Accord, avensis, passat, golf, a4-6. Nem tudsz rendesen egymas melle tenni ket aztot mert ami elmeletileg egy kategoria ajapan es nemeteknel, ott a japan autoval be tudsz allni a nemet csomagterebe, ekkora kulonbseg van.
A műszerfal tetejéhez? Ne viccelj már! Amihez pedig hozzáérsz egy használ VW csoportos autóban az málik, ragad, vagy szimplán csúnyán kopik. Egy japánban nem!
Milyen japánok Opelja? Az Opel dög nehéz autókat csinál a Mazda nem és a turbós ratyiságba sem megy bele.
Az RX-ek is tartósak, ha megfelelően karbantartják őket. Arról nem is beszélve, hogy a Mazda tényleg japán, japánautó!
Xedoshoz olyan alkatresz arak vannak hogy jobban jar a tulaj ha bezuzatja. 626, 323 oke jo autok. Rx7-8 lehet hogy valamire jok de messze nem tartosak.
Egy toyota melle nem mernem odarakni. Ennyi es ez az igazsag . Ha faj neked ha mem akkor is ez van. A mazda a japanok opelja... Ugyanazt a fejlodest mutatja kb.
A japánok alja? Xedos, MX-5, RX-7, 323, 626 és lehetne még sorolni, ez egyik sem szar. Rohadnak? Igen van köztük, de német prémium Mercedesekkel mi is van? Tanulnak még?
Csak nem mindegy milyen mertekben. Elso szerias mazda 6, mps? :D ezekrol mit tudsz ? Mert en tudok olyan 3asrol amit a tulaj meg at sem vett, de mar ajtot kellett cserelni rajta
A TC rulettkerék az egész jó.350-ért egy lepukkant bálna.
Megy az örömködés hogy há csak folyadékcsere-kopo-fogyó és más nem kell,oszt kétkiló csak az alkatrész.De váltócsere,egy halom széthullott burkolat csere,ajándékba kapott mindenféle szirszar,és van egy 20 éves 17-et zabáló tankunk ami már egymillába van és ha parkolni kell elállja a dohány utcát keresztben mert nem fér el vele.
Ez a magyar álom.
Én meg ránéztem a genfi szalonon a Tipo kombira 4 milla alatt megáll,nagy belül,jól összerakott,nem villantós,nincs kisturbós faszság csak sima szívó 1,6,nem tépi fel az utat de közlekedni jó,bevágom a zaciba a gyuri bácsit és beújítom azt ha kijön.
Itt a tc-s cikkben egy millio km-t futott taxit latsz. Csodalkozol hogy le van lakva. Ezt egy japan sm birja.
Az RX-ek is tartósak, ha megfelelően karbantartják őket. Arról nem is beszélve, hogy a Mazda tényleg japán, japánautó!
Keress mar egy 6os taxi mazdarol kepeket.
Egy toyota melle nem mernem odarakni. Ennyi es ez az igazsag . Ha faj neked ha mem akkor is ez van. A mazda a japanok opelja... Ugyanazt a fejlodest mutatja kb.
http://totalcar.hu/tesztek/201...
http://totalcar.hu/tesztek/201...
Az új Tipo elég jól is néz ki. Elébb kéne, mint egy Golf.
Megy az örömködés hogy há csak folyadékcsere-kopo-fogyó és más nem kell,oszt kétkiló csak az alkatrész.De váltócsere,egy halom széthullott burkolat csere,ajándékba kapott mindenféle szirszar,és van egy 20 éves 17-et zabáló tankunk ami már egymillába van és ha parkolni kell elállja a dohány utcát keresztben mert nem fér el vele.
Ez a magyar álom.
Én meg ránéztem a genfi szalonon a Tipo kombira 4 milla alatt megáll,nagy belül,jól összerakott,nem villantós,nincs kisturbós faszság csak sima szívó 1,6,nem tépi fel az utat de közlekedni jó,bevágom a zaciba a gyuri bácsit és beújítom azt ha kijön.