Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hamilton! Nem sír ha eső van, nem kell neki ez a fejvédő ocsmányság stb. Az más kérdés, hogy irritáló sok dolga, de az a magánélete....
Szabad a gazda. Kiről van szó?
Számomra ez furcsa, ennyi.
Van sok ellenszenves dolga, de a hozzáállása a sporthoz az jó!
Németh Balázst nagyon erős bábúnak gondolom a magyar játéktéren. Talán a legjobb is. Kár, hogy nincs mögötte egyetértő támogatás. Jani szintén nagyon jó - Ő ugye még a Talmácsi érában nőtt fel. És akkor még legyenek néhányan. Csak hát hiányzik az a piramis, ami alulról felfelé tolná a csúcsra azt az egyet. Keverjük sajnos a motorversenyző és a versenymotorozó fogalmát, mert nincs rend a fejekben. Más országokban meg kényesen ügyelnek arra, hogy rend legyen. Máshol pl. ha valakinek van annyi pénze, hogy alapítson egy istállót, attól még nem gondol olyat, hogy rögtön neki (vagy kétbalkezes fiacskájának) kellene vezetni. Tisztában van a szerepével és igyekszik azt és csak azt minél jobban csinálni. Normális világban Németh Balázsnak annyi kellene legyen a dolga, hogy felvegye a telefont amikor a menedzsere felhívja, hogy talált neki két, a jelenleginél jobb ajánlatot. Készüljön fel a tesztnapra és vigye a mérnökét is. Ehelyett nálunk gondolom azzal foglalkozik, hogy a nagymamáját kísérgeti a Honvéd kórházba.
Valóban gyenge a magyar motorsport ezzel nem lehet vitatkozni.
2014 augusztusában (is) kint voltam a Hringen az Alpok Adrián. Befészkeltem magam egy haver boxába ahol nem mellékesen Németh Balázs is tartózkodott.
Kölcsön 2011-es ZX-10R-el állt rajthoz stock1000-ben. Az időmérőn éppen Filla állt az élen 1:50.7-es körrel.
Balázs kiment és az első szektorban 4 tizeddel volt gyorsabb nála! Kölcsön hulladék motorral. Aztán sajnos előznie kellett így csak 1:52-es kör lett belőle.
Azért volt hulladéka moci mert a versenyen már összeakadt benne a váltó.
Chorbák szintén valamikor az idő tájt indult WSBK stock600 egy versenyen. Épp a 4-ik helyen haladt és közelítette az élbolyt amikor elesett.

Látok 20-40-80 milliós motorokat magyar kézen sima Hringes pályanapon. Látok olyan magyar embert aki oda tudna érni a WSBK elejébe. Csak ezek elkerülik egymást.
Hogy miért? Az egy jó kérdés. Valsezg ez a magyar valóság.
Jó akkor nem beszélünk el egymás mellett (már mint Te meg én). Értem amire utalsz a jók együtt-nem-állásával (még ha nem is tudom pontosan kiről van szó). Értem, hogy akadhatna valami, de még ezt is kevésnek érzem. Mert ha 1-2-3 világszínvonalú embert tudunk / tudnánk is adni, akkor is úgy látom hogy a teljes magyar motorsport (hobbi szinttől egészen a csúcsig) nagyon gyenge. Nem ütőképes. Vannak olyan autó és motorsport szakágak ahol egyszerűen mosoly tárgya, amit csinálunk (sz.v.sz a Tóth csapat WSBK-s szereplése is az). Amikor elmegyek nemzetközi versenyent nézek, ahhoz képest a mi OB-nk egy nagyságrenddel van lejjebb. Amikor a Porsche kupára befizetett a magyar autósport elitünk (ez még Michelisz Norbertet megelőző időszakból emlék), akkor kiderült, hogy bérelt csapat szerelői jobb időt mentek a GT3-mal mint a mi OB bajnokaink. Tavaly láttam ugyanezt mattban a Six Days-en Kassán.
Ő a kupás hobbiversenyekről beszélt.
A profi szint egy egész más világ. Arról megint lehetne 10 oldalt írni. Szerintem van jó magyar motoros, van pénz is, van technika is. Csak nem egy helyen.
De ezek még mindig csak kupás hobbiversenyek, vagy nem? A versenyzés szerintem ott kezdődik, ahol professzionális (ezúttal valódi értelmében) körülményeket alakítanak ki mind technikában, mind szervezésben, mind felfogásban, mind képességekben. Az ilyen versenyeken sereghajtók vagyunk és nem csak azért, mert nincs pénz technikára, hanem mert a másik három is hiányzik.
Ezzel nem értek egyet. Akkor lenne igazad, hogy ha csak a motort érné kár. De amikor a mentő visz el medence vagy gerinctöréssel...
Az osztrák háziversenyeken pont az a szánalmas viselkedés látszik amikor valaki azt hiszi, hogy ha 12-nek ér be a Lurkó kupában akkor ő valaki lesz.
Több külföldi szervezésű pályanapon részt vettem és rendszeresen 2-3 rajt van mert a sok idióta kétbalkezes összetolja az előtte lévő 10 embert. És mindezt 2:10-es köridőnél szóval nem azért töri össze a motort mert kurva bátor hanem mert nem tud motorozni.
Egyébként ezeket a versenyeket rendszeresen nyerik magyarok.
Annál szerintem egy tekebajnokság is izgalmasabb.
Tegnap olvastam már a 3omlábú gyapotszedő srác is azt nyilatkozta sokkal izgalmasabb mint a F1.
Ez a túrahuligánok egyik ismérve.
Mért baj nem érdekel ennyi. ellenben a feltöltött videód az állat jó volt!
Ez a baj!
Letojom Onedin kapitányt nem nagyon nézek motorsportot.
Lefizették!
Nem vagyok én butuska, csak az emberek idegenkednek attól ha valaki nem a jól bevett kliséket alkalmazza. Ha pl. Rossit becstelen görénynek mondom, akkor rögtön én vagyok az inkább, holott ebben semmilyen logika nincs, az állításomat megcáfolni meg nem tudják. Ezért inkább dühöngenek, meg anyáznak. Viszont szerencsés együttállás az, hogy engem szórakoztatnak vele.
Nyersen fogalmazol, de sokszor jól, viszont van amikor butuska vagy de ki nem... most lesem a ColimbiaGP videjjót állat nagy!
Mindig van, ha én is hozzászólok. Nagyon szívesen.
Volt téma rendesen tegnap.
Valamit benéztem szerintem mert már megvan. Kerestem, hogy meddig kell visszaolvasnom és sehogy se találtam.
Me mi vót tegnap +őrülök... Jó napokat.
Kitörölték a tegnapot.