá a kittet. Igazi meglepetés autó lett tőle, főleg, hogy tett rá egy ezres jelzést.
Nekem pont az tetszik, ahol van rendes hutomaszk, nincs egyben a lampa. Az ugy nekem nagyon pofasan nez ki. Feherben is fasza, van belole championsip white edition ha jol emlekszem, abban van mar sperr difi is. Csak azok meg dragak kicsit mobile-n.
5 ajtos, bar magam moge sehogy nem ulnek be :)
Swift sport nekem is tetszik, az ugye konstrukcioban ujabb auto, mint a yarisom (ugye az 99bennjelent meg, aztan 2002 korul kapta a faceliftet) es ez erzodik is rajta. A makoi unixosoknak mar mondtam h ha jon az AZ-s kepviselo az uj sport swifttel akkor keruljon mar el felenk, lassuk mit tud, kivancsi vagyok.
Az FN nekem is tetszik, de az alap dizájnnal, amikor megvan a plexi az elején. Type-R-en ez nincs, de elviselném ettől függetlenül. Fehérben is jól néz ki!
3 vagy 5 ajtós? Ilyen kisautó kategóriában a Swift Sport sem rossz. Ott is a vasló Swift, az új elfojt lámpás nem annyira tetszik, bár fehérben az is elviselhető.
Mint mondtam az egy-ket autos cegeknel van igy,a nagyok,sokautosok,azok akik cuccolnak azok inkabb partner,berlingo,fiat cubo meg nemo vagy miatokom kis gyoszokkel rakjak teli a ceget es az unixos doblokrol nem is beszelek.Sokminden bennevan.
En maradok az egyszeru kozepatlagnal,sima 1,6 benzin semmi faxni.
Bar a kocsog astranal kifogtam egy olyan hibat ami hanyattvagott vagy 6-8 szervizest,egyszeruen minden amit kitalaltak hibanak jo.
Es nem csak szerelo,gyari mernoktol a diagnosztikas szakemberig mindenkin rohog ez a hiba.
Az átlagemberekről beszéltem, mert ott is nagy dízelpártiság van lásd. a BMW-k zöme.
Kiegesziteskent irtam a hozzaszolasodra, nem cafolatnak. Majd rakerdezek mar a hozzank jaro uzletkotoknel, hogy mivel jarnak, nem szoktam figyelni. Azert a szervizt se ugy kell elkepzelni, hogy fenyevekkel dragabb a dizeleke. Olajbol kell dragabb, meg uzemanyag szurobol, a tobbi hasonlo aron van. Persze a munkadij is dragabb a dizelnel vmennyivel. A nagy cegek kiszamoljak az ilyet mindenestol, nem szimpatia alapjan dontenek, hogy dizel vagy benzin.
A gyari kotelezo szervizek a dragak.
Uzletkoto sokat megy,koti a gari,oda kell hordania,es a dizeleknel vastagabban fog a ceruza.
Szo sincs meg meghibasodasrol,havi 5-6000 km alatt autopalyan nemis lesz,idealis egy dizelnek.
Van aki honda jazz-t kapott es szereti.
Ahogy tapasztaljuk ezt a dizel kerdest, en azt latom h ha normalisan karban van tartva, akkor 200e kmig nagy baj nem szokott lenni az atlag dizelekkel. Utana jon a nagy falat ugye, a befecskendezo rndszer, kesobb turbo meg kuplung kettos tomegu. Bar ez utobbi inkabb kopo-fogyonak szamit, a turbot meg befecskendezo rndszert ha az ember okosan hasznalja az autot akkor lehet jol kimelni. Egr szelepekrol meg hasonlokrol ugyebar meg nem is beszultunk.
Persze, keves az ilyen. 1 dizel toyonk volt, egy 2.0 d4d rav4, de csak 3. autonak, kizarolag hosszabb utakra. Arra meg ugye egy suv nem pont idealis legellenallas szempontbol, bar 7nel az se evett tobbet palya temponal.
Az FN nagyon bejon dizajnra, foleg pirosban, viszont az elozo egy jobban vezetheto, gyorsabb auto (suly nott ugye, LE kb maradt).
1. gen, faceliftes, 1.5 105le, 900kg. Az ujabb "komolyabb" auto, de az 1.8 meg nagyobb LE ellenere se gyorsabb. Az enyemmel autopalyazni rossz csak, 120 felett hangos, 130nal meg mar 8liter folott csipeget. Mako-Sarvart oda vissza ma 86kmh-as atlaggal 7.2bol jartam meg es ebbol osszesen 2x70km volt a palyazas.
Uzletkotok,rohadt sokat jarnak,de erdekes trend hogy szivo benzinesekre alnak at mind,altalaban oktavia dizelekrol.
Mivel ujakat vesznek es sokat mennek a markakereskedes koti oket es dragabb a szervizeik.Pedig a benzinesek literre tobbet esznek.
Legtobb a hastra benznest valasztja.
Bar ha lizingelik a flottat es leszarjak akkor barmit elhajtanak,a kisebb cegek szoktak a benzinest venni.
Egy volt avensissel,de annal mikor kofelverodes miatt cserelni kelett a lampat ami 3 kilo volt atallt corsa vanra a ceg,bar az kisdizel.
Ok, de itthon ki jár több száz kilométert velük? Jó évente lehet összejön.
Tőlem sok BMW távol áll, talán egy Isetta, M1 jöheten és esetleg egy Z1.
Az FN Type-R nem rossz, de lehet az EP jobb. Nekem mindkettő adja.
Milyen TS Yaris? 1 vagy 2. generációs?
A hyundai h100 szigoru utan minden kenyelme.
Elsosorban nem, viszont azt el kell ismerni, hogy ha dizel (bar en se rajongok ertuk, de pl ha csak autopalyan jarnek tobb szaz km-eket, akkor en is azt valasztanek), akkor jelenleg a Bmw dizel motorjai a legjobbak, nem veletlen veszi a Toyota is toluk a motort. Azoknal is oda kell figyelni par dologra (pl a regebbi 20d es 30dknel a pillangoszelep, kartergazszuro csereje), de ha amugy megkapjak a rendszeres jo olajat szurokkel, akkor nagy bajok nem szokott lenni. Mondjuk nem reg csereltunk e90ben turbot, 260ezret birt.
Tolem egy BMW se allna messze, hetvegi autonak egy 30 vagy 35i harmas kupe, mondom ezt ugy, hogy az elmult 20 evben csak Toyotaink voltak. A heten ragerjedtem az ufo civic type-re, jovore akarnek egy olyat, csak a top geares tesztje elbizonytalanitott. A mostani Ts Yarisom is szeretem, ma seggeltem vele vegig 740kmt, hat nem volt tul kenyelmes :)
Mégis sértésnek vetted,amit írtam.
Már előre látom, amikor az elektromos vs. benzines vita lesz a motoroknál.
Az autó pedig BENZINES!