csak azért egy endúrónak még ha át is van szelepelve sm-re sokkal jobb a futóműve még az olcsóbbaknak is
azért a 30 centis rugóutak nem tévesztenek még a nagyobb kátyúknál sem
nekem volt xr400 szerintem kb az volt a legszimpatikusabb és legjobban motorozható motorom
de utcára vagánykodni kevés ám az a 34 ló olyannak aki a 100+ lóerőhöz van szokva meg aztán ha te 120+al akarsz mászkálni vele gyorsan ki fog halni gyári áttétellel olyan 140 a vége
az xr6 egy lom, akkor már inkább az xr650
de én ha fiatal lennélk és vagány akkor exc 500, ha kicsi vékony cucc kell, de az meg nem olcsó, bár az xr se olcsó
Én azért gondoltam valami nagyobb 3-400 ccm sm-re mert keskeny könnyen elfér a sorok között fordulékony. Még sem egy robogó, azon eleget ültem hogy ne kívánkozzak rá. No meg azért terveztem ekkorát mert pufóka fóka vagyok el is kell hogy bírjon vinni dinamikusan. Tudom hogy nem lesz ott erőben mint a malac. De városi forgalomba ne járjak úgy vele hogy "Itt kiférnék ha nem ezzel lennék hanem a nagyobbal" Kell hogy ugorjon. Főleg azért mert nekem befelé pálya is van amin kell hoznom a 100+-os tempót úgy is hogy kell akkor 130-140-ig tudjon ugrani onnan ha helyzet úgy kívánja. Ezért gondoltam erre de értelmes javaslatokat meghallgatok, mert ez csak egy ötlet volt részemről. Meg amúgy is messze van az még mire eljutok erre a takaró hosszra.
egy kisebb sm az "utcai" gép helyett elég béna..... ennek kb semmi értelme, akkor inkább egy nagyobb robogó melób járni és abba pakolni is tudsz
vagy ha rendesen akarod tolni az sm kategóriát legalább 50+ lovas géppel kezdj neki pl ktm 690
a 125 ccm cross gépnek az az előnye hogy olcsó, az üzemeltetése is, bukni se lehet sokat rajta, és földutakon vereted 60as tempóval tolja úgy az adrenalint mint az autópályás 200
Hidd el tervben van egy kisebb krossz. 3-400 ccm körüli. Jó lenni pl kiváltó melóba járós gépnek is a malac helyett. Ha összejön a rávaló én veszek is egyet. De mivel engem az offroad nem vonz valami superlotyó jellegűre gondoltam. Ha nagyon elengedem a fantáziám akkor szuperlotyó egy készlet bütykösgummával meg felnivel hogy vissza is lehessen csinálni ha kell mókázáshoz. De most még nem ér eddig a takaró. Egyenlőre.
azt nem értem ha ennyire motorozhatnékja van mindegyiknek akkor miért nem vesz egy 125ös cross gépet gombokért és lehet télen tolni havi-heti pár órákat a pusztában
300 alatt hegyekben álllnak a lerúgottabb crossgépek amibel telente lehet veretni pár órákat de akár vannak 150 alatt is endúrók pl: https://www.kepesmotor.hu/cagi...
Ne is mond tegnap reggel a garázsban elhúzott függönnyel zárt ajtóval a motoron ülve brümmögtünk mind a hárman az elvonási tünetek miatt. Én még kormányoztam is.
Nesze egy narancs,de szerintem ennek meg nem stimmel a lámpa az évjáratához.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/triumph/triumph_street_triple_675_r_a2-vel_vezetheto-12047248
Talán még a nap is kiszívta
Mmm szürkében
Ez a szín még egyedi is,de nem pink.
Bár balra taknyoltak vele.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/triumph/triumph_street_triple_675-12687791
azért a 30 centis rugóutak nem tévesztenek még a nagyobb kátyúknál sem
És nagyon keskeny,slim alkat.
de utcára vagánykodni kevés ám az a 34 ló olyannak aki a 100+ lóerőhöz van szokva meg aztán ha te 120+al akarsz mászkálni vele gyorsan ki fog halni gyári áttétellel olyan 140 a vége
az xr6 egy lom, akkor már inkább az xr650
de én ha fiatal lennélk és vagány akkor exc 500, ha kicsi vékony cucc kell, de az meg nem olcsó, bár az xr se olcsó
vagy ha rendesen akarod tolni az sm kategóriát legalább 50+ lovas géppel kezdj neki pl ktm 690
a 125 ccm cross gépnek az az előnye hogy olcsó, az üzemeltetése is, bukni se lehet sokat rajta, és földutakon vereted 60as tempóval tolja úgy az adrenalint mint az autópályás 200
300 alatt hegyekben álllnak a lerúgottabb crossgépek amibel telente lehet veretni pár órákat de akár vannak 150 alatt is endúrók pl: https://www.kepesmotor.hu/cagi...
Saját szárító,meg táblásító meg a franc tudja milyen gépsor.