Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A végeredmény szempontjából semmi. Csak amikor kísérted a sorsod, nem igazán tehetsz szemrehányást senkinek, magadon kívűl.
Lehet ,hogy inkább te tévedsz,mert te,vagy ti azt hiszitek,hogy úgy mentek,mint a TT menők,közben ha kocsiban ülök,és elkerültök szánalmas szenvedésnek tűnik csak.Én is sok ilyen 20 éven keresztül szerencsés motorossal találkoztam,vagy ismerem személyesen,a 20 évből pár év azért kimarad mikor becsúsznak a szalagkorlát alá,és nincs lóvé megcsinálni a motort.Csak ezt elfelejtik elmesélni,mikor megy a marketing itt,vagy bárhol.Vagy csak szájhősök,és élőben nem is mennek úgy mint szájjal.
De azon mi az érthetetlen, hogy a kérdéses motorosok ezzel tisztában vannak? Mégis csinálják, mert ők a kockázatot tudásuk alapján kellően alacsonynak gondolják. Ebben egyáltalán nem különböznek a lassabban menőktől. Te is annyival mész be a kanyarba, amennyivel szerinted lehet én is annyival. Eddig Te is bevetted az összeset és én is. Akkor hol a valódi különbség? Te is csak addig forszírozod amíg még örömet okoz és nem félelmet és csak addig amíg biztosnak véled (ott akkor az adott pillanatban). Képzeld el, hogy a gyorsabban menők agyában is pontosan ugyanez játszódik le. Van akinek nem jön össze és jöhetsz beszúrni, hogy naugye. Én is be tudnám szúrni pár embernél, akik magukat megfontolt jógyereknek gondolták... Mindenki aki elesik, az - utólag kimondható - feszegette a határokat, a saját határait. És ha már a határok nem ugyanott vannak, akkor ki a nagyobb felelőtlen? Aki úgy megy ki az utcára, hogy a határai jóval kijjebb vannak, vagy az, akinek jóval beljebb?
Csak eppen nem mindenkinek ugyanott vannak a hatarai.
Van aki tudja, hogy mit csinal olyankor is, ami neked mar lehet hogy reg tul van a hataraidon.
Csípem a videóikat én is.
Oke, igazabol azt hiszem ez a hozzaszolas volt az, amit hianyoltam eddig az eszmefuttatasodbol
A siofoki sracokkal nekem meg semmi bajom, mert tenyleg latszik rajtuk, hogy tudjak, hogy mit csinalnak.
Tudja mit csinál és-vagy nem feszegeti a határokat. Fogalmazzunk úgy, hogy egyfajta önmegtartóztatás. Néha valószínű mindenki meghúzza jobban a gázt, mint az szabályos lenne. Csak nem mindegy, hogy milyen környezetben. Nem mondom hogy autópályán kevésbé kockázatos a mutatvány, de ott inkább a riderre veszélyes. De bent a városban, esetleg lámpától lámpáig veretni, meg kerekezni, azért megint gáz. A tudást nem firtatom, csak más bizonytalan és általuk nem befolyásolható tényezők is közrejátszhatnak a mutatvány sikerében.
Technikailag mi a különbség az említett példa és aközött, hogy holnap kivasalsz lakott területen egy gyereket, mert pont a tükörbe pillantasz akkor, amikor a semmiből átfut? Csak apró hibát vétesz, egy rossz helyzetfelmérés. Meg akartad ölni? Nem. Én meg akarom magam, vagy bárkit? Nem. Ráadásul azt is megbeszéltük már, hogy borzasztóan elenyésző az olyan balesetek aránya, amikor egy motoros hibázik és ebből kifolyólag más is megsérül. Igen előfordul, de nagyon ritka, szinte minden más valószínűbb ennél. Ezért erre az egyre kiélezni a vitát szerintem helytelen.
Csatlakozom. Erősítem a nyugger tábort.
Nekem a saját fürdőszobámban is szerencse kell a talpon maradáshoz.Szóval mintának rossz vagyok.
Volt már olyan, hogy csak a szerencse segített. De könyörgöm, Zolinál, vagy a többinél sosem volt? Ez a faktor akkor is ugyanúgy kell, mikor 50-90-130 nyuggerkednek. És bizony ilyenkor is van hogy elhagy és jön az emlékvideó, meg a jaj istenem. Átfogalmazom: Önmagában az a tény, hogy valaki bármilyen motorozási stílussal talpon marad 30 évig az azt valószínűsíti, hogy az illető tudja mit csinál. Ha történetesen a kérdéses illetőre ez akkor is igaz, ha 10-12 között váltogatva megy boltba minden nap, a valószínűség EKKOR SEM fordul meg, bármennyire is nehéz ennek a jelentését felfognia olyan valakinek, aki nem így motorozik. Igenis lehet látni, hogy amikor s_riders fiúk 2 kilóval mennek keréken libasorban, akkor nem a vakszerencse tartja fennt a motor elejét és igen is lehet értelmezni amit csinálnak és bőven, nagyon bőven ki lehet olvasni belőle, hogy tulajdonképpen nagyon is észnél vannak.
Lehet velem van a baj, de ezt most nem értem.
