Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

16 éves a ktm motorom a hátsó féklámpa kapcsolón és a fékbetéteken kívül minden gyári rajta
egy mokesz van a gépen a hátsó világítás helyett egy led van betéve de a izzó benne van az a féklámpa
még jó hogy a világítás kiégett duplaszálas izzókat nem dobáltam ki amik a kocsikból megmaradtak
régen méhészkedtem és inkább megcsináltam a kaptárt 5 ezerből mint megvegyem 12 ért
a kereteket lusta voltam szögelni inkább vettem egy pneumatikus tűzőgépet
stbstbstb
van itthon annyi minden kacat hogy ha jó áron eladnék mindent akkor mennék a bahamákra 3 hétre nyaralni
Minek neked ennyi kacat? Mindenféle munkálatokhoz van eszközöd, de sose dolgozol velük, meert kibaszott lusta vagy:)))
Atomerőmühöz nincs alkatrészed?
meg amugyis ktm.
allandoan elromlik.
es europai nem japan.
mivanmeg?
Hang, gumifust.Jeeee.
A forgalom mban se rosdz eloremenni vele.
nem kell exc.
ha az értelmetlen gumifüstöltetés a cél akkor ilyet tényleg nem tud, de egy dugóban előre verekedni verhetetlen
ilyet nem tud az exc.

http://youtu.be/MBbFKHUJIBU
azért 180cm alatt nem egyszerű az endúrós élet, de ha sm kerék van a motorban a villák leengedve stb akkor szerintem ilyen 170 centivel is simán lehet tépni
Mondj olyat amit nem tudok.
Durvan 1 millaval tobbe kerul.
A fagyizo elott meg mindeg,.
Mert dagadt vagy !!
Neked nem is street hanem speed kellett volna...
ezért javasoltam első körben a 690est utcára kiválló nem túl gyenge nem túl nehéz nem túl nagy térfogat
az már nem rezeg-vibrál úgy mint a régi 640, bár nekem nem tetszik mert a gyári kipufogó ocsmány
városban közlekedni fasza 10éves példányok már néha beesnek 1,5 milla alatt
de az exc sokkal jobb manőverezni meg powerkodni, sajna már szinte kipusztultak a régi 525ösök néha találni 1-1 viszonylag egyben lévőt de az is bazi drága, akkor már inkább az 500as harmadával drágábban és 10 évvel fiatalabban
Fagyizni jarok.
Meg cukrászdában.
Biztos?
Nehogy lelki törést okozzon ha nem tetszenek a supermotok nekem.
Én se tudnék felmászni rájuk.
Azért egyszer állj le gyorsulni egy 690-701-gyel, vagy kanyarogni menj el vele
Jólvan :)
Persze értem én a kemény supermotos lenyomja a sportmotoros legendát.
A valóság hogy egy henger,ráz,nem akkora teljesimeny,azis szűk tartományba,az ülés a honom alatt egy barpult,és egy 260 ás tárcsa van a belinkelt exc Ben.Ket 310 és helyett brembo radialis nyergekkel.
Mindezt ogergnek Szervirozva.Fel se tudna mászni rá.
jó az a fék csak nagyobb tárcsa kell meg egy átalakító
nincs 118 ló ez igaz kb fele vagy kicsivel több ellenben nincs 120 kiló és olyan fürge mint a gyík 40 fokban
ha maxi izomra van állítva küzdeni kell hogy az első kereket az aszfalton tartsd, idegesebb mint akármelyik versenyló
szóval városban májerkoni fasza
és ha elcsúszik az aszfalton párezer az idomzat
Nemrég töltöttek fel egy videót ahol egy supermoto racézik talán egy zx10-zel, nem kevés azon a fék és halad is nagyon ha kell. Az exc-n meg szériában van lámpa. Vagy ott a 690smc vagy a 701-es supermoto.
Aszfaltra kevés a fék,felniszett kell normális gumihoz.lampa is kene.Ez mind pénz.
És 3,175.
Kétlem hogy több mint 118 ló.
Ez mááár túl giccses
a melltartómárkát nem próbáltam de az exc elég jól tép még a legnyugisabb állásban is
Azt te csak gondolod.
azért ehhez képest egy exc500 sokkal jobb vagánykodni és nem sokkal drágább
Itt egy giccskoktél neked e.

http://motovationusacustommoto...