Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sosem láttam belül csak egyik haveromnak van és hát hallani a hangját .
Mindegyikük ugyan abban a hajóban evez
amúgy nem azért csörög mert szar, hanem mert hengergörgős az összes csapágya és akkora illesztési hézag van hogy már van hangja
az összes ilyen csapágyazásúnak van hangja
Mindig azt mondom lakjon jól mindenki azzal amit szeret...
Jaja szürke volt de nincs is ezzel semmi gondom kinek mi jön be!
a régiek nem annyira, pl enyém még a fekete blokkos 2001ből de szinte semmi zörgése nincs
a szürke blokkos már sokkal hangosabb
annyira csörög hogy menet közben hallottam hogy jön mögöttem az lc4
Ja piros, ja mégsem.
Aha a KTM is tudd úgy zörögni mint a duki
abban az esetben ha vak vagy
Ennyi.
A Ducati is szép
Ja igaz el is feledtem, megkövetlek!
Olyan motort kifogni ami 380 és 30eves kora ellenére alig futott hibátlanul működik csak mese ! Legyen 1millad vegyél 600ért motort a többit meg locsold rá .
GS500-asból ismerek olyan tulajt, aki sokallotta az 550k-t egy fiatal jóért, és megvette a 400k-.s széthajtott öreget. Szerintem 700k-ból nem állt meg mire tényleg használhatta is... ...és az első félévében nemigen motorozott vele.
Szerencse ha hazáig kibírja?
Honda mond valamit!
Nem hát legyen kb még egyszer ennyid mikor előjön sorban a macskazsák...
Ebben az ár kategóriában nagyot bukni már nem lehet .
Az sem annyi hanem plusz egy vez.szíj csere, lapkázás, olajcsere + betétek még egy 100as. Azt lehet neki baszatni.
Csak aztán vigyázzon a pancser újrakezdőkkel! Kiszámíthatatlanok az úton.
380, meg a 900 nagyon messze vannak egymástól. Fényévekre.
Mondjuk ST-ben ezt nézném meg inkább. https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati/st_3/ducati_st_3_auto-motor_csere_lehetseges-12522894
pici péz pici álom