nem vagyok nepper, én tönkremennék ebben a szakmában... egy autó volt amit nagyon beszoptam, egy A2-es, amit ajándékba vettem, de nem kellett volna. mondjuk akkor kezdett el baszakodni, amikor kivttem budaörsere a nagy audi szakértőhöz, hogy nézze át lés tegyen renbe mindent utána csak szoptam vele... nnna azt egy neppernek adtam oda, mert azt nem adtam volna oda magánszemélynek... volt olyan, hogy letiltott a lehel úton, félrelöktem, nyitva hagytam ott 4 napig, hátha elviszik a cigók és fizet a casco, de 4 nap után is uott volt
amúgy én az a hülye fajta vagyok, aki úgy ad el autót és motort, hogy az tipp-topp... képes vagyok inkább rákölteni az utolsó pillantban is, de a lelkiismeretem nem engedi, hogy úgy adjak oda magánszemélynek autót vagy motort, hogy azzal bármilyen gond is legyen. mondjuk a leghosszabb idő, amíg eladtam vmit talán 1 hét volt... általában az első aki megnézte el is vitte alku nélkül... volt olyan, amit meg sem tudtam hírdetni, már el is vitték
most bebuktattam magam, hogy volt japán benzines autóm is....
amúgy nem kellett blokkot cserélni emiatt, csak az utángyártott szettek egyszerűen nem bírták és elnyúlt a vezérlés... a legjobb ez a blueprint nagynevű utángyártott szett volt, a fórumon volt olyan akinek 9 hónapig is bírta
én mindig gyárira vagy SKF-re cseréltettem... japánnál volt úgy, hogy vagy gyári láncos szett 180e vagy bármely utángyártott de akkor gyorsan adjam el....
W 169 cserèlek vezèrlèst...van szett 55000Ft-èrt ès 155000Ft-èrt ...vajh mi van az egyikben ami a másikban nincs....vagy mi nincs az egyikben ami a másikban van ?
Nem, olcsóbb az utángyártott új, valami középkategória. Mondjuk audis haver panaszkodott, hogy neki félévente kezd el ropogni és nem talál benne zsírt mikor szétszedi.
Merre vagy te?
Locsolni, mikor dörög meg villámlik?