Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Főleg egy bálnát.
De! Viszont embere válogatja. Nekem is fura, mert ha egy sportgépről, vagy motoról lenne szó, még érteném is.
Itt 3-3 nap az oda-vissza út.Ha van 2 hét egyben rá simán mehet lábon.

http://www.motorostura.hu/szar...
de nem feleslegesen nagyon jó, nem fáradok rajta de a felesleges gumikoptatás és km gyűjtés nem hasznos... az alpokba pl lábon megyünk-jövünk egy szép kört, de rá áldozok 9 napot, ez nem mindig megy...
De,minden vágyam 1000 km-en keresztül nézni az autópálya szalagkorlátját.
Valahol olaszban majdnem fel is kenődtem egyre mert bealudtam.
De nem pont erre való lenne egy K1600 GT?
Majd ha egyben le kell nyomni egy 1000.-est akkor megváltozik a vélemény.
Elvégre azé van a motor,hogy menjenek vele... Nem göngyöleg az,hogy szállítani kelljen...
Az egy egész jó alternatíva. Csak egy sima kisbuszba maximum egy gép megy be. Lekötési pont is alig alig van benne. onnantól a kisbuszban max 2 ember fér már el. A ponyvás kisteherekben látom a megoldást. Ott sok esetben keresztben is felférnek a gépek. Akkor akár 4-5 is felfér. Rakodni szar mert ugye magas a plató. Szóval igazán jó megoldást még nem láttam. Marad az hogy lábán viszem ahova csak lehet.
Ezért is görcsölök egy kisbuszos szállításon.
Én csak nagyjából készültem el a mosással. Még fel kell raknom a hűtőborítást csak most annyi a gép a garázsban hogy nem érem el a szerszámokat. Mert ahhoz kell egy istenes méretű krova meg egy elég nagy imbusz fej bele, mert a blokktartó csavart is ki kell vegyem azt meg az ilyen növésben lévő imbusz kulccsal nem tudom rendesen meghúzni. No meg vadásznom is kéne hozzá pár csavart mert a tököm tudja már hogy hova tettem az idom csavarjait a burkolatnak. Nincs ugyan sok belőle de a költözködésben már a tököm tudja hova raktam.
jól is esett vasárnap 1 fokban motort mosni, de most megint makulátlan
Hát a futón szállításnak ez az átka. Az egész gép egy merő retek. Orral előre is nem hogy seggel előre. Utóbbi esetben különösen retkes tud lenni.
a kerék nem megy be a rögzítőbe, egy fix rögzítés off. háttal kicsit nehezebb felhúzni mi is úgy vittük, hogy plexi le, kipu és műszerfal leragasztva de így is örült a gazdája, hazafelé az esőben mindenhova beverte a dzsuvát, ráadásul ilyen kis apró kavicsos sz@rt, mintha beszórtad volna finom rostált sóderrel
"és bunkó is vagyok"

Hiszen BMW-t vettél mégis mi másra kéne számítanunk
Én sem szeretem a motort háttal feltenni futóra. A malacot még csak lehetne is. De pl nyakig megy mindenféle retekkel a kipufogó. Ha plexi van rajta azt is tépi a szél csak rossz irányból. Én sem szeretem háttal vinni a gépet futón.
Már említettem hogy tuti több jó foga van mint nekem.

Amúgy azon kívül hogy háttal nem kezdünk mondatot,mi a baj vele?
rádküldöm a megbízottamat, itt is hűen végzi a kiadott őrző-védő feladatot...

(itt látszik, hogy ezekre a játék futókra két nagyobb motor már nem megy fel, a két ezres is csak egymásnak fordítva)
Upsz. . .
csak és mert nekem ez tetszik és leszarom mások véleményét és bunkó is vagyok

merjél kicsi lenni, majd jól megveretlek
Fenének kell két ekkora hodály?
Merjünk kicsik lenni.
Magyarországot én már csak elhagyom pályán, ha messze megyek és szűkös az időkeret a ki és hazafelé út is gyorsított, az meg csak felesleges km gyűjtés és drága gumikoptatás... nyilván ez előírja, hogy csak korlátozott számú csapattal lehet menni. nagyobb csapattal közös motorozás marad. egyelőre marad az előjáték, de sokkal praktikusabb egy-egy ilyen túránál a futó, most így gondolom...
Amúgy a Zizi meglepően nagy és nehéz. Jó nem egy K1600 de hozza a súlyát. Tudod már régebbi kivitel ott még nem igazán volt meg a technika meg az akarat hogy minnél könnyebb legyen a gép így van vagy 2 mázsa az is. És nem is olyan pici. Oké hogy nekem hülyén áll de pl az orra a kisebb blokkhoz képest kifejezetten széles. 11-est meg neked aztán különösen nem kell ecsetelnem.
Ebben igazad van. Elvileg készítettek egy nagyobbat is de nekem ugye arra nem volt szükségem. Azon két sport kép közé még befért seggel egy 500-as nagytestű robogó. De arról nincs fotóm. Amúg a két motor nem feltétlenül egymáshoz volt kötve csak egy spanival volt a futóhoz lekötve. Olyan stabil volt mint a veszedelem. Mikor elkészülök egy ilyen kötözéssel minden esetben megrángatom rendesen oldal irányba a motorokat és megnézem hogy a futóval együtt mozdulnak. Ha együtt mozognak a futóval akkor jó. De hosszabb távon mindig ha megállok nyújtózkodni egyet minden esetben átnézem a kötözéseket.

Amúgy meg a francnak vettél ekkora guruló fotelt. Nem lenne baj a kötözéssel meg a futóval.
ez a zzr egy kicsi motor, tegyél fel erre egy k1600-t és egy goldwinget egymás mellé. két motort meg nem kötök össze a futót meg nyilván nem 750kg-ra vizsgáztatnám, mert nyugodtan húzhatom B jogsival, ha a megengedett össztömeg nincs 3,5t és a futó megengedett össztömeg nem több mint a vontató jármű tömege...
a k1600 a hátsó csövezésnél 110cm széles ha ez a két motor elfér rajta, akkor más is, kis motor meg úgysem kerülne fel