Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Senki nem fúrta meg személy szerint hisz akkor nem tették volna bele párszázezerért a drága járművekbe, ami megölte az, hogy nem volt kifizetődő. Annyira keveset "spórolt", hogy annál sokkal több ment el az üzemben tartására, a benzinest megéri gázosítani, nekem is olyan az ignác, de a dieselt nem éri meg, ahogy mondod, 5 liter gázolaj helyett 4 liter gáz....a különbség 150ft/liter, ez naponta ha 500km-t veszünk akkor az napi 3750ft ami miatt bele kellett feccölni a beszerelést, azt, hogy mindig ott tankoljon ahol olcsó gáz is van no meg nem elhanyagolandó, hogy a megemelkedett javítási költségek, a dieselnél hatványozottan jelentkezik a szelep problem és más motorbajok ami a benzinesnél fel sem tűnnek. A történebten ami miatt végleg kihalt az meg az, hogy az euro3-asoknál és afölött meg a komputer nem kezeli normálisan a gázt, ez max az euro2-ig működött valamennyire.
itt van aki kb 10 éve gázos mtz-vel dolgozik
de csak akkor megy gázzal amikor terhelésen megy
rengetegen ódzkodtak a dízelgáztól haverék jumperjében még mindig benne van
volt egy kamion tesztkocsinak, abba volt betéve mindig a legújabb fejlesztés(volt vagy 4 generáció amíg ment a dolog) az az ember szerette 5 liter gázzal spórolt kb 5 liter gázolajat és dinamikusabban ment
de ez már a múlt, a sok pöcs megölte a dolgot, itt kb mindenki megfúrta a sofőrtől kezdve a nkh-ig mindenki
de a traktorokban felénk még akad gázszett ne egyben
Áttétel kérdése az egész - legfeljebb lassan fog menni.
hát hogyne :))))
Amíg ki nem könyököl, kb. 10 perc. Már ha csak simán gázzal menne, de ha a dieselbe bekötött gázra gondolsz az azért nem lett akkora durranás, két kollégámnak is volt és nem vált be, amennyivel kevesebbet ettek annyival többet kellett javítani őket és a modernebb gépekbe már nem is nagyon volt érdemes beletenni, volt anno mikor a dieselt úgy alakították földgázra, hogy gyakorlatilag átalakították benzinesre, csökkentették a sűrítési viszonyt annyira mint egy benzinesnél és gyújtógyertyákkal egy gyújtást építettek be és tisztán földgázzal ment és adtak hozzá egy sűrítőt ami az otthoni földgáz csapról töltötte egy éjjel alatt fel a tartályokat. Qrva drága volt és így gyakorlatilag alig volt olyxan aki átalakíttatott egy jó dieselt gázosra.
szakadt 50esbe bekötöd a gázt úgy húzza a hármas ekét mint még újkorában sem
11000 és olyasmi.
Klasszikus 10-12 literes, sor6-os, turbódízel nyerges voncsi?
De azt pont a nyújtott métertől húzza, de azt titkolják. Nekem pl. hiába csak 420 LE a nm viszont 1870 és attól indul el.
Löheccségös, a 80-assaaaaa is "lükvercben" elborítottuk a mellék épületet. Amúgy még mindig jó erőben van a 40 éves technika, tudja amit kell, pedig nincs kímélve.
mit érdekli a parasztot a nm? az a lényeg az ekét elhúzza
az mtz 50 50 ló a ktm motorom is kb ennyi aztán a fasorban sincs az mtz-hez képest
Azt furcsálom, hogy mezőgazdasági munkagépnél lóerőt azt megadnak, de Nm-t azt nem.
Ez talált, alvilági 80 lóerő, sor4-es blokk, hmmmmmmm, finom technika.
Esetleg a tuningolt változat:
http://mezogeparchivum.hu/Mada...
Közelít, közelít.
IFA? Multicar?
4750 ccm is van a családban, na, abban már van kakaó, csípem terelgetni.
És most kapaszkodjá meg a Dózer őrületes 1.8-as. Igazi Smoke & Sharm cucc. De maradt otthon még eg ilyen környezettudatos 2.0 dizel is.
Menj ke Endrédre az otthon van. Szerintem most sincs bezárva. Én a Dizel Dózert hoztam el magammal a nagyfaluba.
Az csak 1.4-es a Nexia 1.5, őőőőrületes az erő.
A Thalicska nem elégít ki?
Amúgy meg jöhetnél már, hogy a villám csapjon a talpad alá...kétszer! Tiszta Daewoo Nexia elvonási tüneteim vannak.
Eddig vagy 2-szer fordult elő.