Angliában elég sűrűn húzok futót,trailert, vagy traktor pótkocsit,de ezeknek itt nincsen még papírjuk sem. Amelyik autóval húzod annak a rendszámát kell felpattintani a futóra és onnantól az autó biztosítása érvényes arra is. Amikor meg egy ilyen szerelvénnyel Magyarországon ki szed a fakabát, elég nehéz neki elmagyarázni,hogy higgye már el,hogy a futónak nincs forgalmija...
Nem akarok hülyeséget mondani, de valahol van olyan, hogy az utánfutóra (nyilván nem nyerges pótra) nem kell műszaki, ez azt hiszem valamelyik európai országban van, valamilyen szigeten. Az itthoni vizsgáztatással nekem nincs bajom, legalábbis eddig. A 2 évet keveslem, de ez van.
Ha már műszaki, egy kis friss infó máról. Újfent ment egy köremail a vizsgaállomások között, hogy mégse kell először bemenni a forgalmikba nem bejegyzett műbizonylatos átalakításokkal (pl fólia, gallytörő, stb) kpm-re. Rájöttek ugyanis, hogy akkora tömeggel nem bírnak, mint ami hirtelen jelentkezett, így a vizsgaállomások is beleírhatják (vagyis írattathatják) az ilyen jellegű átalakításokat a forgalmikba. Tipikus magyaros forgatókönyv.
Elárulom,hogy pl.a volt Csehszlovákiában egy darabig nem is volt a motorokra. Jöttek át srácok motoros találkozóra és kérdeztük tőlük,hogy náluk milyen a műszaki vizsga...és csak lestek Aztán mondták,hogy olyan náluk nincs....ha a rendőr megállítja és valami nagyon szar,akkor megbüntetik.... Persze azóta változott a helyzet...
eladod es veszel megint ujat es nem kell vizsgaval szarakodni.