Nekem ilyen van, de ezen nincs semmiféle csingilingi, mégis sokkal több mint 20k HUF (Kupectől vettem anno, 11k volt postával! ) https://www.buse.hu/hu/lakat-z...
Féktárcsazárat szeretnék venni, a mostani tönkrement.
Ha valaki jártas a témában, elmondaná röviden, hogy van-e számottevő különbség, és ha igen, akkor indokolja-e az adott felárat az 5.000 és 20.000,-Ft között található tárcsazárak közötti feltételezett minőségbeli különbség?
- Ér-e 15.000,-Ft-tal többet a 20.000-es, mint az 5.000-es?
Felette már nagyon csecse dolgok vannak, riasztóval, GPS-szel, beépített kutyaugatással, ami nekem nem szükséges, keveset van magára hagyva a motor.
Ahoz hogy végig tudj menni egy versenyt, hatalmas kondi is kell, a bátorság mellett. 2versenyen voltam, az egyiken a motor megállt azt bánom nagyon, első verseny, 32fős volt a csoportunk és a 9.helyen értem volna be a célba ha az utolsó körben a cél előtt 3kanyarral egy kis eldobón nem áll meg a hajtókar :( a másikon meg nem is erőltettem, 5métert se láttam előre a portól, többen összeakadtak, tudom, első helyen kellett volna rajtolni . Viszont egy hatnaposon vagy egy dakaron vagy bármely hosszútávú versenyen enduróban is hatalmas kondi és mégnagyobb bátorság kell, hogy merj 100-as tempót menni a vízmosásos földesúton, krosszpályát “ki tudod ismerni”.
De ha ilyen kurvajó a fizetésed hogy egy havi fizudból megveszed akkor miért nem veszel egy rendes motort mondjuk 1éves fizetésedből ?
Minek szopni egy szarral?
az endurót szerintem könnyebb civilizáltan(értsd puhapöcsűen) művelni. a kemények itt felénk azt szokták mondani,adnak egy táskát,ha gombát akarsz szedni...
a krossz az durvább ennyiből,nem? ott nincs nézelődés...ha ott a mandíner neki kell menni,ha ott az a kurva gödör,bele kell ugrani... az asztalt még megmászod,de ennyi...
a ténérémet 220 vagy 240ért vettem kb 300ba volt rendbetéve(szívócsonk, akku, fékbetét) aztán sosem hagyott cserben
pedig hegyen-völgyön át mindenen mentem vele térdig érő patakokban is
igaz nem egy havi bér volt hanem mondjuk kettő de a kor nem jelenti azt hogy nem megbízható
amúgy egy igazi földkörüli túrára csakis egy ilyesmi öreg vassal mennék, nem egy csillivilli hibakód kidobálós új géppel
Azért más egy drága Ducati, ami ereszti az olajat. Attól még hazavisz, motorozható, javítható. Megint más egy filléres, egy havi fizetésből bőven megvehető 30 éves kotvány, ami esetleg fogja magát és 300 km-re otthonról elfossa magát...ott hirtelen elkapna az ideg hidd el.
Hát tavaly mikor olajszivárgásom volt a csíkosnál én ugyan be nem löktem volna az árokba. A saját pénzem ellensége sosem voltam na meg ennél jobban becsülök mindent mert kemény munka van mögötte.
Ezek után ott a karbi.
Ha már csak megbontja az ember alap hogy a pohár tömítés egy kemény bakelit darabbá aszalódott,sebaj van tömítés készet kipucolom jó lesz.Aha 30 euró/db Az egy 40-ere játék ami még haggyán de a noname készletek olyan hokik hogy simán kuka.A pilot csavar alá egy kb 5x vastagabb traktorbelsőt O gyűrűt adtak a pohártömítés aláfért de az is 1,x es méret.
Hallelujja kész vagyok,irány a nyomáspróba................miazanyám folyik rögtön mindenfelé?
Naná hogy a karbik közti O gyűrűk is porrá omlottak.
Tyűűű irány a cms és kéne tömítés.https://www.cmsnl.com/honda-cb...
Ha már az üzemanyag átvezetőknél kuka az O gyűrű a vákum és a hűtővíz csatlakozóknál is szar hammmmmmmmm még 35-40euró.Hállelujja.
És ez még semmi cicoma csak hogy ne gyulladjon fel az ember gázadásra.
Fasza az olcsó rági szar fentartása de csak szerelőkedvű egyénekenek és azoknak akiknek nem baj ha kiesik a gép a napi rutinból.
Vágom, ráadásul nem nagyon tűröm a műszaki hibákat, képes vagyok az árokba lökni, felgyújtani és haza stoppolni. Nem vagyok az a jajjj szegénykém, majd jól, megjavítanak, jármű babusgatós típus. Egy ilyen ős cbr-nél meg bármi bejöhet.
Anno pont ezt játszotta el velem a Gilera-m, az is üzemagyag pumpás, egy szerencséje volt, hogy dikert volt nálam mypolan cső meg erre a célra alakított petpalack egy kis benzinnel, össze hegedültem és a pet palackot bal kézzel nyomkodva, jobb kézzel motorozva haza vezettem.
Na a Gilera is még várja a teljes feltámadást, de annak legalább nincs sok baja, a motorja tökéletes a pumpát leszámítva.
https://www.buse.hu/hu/lakat-z...