Ez az amiben tévedsz. Nincs olyan, hogy valakinek 20 éven keresztül minden nap szerencséje van - és ebből tucatszám ismerek személyesen. Ezt csak olyanok gondolják, akik nem képesek felfogni azt, hogy valójában mi történik a motoron.
Egy kezemen megszámolom azokat akik motorozás-technikában ott vannak hogy TT-t játszanak közuton autók közt.
A legtöbbjének egyszerűen szerencséje van.
Na ezert vagy te (is) programozo es nem marketing szakember
A dizajnvaltas valoszinuleg egy ujabb marketingszemlelet is tukroz. Ebben a szegmensben a szolgaltatasait tekintve valoszinuleg ez az egyik legjobb oldal. Nem igazan nezem a tobbi motoros oldalt, mert ehhez kepest az osszes olyan langyi, hogy elhanyom magam, de az uj irany valoszinuleg egy szelesebb torzskozonsegnek szol.
Ezt az utobbi idoben igen erosen elbuzult cikkek is alatamasztjak... robogoeladas, turamotorok, stb. Nem sok koze van egyiknek sem a sportmotor temahoz. Mi lett peldaul a Lovey Adamos videokkal? Miert nincsenek mar?
Fa nélkül mit sem ér a jó fűrész, meg a képzett szakember.
A pályán való sportmotorozás az oké. Zárt pályán ellenőrzött körülmények között, egészségügyi biztosítással semmi probléma. Bár sajnos így vannak komoly balesetek. De a videókon látható utcai orosz rulett, na az nagyon gáz.
Ez olyan, mintha azt mondanád, hogy társadalmilag elítéled a motorosfűrészek karbantartásával foglalkozó oldalakat és betiltanád őket, mert közvetve segítenek az erdőírtásban. De aki már favágónak állt az örül(ne) annak, hogy van ilyen "szakmai" oldal. És nem nagyon szeretné, ha Te oda felmennél és a facsemete ültetős sztoriddal zsibbasztanád a favágókat. Nem tudom érthető-e...
Fogalmam sincs, hidd el most sem jutottál eszembe. Nem személyeskedünk, jelenségekről beszélgetünk. Azt, hogy a jelenség úgy áll, ahogy mondom, kérlek fogadd el, mert én már 12 éve járom ezt az oldalt. Hogy mi az oka, arról én leírtam a véleményem. Csak azért mert van ilyenem és azért van mert szoktam rajta gondolkodni, hogy vajon miért... De nem biztos, hogy igaz. Viszont nem is fontos. Az, hogy az okokban igazam van vagy netán tévedek, nem változtat a tényen és eredményen. Azon sem változtat, hogy a végén úgyis "Ti nyertek", már bőven nyerésre álltok.
De annyit azért ebből is kiemelek, hogy a hozzászólásod csak igazol engem. Pl. hogy firtatod, egyáltalán hogy mi a bátorság és a gyorsaság viszonya. Hát bamek, a "mi időnkben" a bátorság mint faktor nem volt beszédtéma, mert olyan kölyök nem is volt, aki ne próbálta volna meg a biztosan lehetetlent is és feküdt olyat mint hat másik. Ez nálunk nem eszköz volt, hanem alapfelszereltség. Mai napig nem fordul elő olyan, hogy valamit azért nem csinálom mert nem merem. Olyan, hogy nem tudom, na olyan sajna van. Ilyenkor szokott lenni olyan sasszé meg sóderágy rodeó, amihez képest a Veled történtek délutáni pihengetésnek tűnnek. Mégse érzem, hogy különösebben említésre érdemes, napi 20 olyan történik. De, hogy mégis megemlíteni konkrétan mért baj?! Igazad van, erre nem tudom a választ. Simán csak taszít vagy megmosolyogtat. Jó magyarázat lehet, hogy vén, hisztis görény vagyok.
Az is nagy baj, hogy sokan photographernek hiszik magukat, mert vettek egy tükörreflexes gépet. Az még nagyobb baj, hogy a kritikára nem vevők, ezzel üldöztem el Pityut...
Sőt....a rendszámos sportmotorok eladását be is kéne szüntetni.... Ezáltal az autókat is ki kéne tiltani az utakról,mert mind potenciális baleseti forrás.... Ja,a krumplipucoló késeket+ki is felejtettem
A legtöbbjének egyszerűen szerencséje van.
A dizajnvaltas valoszinuleg egy ujabb marketingszemlelet is tukroz. Ebben a szegmensben a szolgaltatasait tekintve valoszinuleg ez az egyik legjobb oldal. Nem igazan nezem a tobbi motoros oldalt, mert ehhez kepest az osszes olyan langyi, hogy elhanyom magam, de az uj irany valoszinuleg egy szelesebb torzskozonsegnek szol.
Ezt az utobbi idoben igen erosen elbuzult cikkek is alatamasztjak... robogoeladas, turamotorok, stb. Nem sok koze van egyiknek sem a sportmotor temahoz. Mi lett peldaul a Lovey Adamos videokkal? Miert nincsenek mar?
A pályán való sportmotorozás az oké. Zárt pályán ellenőrzött körülmények között, egészségügyi biztosítással semmi probléma. Bár sajnos így vannak komoly balesetek. De a videókon látható utcai orosz rulett, na az nagyon gáz.
Szerves része az egésznek.
De annyit azért ebből is kiemelek, hogy a hozzászólásod csak igazol engem. Pl. hogy firtatod, egyáltalán hogy mi a bátorság és a gyorsaság viszonya. Hát bamek, a "mi időnkben" a bátorság mint faktor nem volt beszédtéma, mert olyan kölyök nem is volt, aki ne próbálta volna meg a biztosan lehetetlent is és feküdt olyat mint hat másik. Ez nálunk nem eszköz volt, hanem alapfelszereltség. Mai napig nem fordul elő olyan, hogy valamit azért nem csinálom mert nem merem. Olyan, hogy nem tudom, na olyan sajna van. Ilyenkor szokott lenni olyan sasszé meg sóderágy rodeó, amihez képest a Veled történtek délutáni pihengetésnek tűnnek. Mégse érzem, hogy különösebben említésre érdemes, napi 20 olyan történik. De, hogy mégis megemlíteni konkrétan mért baj?! Igazad van, erre nem tudom a választ. Simán csak taszít vagy megmosolyogtat. Jó magyarázat lehet, hogy vén, hisztis görény vagyok.
Csak ge..i nehéz és kidöglöm a hurcibálásától.