Szerintem rém egyszerű és már talán elcsépelt is. Ameddig közúton, mások veszélyeztetésével lehet csak "versenyezni", addig pályán más hozzád hasonló beállítottságú (vélhetően a kockázatokkal tisztában lévő) emberekkel körözöl. Morálisan, ott is van rizikó, hogy miattad megnyomorodik, vagy hal meg valaki, de kint az utcán ennek kockázata sokkal nagyobb. Bár ez sok esetben és sokakat nem igazán érdekel. Pl. valószínű a Rezesova lány nem kap idegösszeomlást, hogy négyen meghaltak miatt.
Csak ott, hogy korabban azt irtad, hogy voltak necces helyzetek, soderagyban rodeozas, meg ilyenek. Az, hogy ezeknel jol jott ki a lepes, az tenyleg mind annak koszonheto, hogy minden egyes pillanatban tisztaban voltal, hogy mit kell csinalnod, azaz nem volt szukseged szerencsere egyszer sem, amikor nem jott ki a lepes?
Boccs hogy máshol nőttem fel. És lekéstem időben is a pilisi crosspályát.
Csak fel kell nőni kis pilisi falu végén, krosszpálya tövében, ilyen egyszerű.
Ez egy kis merítés a teljes sportmotoros táborban és mivel kifejezetten hozzád hasonlókat keresel a statisztikai minta rossz.
És ez hol mond ellent annak, hogy aki 20 év alatt se töri össze magát, hiába rohangál két kilóval álló nap, annak valószínűleg többje van puszta szerencsénél?
Csak én magam ismerek úgy 10-et 4km-es körzetben, ezzel az általam ismert motorosok 2/3-adát kiteszik.
Már nem tudom felidézni, de emlékem szerint nem a videó maga hanem az ahhoz fűzött iszonyat-élmény leírására kaptam fel a fejem. A kormánycsutka lelazulós videó kifejezetten üdítő volt, jót mosolyogtam rajta. :) Én is jártam már hasonlóan. :) Bár az egyik haver tette fel a pontot az I-re a témában, neki a kanyarban lecsúszott a gumi markolat a kormányról.
Ez azert elegge sarkitottan es ilyen "tudomanyos" modon megkozelitett elmelet volt.
Az, hogy mi tortenik a motoron, azt leginkabb tapasztalat utjan fogod megtudni. Ahhoz, hogy valami olyat tapasztalj meg, amit meg nem tudtal, at kell lepned bizonyos korlatokat, mert olyan nincs, hogy valaki mas elmondasa alapjan kapod a tapasztalatot es az ilyen korlat atlepesek kozben szokott az lenni, hogy nem jon ki a lepes. Es szerintem itt jon a kepbe a szerencse.
Hogyha mindig tudod, hogy mi tortenik a motorodon, ergo mindig mindent tudsz kontrollalni, akkor tulajdonkeppen sosem fejlodsz, vagy sosem tagitod a hataraidat.
A legtöbbje KB30-35 éves korára abbahaggya a motorozást.Mondjuk kezdi 20-évesen.Lépdel gépről gépre,ha nem vágyik állandó adrenalinfürdésre lecseréli túristára a gépet ha meg igen elkezd pályázni.
És nagyon sok a középszer aki csak a jobb kart ismeri.
Nem olyan sok a hozzád hasonló.
Elfogadom, mert te jársz ide 12 éve, én meg már lassan kemény másfél. Azt viszont még mindig nem értem, hogy egyrészt hiányolod a sportmotor videókat (ahogy én is), viszont ha felteszek pl én egy ringes videót, vagy akármi hasonlót akkor az se tetszik. Nekem is van sok videó, amire rá se kattintok, mert már a cím alapján látom, hogy semmi érdekes nem lesz benne. Viszont abban a pillanatban továbblépek és elkönyvelem, hogy ma se láttam itt jó videót. Ha meg nightwolf, ddt, siófok riders rak fel anyagot, azt megnézem, mert sportmotor van rajta és általában nyelezve is vannak. Nyomok egy lájkot aztán ennyi. Nem akarok én nyerni, nem verseny ez, elfér tőlem az a nézet is amit te vallasz, csak nem tudom miért nem tudsz továbblépni azon ami nem tetszik, ahelyett, hogy panaszkodnál.

Legyünk őszinték, az elején mindenki szarik, vki jobban, van aki kevésbé. Én pl mint magától az eséstől egyáltalán nem parázok, csak az anyagi kártól, mert azért megérezne a költségvetésem egy totálkárt. A ti időtökben gondolom nem egy magyar átlagkereset éves összegéből vettetek motort, amit sajnáltatok volna esetleg. Épp azért nem érzed említésre méltónak, mert napi 20 baki van. Gondolom azért az első esésedre mindig is emlékezni fogsz (ha volt). Hidd el ha napi 20x dobom el majdnem, akkor nem fogom őket így megélni, mint az elsőt. Vén meg hisztis az vagy, görénynek nem mondanálak
Aha, mindig szerencsém vagy, most ez fájt! Tudod te miért vagyok GP Pilot?!
Kikerülted a választ. Mondj bármit, amit szívesen csinálsz és nem lehet azonnal mondani rá egy példát, hogy etikai értelemben miért gáz....
Nem csak neki, a többi közlekedőnek is.