Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mer csak.Kevésbé stresszes vele fagyizni menni.
Igen.
A tesztelő a z800-at is előbbre rakta.
Japán tesztelőt rakja be bazz?
Amihez természetesen nem tudok hozzászólni.
Na az SM 4 nappal később lehoz egy cikket egy olyan járműről, amit én tettem fel. Ki is csinálja a színvonalt?!
Minek neked a pontos kezelhetőség is?
Mert a Daytonát fair sima 600-asokhoz hasonlítani? Azt is 750-es Gixxerhez kell és mindjárt más a leányzó fekvése.
Most komolyan egy brit tesztet linkelsz be?
Kirakták az infra-ledes "trapifaxot" a zsaruk a tapolcai városvégen a városvég tábla elé a földre az út mellé.
Sose az agresszív kellett.Az a cápali.Nekem inkább a pontos kezelhetőség jobb mert tejbetök napközis vén csont vagyok komplexusokkal.
A 09-est szándékosan kihagytam mert nem érzem fernek a dolgot.Ok hogy mindenki 600 felett kapirgál de ez már 850-es.Közelebb van köbcentiben az 1050-hez mint a 675-höz.És úgy megint más a lányzó fekvése.
És olyan a cucc hogy még így is van ahol nem veri meg.

http://youtu.be/ZJfd5LCttd4
A Triumphot nem bántom, mert kedvelem, de a Daytonát úgy elrontották ahogy csak lehetett, akár Bajaj is lehetne.
Ja,,,szóval az egész európai brigád lefedi azt, amit a Kawasaki egyedül megcsinál, igaz kis gyártó. Sőt betolnak még egy H2R-t...
Azért van ott a MT... Amúgy tegnap még baj volt, ha egy motor gyors, most meg pont azt keressük, hogy "agresszív" legyen?
Van daytona 675. Hamár egy kalap alá vesszük az eu.Vs japot,és van egy nagy határ robcsi 50-800-ig itáliában.
Igaz, amit írsz, de kihagytad az MT-09-et...
gsr 750,selymes,erős,finom blokk bazz úszó 2 dugós fék és zártszelvény lengővilla? ,fz8 meg jó mindenben de nem a legjobb semmiben olyan kis szürke izé.
Lesznek.
Aztán nem tehetek róla de ott a 675-ös.Kis fazonírozásokkal és két komolyabb ráncfelvarrással még mindig rongyáveri a kategóriát úgy hogy csak a honda nem növelt köbcentit.

most nézz rá egy FZ8.GSR750,Z800,hondánál tudja fene talán még megvan a hornet.Bármikor összeeresztik a 675-el első lesz.
És most mondhatod hogy ujságírót lefizetik meg nem hiszünk neki de mindet az egész kerek világon?
Na szóval mondjuk a z800-nak eszméletlen a kiállása,nagyon gyilkos de dögnehéz csatahajó lett nem véletlen a heavy inc. gyártja,gsr75
Nincs Gixxer 600 ellenfél! CBR500/MT-07! Chopper! Cruiser! 125-ös kis motor sincs, pedig az eladásokat igazán azok hoznák és a jó versenyeket!

Van RCV213V-S és jön az RFV is!
speciel a kisköbcentis rotyogón kívül a BMW-nek minden kategóriában van motorja.De asszem már ez is változik.

És akkor most a honda 700-as kávédarálóját amit ruhacserével szaporítanak mit érek?
Az európaik magukat? Egy olyan európai márka sincs, ami annyi kategóriában kínálna motorokat, mint a japánok. Arról meg hogy melyik a jobb felesleges beszélni, mert nem kérdés, hogy a japánok.
Mit?
http://www.sportmotor.hu/video...
Itt is kezdődik, a jaj de nem biztonságos.
Hol szedték össze?
Az S1000RR ratyi, hullik szét és nem csak egy hirdetés alapján mondják ezt.
Kuplungkarkapcsolo is volt. Meeeg meg s100r-t visszahivtak valamiert de nem jut eszembe mit csinaltak rajta Na tehat a bmw is tesz a vevokert. Ha en lennek a marketinges en is tennek, mert a negativ reklam lehet megjobb mint a pozitiv. Szobakerul a marka, pfuuu bmw milyen rossz de valamiert megis mindenki kesztetest erez hogy megvegye.