Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mondom én hogy egy műértő veszett el benned.
Naaa jó, mégis cukibb az a cékla
Frászt,tök tuti a kisöreg,cukrászdába jár.

Nesze egy narancs,de szerintem ennek meg nem stimmel a lámpa az évjáratához.

https://www.hasznaltauto.hu/motor/triumph/triumph_street_triple_675_r_a2-vel_vezetheto-12047248
Jahh meg sókat futott
Ez idő alatt sokat öregedet felszedet néhány kg-t, 1-2ránc, szóval olcsóért kell jó motor
Talán még a nap is kiszívta
Megfelelő pénzért mindent.
Nem teccik a szine nincs egérmozi
Netán van eladó a garázsból???
Mmm szürkében
Városba vagánykodni?Jobb a futóműve mint egy street?Kétlem.

Ez a szín még egyedi is,de nem pink.
Bár balra taknyoltak vele.

https://www.hasznaltauto.hu/motor/triumph/triumph_street_triple_675-12687791
csak azért egy endúrónak még ha át is van szelepelve sm-re sokkal jobb a futóműve még az olcsóbbaknak is
azért a 30 centis rugóutak nem tévesztenek még a nagyobb kátyúknál sem
Városba,vagánykodni,szedni a lábát egy street tuti.
És nagyon keskeny,slim alkat.
nekem volt xr400 szerintem kb az volt a legszimpatikusabb és legjobban motorozható motorom
de utcára vagánykodni kevés ám az a 34 ló olyannak aki a 100+ lóerőhöz van szokva meg aztán ha te 120+al akarsz mászkálni vele gyorsan ki fog halni gyári áttétellel olyan 140 a vége
az xr6 egy lom, akkor már inkább az xr650
de én ha fiatal lennélk és vagány akkor exc 500, ha kicsi vékony cucc kell, de az meg nem olcsó, bár az xr se olcsó
Mondjuk egy XR 400 Supermotóra gondoltam bár egy 600-as még komolyabb vigyorfaktorral rendelkezhet
Én azért gondoltam valami nagyobb 3-400 ccm sm-re mert keskeny könnyen elfér a sorok között fordulékony. Még sem egy robogó, azon eleget ültem hogy ne kívánkozzak rá. No meg azért terveztem ekkorát mert pufóka fóka vagyok el is kell hogy bírjon vinni dinamikusan. Tudom hogy nem lesz ott erőben mint a malac. De városi forgalomba ne járjak úgy vele hogy "Itt kiférnék ha nem ezzel lennék hanem a nagyobbal" Kell hogy ugorjon. Főleg azért mert nekem befelé pálya is van amin kell hoznom a 100+-os tempót úgy is hogy kell akkor 130-140-ig tudjon ugrani onnan ha helyzet úgy kívánja. Ezért gondoltam erre de értelmes javaslatokat meghallgatok, mert ez csak egy ötlet volt részemről. Meg amúgy is messze van az még mire eljutok erre a takaró hosszra.
egy kisebb sm az "utcai" gép helyett elég béna..... ennek kb semmi értelme, akkor inkább egy nagyobb robogó melób járni és abba pakolni is tudsz
vagy ha rendesen akarod tolni az sm kategóriát legalább 50+ lovas géppel kezdj neki pl ktm 690

a 125 ccm cross gépnek az az előnye hogy olcsó, az üzemeltetése is, bukni se lehet sokat rajta, és földutakon vereted 60as tempóval tolja úgy az adrenalint mint az autópályás 200
A SuperMotok durván elvannak szállva árügyileg.
Hidd el tervben van egy kisebb krossz. 3-400 ccm körüli. Jó lenni pl kiváltó melóba járós gépnek is a malac helyett. Ha összejön a rávaló én veszek is egyet. De mivel engem az offroad nem vonz valami superlotyó jellegűre gondoltam. Ha nagyon elengedem a fantáziám akkor szuperlotyó egy készlet bütykösgummával meg felnivel hogy vissza is lehessen csinálni ha kell mókázáshoz. De most még nem ér eddig a takaró. Egyenlőre.
Ilyenkor mindenki motorozhatnék, nyáron pedig alig látok motorosokat.
azt nem értem ha ennyire motorozhatnékja van mindegyiknek akkor miért nem vesz egy 125ös cross gépet gombokért és lehet télen tolni havi-heti pár órákat a pusztában
300 alatt hegyekben álllnak a lerúgottabb crossgépek amibel telente lehet veretni pár órákat de akár vannak 150 alatt is endúrók pl: https://www.kepesmotor.hu/cagi...
Ne is mond tegnap reggel a garázsban elhúzott függönnyel zárt ajtóval a motoron ülve brümmögtünk mind a hárman az elvonási tünetek miatt. Én még kormányoztam is.
Brrr! Ma is fasza motoros idő van megyünk tovább, majd gyüvök.
Inkább észajkit használnak.
Saját szárító,meg táblásító meg a franc tudja milyen gépsor.
Pl. az angarszki boroviból fűrészelt széláru kb. 30%-a csomómentes.
A finneket szeretik,csak az drágább.