Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az ilyen öreg bontőszökevénynél nagyon tuti a tervezés.
Csak biztos hogy be fog olyan előre nem tervezett dolog lépni ami derült égből jön.
Nekem spec totál minden szép és szuperzöld volt az említett cserék,szinkron minden hawaai dizsi,ment a szekér.
És lepencénél a legnagyobb semmiben wroooom leállt.Mint a szög.
Az AC relé krepált be.Nem filléres és bosszantó hiba.
És ilyen mindig be fog figyelni.
Mondjuk ha hidegen sem füstöl az már jó jel, ha a kompresszióból is maradt valami, az csoda.
Mint írtam, már 5 motort építettem újjá, engem már rettentően felbasz a szerelgetés, konkrétan kb az az egyetlen dolog, ami igazán fel tud idegesíteni.
Rendbe kapnám a szükséges mértékig, aztán leveszem az idomokat, 1 nap alatt előkészítem festésre, 1 nap alatt fessék is le, nem érek rá szarakodni, aztán már szerelem is fel.
A szabadidőm a sporté, horgászaté, kutyázásé, a szerelés már az utolsó helyen áll.
"belseje" legyen rendben, fő-fő dolgok, többit meg fasza érzés megcsinálni
Festése nem mese szép, na azt még lehet kapna egy gyári trikolort. Más a színe szóval valami tanya Rossi tuti hogy már rommá törte egyszer, meglátom maradt e valami az egyenes futásból.
Hát ja.....
Ezt nem tudtam, számomra sötét ló volt eddig az 500-as kategória, hogy kinek és miért kellett? A 400-ra a japán szabály volt a magyarázat, akkor most már ezt is tudom.
Na az már szinte biztatóan hangzik. Újjáépíteni nem fogom, de rendbe szedem korrektül, aztán addig használom, míg ki nem dől a motorja.
Annyira akarom lealkudni, hogy bontóban leadva se bukjak majd rajta nagyot.
120 ezerért elhoznám, még egyszer ennyit hajlandó vagyok rákölteni a papírozás és mini generálra.
Na a GPZ 500 nagyon bejönne olcsó motornak, egyszerű sor2-es, középláncos, 2 karbis dög.

Nem is írtam, hogy ETZ-hez képest rosszul megy, de valljuk be, egy 500-as sor4 az 8-10 ezres fordulat alatt hervasztóan gyenge, csak hümmög, de nem akar megindulni.
Ha meg 2 személlyel és csomagokkal pályán akarok vele rendesen zörgetni le az Adriára (mert nem városi bohóc motornak venném, az maradjon a hülyegyerekek privilégiuma), akkor meg el is fog kezdeni zabálni is, erejéhez és a tempóhoz mérten aránytalanul sokat.
Az függ a lovastól is, hogy mekkora szelet fog fel miközben mondjuk 75 kiló vagy akár 105.
Az 500-as valóban belpiacos, de osztrák belpiac. A 90-es évek elején a biztosítás miatt csináltak az osztrák piacra cbr500, fzr500, dominator500 stb. A labancoknál van hozzá bontottan gazdagon motyó.
Havernak van egy 500-as GPZ és az kettő fölött megy valamivel.
Azé' nem egészen, nekem volt ilyesmi belpiacosom vagy 3 400-as, annyira rosszul nem mennek főleg az mz-hez képest és elfogadható a figyasztás is csak hát öreg és belpiacos, az enyémeknek (kawa, bandit, yamaha) mindnek kb 180 körül volt a vége ( kawa kicsit jobban ment) és megálltak 5 körül.
Benne vagyok, de mondom, nézem a youtube videókat és egyszerűen nem akarja a fülem bevenni ezt a hangot... Aztán ha megyek is vele lehet megtetszik.
egyeztessünk Gergővel, és akkor ő is hazanéz, meg én is , meg akkor hozzád átmegyünk és megcsinálom. Utána megünnepeljük egy bambival
Azt megköszönném, ha esedékes lesz. Egyelőre felbasz, hogy egy 500-as motor vagy nem halad vagy ha halad akkor 7-8-9 litert is bezabál, ezzel még barátkoznom kell. Bár ahhoz képest, hogy az ETZ 250 is megeszi a 4-5 litert normál használatban, nem is olyan sok.
Nekem jövőre lesz akkora tervezek cserét. Valaki jól jár nyugodtan kijelenthetem.
szinkront szívesen megcsinálom, ha úgy jön ki a lépés, legalább végre talizunk mi is
Nincs róla képed, milyen állapotban van most?
ST2ő nem rossz csak kefires doboz. Szerelőm is az st-k ből ajánlana nekem is mert ugye a motorok 90%-a "kicsi" nekem. De burkolt nem kell! Babócán valami tájváni gumik feszülnek 2016-osok jó lesz az még párévig. Már unokáimnak nagyobbak a térdsebeik mint nekem.
Ha elhozom a CBR 500-at, azt nem is szerelném, egy olaj és szűrő csere, egy szelephézag és karbi szinkron és ennyi, onnantól addig hajtom, amíg a hajtókar ki nem néz a blokk oldalán és mehet a bontóba.
Ez egy majdnem 30 éves motoron szerintem össze fogom hozni 1-2 szezon alatt.
Ezért vegyél Hondát, azt nem is kell! Kivéve a Zoliét.....

Ez csak úgy:
fűtött helyen kell én azt mindig kikötöm, bár még így is hideg volt kicsit néha