Egyetlen átka volt a futónak. Ezt ugyanis kölcsön kaptam. Eredetileg 2 sport motorra lett tervezve így a szokásos vontató autó amúgy fékezetlenül 650 Kg vontathat a két sportgép meg kb 400 kg. így a maradék súly benne van a futóban. Viszont mikor mi mentünk inkább 450-470 Kg így a futó amúgy egy mérlegeléskor olyan 70-80 kg túlrakottságot mutatott volna.
Rögzíteni sem nagy mutatvány. A két motort kacagva le tudtam hazafelé kötözni 4 darab racsnis hevederrel. Elöl elég volt a két motornak egy mert elég hosszú volt. Hátul a két oldalt 1-1 meg középen a kettőt egymáshoz meg a futóhoz kötöttem. Ennyi. A kerekeket meghurkoltam egy györsrögzítőssel de az kb tök felesleges volt.
Talán ezen látszik a legjobban
Rámpát be lehet csúsztatni a futó aljába. Két nagy leengedhető támasztó láb a hátulján. A motort rögzítő sínek és kerék támaszok átrakhatóak középre ha kell. Futó elején leengedhető támasztó kerék hogy gurítani lehessen. De szólok előre hogy pl ez a futó Németben nem szabályos. Mivel tudtommal odakint már csak ráfutófékes futót lehet használni ezen meg olyan nem volt.
Bár igaz hogy a Bömmbi nem pici de látod a malac meg a kis Zümmögő is simán elfért egymás mellett. Felrakás sem volt gond egymagam raktam fel a malacot. Egyes alapjárat és kuplunggal való játékkal simán fel tudtam sétálni vele.
letalpalható nagy platós van sok, de a leereszthető platós praktikusabb... az alfa-nak van itthon (acélsodronyos), az acebikes-nak hollandiában (hidraulikus), csak kétségeim vannak, hogy ráfér-e két nagyobb motor. 3 állás kellene rá, egy középre, ha egy motort visz és kettő a szélére 2 motor vontatáshoz
CICA keresnél egy utánfotós képet F2-nek nekem nincs a gépemen.
Csak azért mert az egy frankó motoros futó. Ugyan nem leereszthető de letalpalható és nagyon frankón és könnyen rakodható. Úgy készült de engedélyezve van a tervrajza és azt is meg tudom adni hogy kik csinálták és náluk akár újra be is lehet rendelni.
gondoltam is, hogy veszek egyet, de akkor már olyat, aminek lesüllyed a plató a földig, csak rá kellene próbálni, hogy elfér-e rajta két motor, na nem ilyen bokorugró mountainbike-ok, hanem két rendes nagy motor, mert az egyik béreltre csak úgy fért fel a vara és a dl, hogy az egyik fordítva volt... na az nem motorszállító, max bmx szállító
amúgy jó, pont az unalmas szar részeken át tudsz menni kényelmesen és nem koptatod a drága motorgumit és nem gyűjtöd bele a felesleges km-t
Rámpát be lehet csúsztatni a futó aljába. Két nagy leengedhető támasztó láb a hátulján. A motort rögzítő sínek és kerék támaszok átrakhatóak középre ha kell. Futó elején leengedhető támasztó kerék hogy gurítani lehessen. De szólok előre hogy pl ez a futó Németben nem szabályos. Mivel tudtommal odakint már csak ráfutófékes futót lehet használni ezen meg olyan nem volt.
https://www.sportmotor.hu/foto...
Bár igaz hogy a Bömmbi nem pici de látod a malac meg a kis Zümmögő is simán elfért egymás mellett. Felrakás sem volt gond egymagam raktam fel a malacot. Egyes alapjárat és kuplunggal való játékkal simán fel tudtam sétálni vele.
Csak azért mert az egy frankó motoros futó. Ugyan nem leereszthető de letalpalható és nagyon frankón és könnyen rakodható. Úgy készült de engedélyezve van a tervrajza és azt is meg tudom adni hogy kik csinálták és náluk akár újra be is lehet rendelni.
amúgy jó, pont az unalmas szar részeken át tudsz menni kényelmesen és nem koptatod a drága motorgumit és nem gyűjtöd bele a felesleges km-t
5srr 2 feéis
És dun még dolgom va n ha má kibasztak velem...
Buék minde n kinek