én több esetben ia megyek pontosan 90-el... amikor gyorsítok, meg amikor lassítok uezzel a metódussal megyek lakott területen is a kymcoval... legfeljebb majd leveszem a rendszámot
Ilyen 10-20 km-es távokra nem érdekelne a dolog, de 120-160 km-es utakon megesz az ideg, ha nem tudok haladni, most a trafin kívül még követni is fognak, de fasza.
Nemtom hogy vagytok vele, de én 100 km alatt ritkán közlekedek kocsival, ideges vagyok, ha baszkódnom kell 90-nel, 100 felett szeretek haladni. Most meg egyfolytában figyelhetek hátrafelé, hogy követget e valaki...
Nem mellesleg engem széttép az ideg, amikor valami tiszta látási viszonyok és egyenes út esetén sem képes a kurva országúton, a kurva kocsijával legalább a megengedett sebességgel menni, hanem gondolkozik meg bóklászik 70-80-nal.
Na most, nekem ezekre a barmokra nincs időm, igenis előzni fogok, de ott át fogom lépni a 90-et, sőt, rendszeresen haladok tiszta körülmények között 100-120 között.
Nekem úgy őszintén, nagyon nem tetszik ez a civil kocsiból méregetünk és nézegetünk, büntetünk dolog.
Hogy miért is:
- egészen biztos vagyok benne, hogy nem a telefont nyomkodó barom állatokat fogják kiszűrni, hanem azt, aki véletlen a körforgóból kifelé elfelejt indexelni.
Ez megint nem hoz sem biztonságot, sem egyéb közlekedéskultúrabeli előrelépést, csak felesleges baszogatást.
Mert ugye a cikk lényege, hogy az abszolút gyorshajtás amire a traffipax figyel, az 14ezer esetből csak 200.
A balesetek fő oka a figyelmetlenség és a vezetési tudás hiánya.
Vagyis ahogy a cikk is rámutat, elég sok más területen sokkal jobb eredményeket lehetne elérni a baleseti statisztika javításában.
Jó rég voltunk tunéziában és ott úgy oldották merg a gyorshajtást, hogy akármilyen szép, széles soksávos út volt párszáz méterenként volt egy akkora fekvőrendőr, hogy még öttel is kiestünk a taxiból, no ott senki sem száguldozott.
na de ezt hogy?
A veszélyes részeket szépen megoldotta, a laza kanyarban meg kisodródik? FaceBookozhatott a lazább részen, mert máshogy nem sikerülhetett.
Ez külföldön is új, legfeljebb 1 évvel korábban olvastam ilyeneket.
A távoli angliában meg hollandoknál jöttek ilyen fotók az FB-n régen, hogy kukába rejtett traffi, de oda meg eddig se mentem.
Ez a keménykedés az osztrákokra sem volt jellemző.
Sehol nem működik.
Jobb szűrés.
Gyerekek közlekedés kultúrára nevelése.
Na most, nekem ezekre a barmokra nincs időm, igenis előzni fogok, de ott át fogom lépni a 90-et, sőt, rendszeresen haladok tiszta körülmények között 100-120 között.
Max az önvezető robot.
Hogy miért is:
- egészen biztos vagyok benne, hogy nem a telefont nyomkodó barom állatokat fogják kiszűrni, hanem azt, aki véletlen a körforgóból kifelé elfelejt indexelni.
Ez megint nem hoz sem biztonságot, sem egyéb közlekedéskultúrabeli előrelépést, csak felesleges baszogatást.
A balesetek fő oka a figyelmetlenség és a vezetési tudás hiánya.
Vagyis ahogy a cikk is rámutat, elég sok más területen sokkal jobb eredményeket lehetne elérni a baleseti statisztika javításában.
Azok vezetni is tudnak hozzá.
A veszélyes részeket szépen megoldotta, a laza kanyarban meg kisodródik? FaceBookozhatott a lazább részen, mert máshogy nem sikerülhetett.
A távoli angliában meg hollandoknál jöttek ilyen fotók az FB-n régen, hogy kukába rejtett traffi, de oda meg eddig se mentem.
Ez a keménykedés az osztrákokra sem volt jellemző.