Lámpa? Ezen?! Ugyan már: elkezd dögledezni, akkor lenyúlsz bal felől, és átváltod tartalékra a benzincsapot. Közben néha meg figyeled a napi km-számlálót is. 300-350 km között kéri a tartalékot, és akkor még tudzs menni sacc/kb. 100 km-t a következő kútig.
Gurultam hát! Egész pontosan 2,2 km-t: otthonról a benzinkútig, meg haza.
Viccet félre téve, a mai nap a karbantartásról szólt: tank és benzinszűrő teljes kitakarítása, mindkét benzincsap szétszedése, összes benzincső cseréje. Volt vele szívás. Legalább azt is kiderítettem, mekkora a tank tényleges térfogata, illetve mennyi a tartalék belőle. A gyári adat szerint 20 literből 3,5 a tartalék, valójában nem lehet 19 liternél többet önteni bele, de ebből több, mint 4,5 liter a tartalék, tehát kb. 100 km--re elegendő. Jó tudni, ha már nincs benzinszintmérő a vasamon.
Ja értem. Ez véletlen, ugye ez a pálya soros motoroknak kedvez. A V4 nem holmi szar technika a GP-ben is bizonyít, itt is erőre kap majd az Aprilia, csak még 25 év és egy kivénhedt GP sztár kell hozzá.
Viccet félre téve, a mai nap a karbantartásról szólt: tank és benzinszűrő teljes kitakarítása, mindkét benzincsap szétszedése, összes benzincső cseréje. Volt vele szívás. Legalább azt is kiderítettem, mekkora a tank tényleges térfogata, illetve mennyi a tartalék belőle. A gyári adat szerint 20 literből 3,5 a tartalék, valójában nem lehet 19 liternél többet önteni bele, de ebből több, mint 4,5 liter a tartalék, tehát kb. 100 km--re elegendő. Jó tudni, ha már nincs benzinszintmérő a vasamon.