Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

egy hét óta először ebédelek nem este 8-kor bazod
Az S1000R nekem is tetszik.
A tuono is tetszik bár az olaszokból ami tetszik formailag az inkább a 838 Ducati streetfighter
Régebbiből a B-king-et az MT01-est de a Buel formája is tetszik. De a Kawa Z1000 -ese is tetszik csak azon nem férek el.
Igaz nem részleteztem. A mai modern formák alatt mondjuk az MT10-est értem meg mondjuk a Super Duke-t
Nekem meg pont a gsxs tetszik a legjobban, a z1000 már uncsi, mt10 érdekes de annyira nem az én világom, cb meg jajjj hadjuk... a tuono meg azt a k...aa nahhh külsőre az olaszok nagyon tudnak!
Még egy s1000r-t megnéztem volna, a kis gülü szemüt, báár az technikailag ott van a toppon

Hál istennek nem vagyunk egyformák így nem kell minden sarkon ugyan azt bámulni
Mai modern? Ez azért az MT-01-re nem igaz, elég régi dolog az már.
Én meg az aggodalom? Sicc Cica. Minek enni mikor motorozni is lehet ?
Nekem a mai modern motorok csak némelyike tetszik. De pl egy MT01-re szívesen felülnék. Bár olyan mérhetetlenül logikátlan az a motor de valószínűleg pont ezért tetszik.
most eszek, minnyá' megyek tovább ne aggódj
Mint írtam, a többség úgyis leszedi róluk. Persze ettől függetlenül lehetne szép, de szép gyári kipufogó nem létezik. A középdob pedig tényleg az összes motoron csúnya, nincs szépen kidolgozott.
Szerintem a GSXS1000 a leggyengébb formailag az általad felsoroltakból. Szóval ez nagyon szubjektív. Én a Monstertől sem vagyok elájulva. A Z1000, MT10 és a Honda tetszik.
Ne intessé. Menjéééé motorozni
Oké értem én hogy kell. Nincs is ezzel baj. De ha pl nem lenne göcsörtös a varrat a középdobon már nem lenne olyan szar. De kb úgy néz ki mint ha én hegesztettem volna. (Soha nem hegesztettem)
Rondaaaaa!!!!
Végre egy kereskedés ahol nem márkák szerint rendezik be a felhozatalt!
Egymás mellett a Ducati 1200 monster, kawasaki z1000, Honda cb1000r, yamaha mt10, suzuki gsxs 1000, aprilia tuono v4 háát a hondát kishiján leokádtam, persze izlések és pofonok....
Sport motorok detto aprilia rsv4, kawa zx10r, yamaha r1m, suzuki gsxr 1000r ,honda cbr 1000rr stbstb...
Csak azt sajnálom hogy pont nem volt kéznél a telo, mert így aztán lehetett értékelni ami a külsőt illeti
A kiegészítő gyártóknak is kell élni valamiből. Középdob pedig a szigorodó normák miatt minden van. Egyedül a sokat fikázott új GSX-R1000-en nincs, ott elég csak azt a csúnya dobot leszedni.
A cimbimnek van egy 2007 vagy 2009-es CB 1000 R-je hát azon is mérhetetlenül Ronda a középdob. Olyan mintha két olaj leengedő tálcát összeheggültél volna és felcsavarozod a motor alá. Bántja az ember szemét. A végdob az egy dolog. De az a középdob valami kibaszott ocsmány. Maga a gép szép de az a tepsi alatta
Mondjuk nem kell messzire menni. Nekem is ott van az a két böszme nagy gázpalack a malac két oldalán. Hát lehet hogy hatékony meg minden, gyárinak a hangja sem mondható rondának bár nagyon halk de hogy minek kellettek 60 centis dobok rá azt a mai napig nem tudja velem senki megértetni.
A másik furcsaság a Hondánál a tükör. Az idom nélküli gépeken a 2000-es évek körül valahogy nagyon nem találták el. Amire kerek kellett volna arra szögletetest tettek amire szögletes illik arra kerek tükröt tettek.
A régi horneteken a körlámpához állandóan feldobták gyárilag a szögletes tükröt. Az enyémen is eredetileg egy fényes krómozott magas kerek tükörnek kellett lennie. Egy olyan motoron amin szinte semmi sem csillogó. Fekete blokk fekete váz sötétkék fényezés. Emellé egy krómozott szárú tükör ami vagy 20 centivel magasabban van mint bármi más a motoron.
Ez igaz az össze gyártóra, ezt hozta a Euro4-5.
Főleg a Hondáét, mert maguktól valahogy mindig ilyen ormótlanságokat tudnak összehozni. Egy két ritka kivételtől eltekintve.
A végdobot és középdobot minden igazi motoros ledobja a vásárlás után.
Ronda?! Teljesen jó az a motor. Az egyik legszebb csupasz a kategóriájában.
Az pont nem egy friss formanyelv a Hondától. Nekem sem jön be, de szörnyűnek sem mondanám.
Ezt sem mondanám így, mert nagyon szubjektív. Az új Monsterek közel sem olyan szépek, mint a régiek. A V4 Panigale szerintem formailag nem überelte a 1299-et.
Az új CB1000R az egy szép motor, nekem szebb is mint egy kategóriatárs Monster.
Neo Retro Naked Street Sport Cafe Racer
Nagyon igyekeztek minden igényt kielégíteni...ez jött össze.
Ahelyett hogy csinálnának retro-t külön, caferacert, meg Sportotot külön.
Az alapok jók csak a műanyagok elrendezésén múlna.
Nekem amúgy bejön...kb... A műszert, és lámpát dobnám le róla, tennék rá rendes kinézetűt, meg azt a bűn ronda végdobot....és a prés formázott gagyi középdobot is jobban elrejthették volna. Mondjuk ennyi pénzért tényleg lehetne kapásból normális, nem csak egy jó alap.
Jó végül is nem rossz. Elismerem. Viszont ott maga a motor szar. És Igen lehet fülelni én a Honda fan mondom azt hogy a VFR1200 szar. Mert amúgy a lelket kirázza belőled. Nem jó az a motor. Egy túrasporton nem lenne szabad 2-300 Km alatt elzsibbadni.