Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lámpa? Ezen?! Ugyan már: elkezd dögledezni, akkor lenyúlsz bal felől, és átváltod tartalékra a benzincsapot. Közben néha meg figyeled a napi km-számlálót is. 300-350 km között kéri a tartalékot, és akkor még tudzs menni sacc/kb. 100 km-t a következő kútig.
Nem sikerült értelmezni. Visszaélsz más képével, ez a kreténség és ezért kretén a profilképed.
Mi az,hogy kretén? Már nem a Doctornak drukkolsz?Kis MM fan.
Csak a lámpa gyullad ki ha már kevés??
He?
Gurultam hát! Egész pontosan 2,2 km-t: otthonról a benzinkútig, meg haza.
Viccet félre téve, a mai nap a karbantartásról szólt: tank és benzinszűrő teljes kitakarítása, mindkét benzincsap szétszedése, összes benzincső cseréje. Volt vele szívás. Legalább azt is kiderítettem, mekkora a tank tényleges térfogata, illetve mennyi a tartalék belőle. A gyári adat szerint 20 literből 3,5 a tartalék, valójában nem lehet 19 liternél többet önteni bele, de ebből több, mint 4,5 liter a tartalék, tehát kb. 100 km--re elegendő. Jó tudni, ha már nincs benzinszintmérő a vasamon.
Forgozeken rengeteget.
Jó estét Motorosok!! Remélem ma aki élt és mozgott az gurult!!
Lehet az volt a baj, hogy patinás volt, nem új.
Alfákon is.
Ne legyen igazam, de meglepődnék, ha idén is harcban lenne a címért.
A fiatokon meg a bosch cuccok.
Eddig a két fordunkon összesen két alkatrész romlott el, egy generátor és egy ablakemelő. Mindkettő a patinás olasz beszállító terméke volt.
Még nem, sajnos. Egyelőre a gumival varacskolnak, meg a csodálatos magnati marelli vezérlővel.
Má elkezdődött a dzsípí?
Még mindig jól nyomja a vén buzi, csak újjabban kicsit sok a nyavalygás. Lehet, hogy mentális hadviselés. Csak aztán nehogy befosás legyen a vége.
Azon én is. Csak ez a sok idióta Rossi szurkoló ne lenne, bírom az öreget a trollkodásaival is, de a szurkolóit...
Akkor pár év kell csak, hamarosan Rossi megfelel majd a követelményeknek. Bár csodálkoznék ha még egyszer olasz motorra akarna ülni.
Ja értem. Ez véletlen, ugye ez a pálya soros motoroknak kedvez. A V4 nem holmi szar technika a GP-ben is bizonyít, itt is erőre kap majd az Aprilia, csak még 25 év és egy kivénhedt GP sztár kell hozzá.
Idézőjelben. Kawasaki diadalmenet. :)