Az ilyen öreg bontőszökevénynél nagyon tuti a tervezés.
Csak biztos hogy be fog olyan előre nem tervezett dolog lépni ami derült égből jön.
Nekem spec totál minden szép és szuperzöld volt az említett cserék,szinkron minden hawaai dizsi,ment a szekér.
És lepencénél a legnagyobb semmiben wroooom leállt.Mint a szög.
Az AC relé krepált be.Nem filléres és bosszantó hiba.
És ilyen mindig be fog figyelni.
Mint írtam, már 5 motort építettem újjá, engem már rettentően felbasz a szerelgetés, konkrétan kb az az egyetlen dolog, ami igazán fel tud idegesíteni.
Rendbe kapnám a szükséges mértékig, aztán leveszem az idomokat, 1 nap alatt előkészítem festésre, 1 nap alatt fessék is le, nem érek rá szarakodni, aztán már szerelem is fel.
A szabadidőm a sporté, horgászaté, kutyázásé, a szerelés már az utolsó helyen áll.
Festése nem mese szép, na azt még lehet kapna egy gyári trikolort. Más a színe szóval valami tanya Rossi tuti hogy már rommá törte egyszer, meglátom maradt e valami az egyenes futásból.
Ezt nem tudtam, számomra sötét ló volt eddig az 500-as kategória, hogy kinek és miért kellett? A 400-ra a japán szabály volt a magyarázat, akkor most már ezt is tudom.
Na az már szinte biztatóan hangzik. Újjáépíteni nem fogom, de rendbe szedem korrektül, aztán addig használom, míg ki nem dől a motorja.
Annyira akarom lealkudni, hogy bontóban leadva se bukjak majd rajta nagyot.
120 ezerért elhoznám, még egyszer ennyit hajlandó vagyok rákölteni a papírozás és mini generálra.
Na a GPZ 500 nagyon bejönne olcsó motornak, egyszerű sor2-es, középláncos, 2 karbis dög.
Nem is írtam, hogy ETZ-hez képest rosszul megy, de valljuk be, egy 500-as sor4 az 8-10 ezres fordulat alatt hervasztóan gyenge, csak hümmög, de nem akar megindulni.
Ha meg 2 személlyel és csomagokkal pályán akarok vele rendesen zörgetni le az Adriára (mert nem városi bohóc motornak venném, az maradjon a hülyegyerekek privilégiuma), akkor meg el is fog kezdeni zabálni is, erejéhez és a tempóhoz mérten aránytalanul sokat.
Az 500-as valóban belpiacos, de osztrák belpiac. A 90-es évek elején a biztosítás miatt csináltak az osztrák piacra cbr500, fzr500, dominator500 stb. A labancoknál van hozzá bontottan gazdagon motyó.
Azé' nem egészen, nekem volt ilyesmi belpiacosom vagy 3 400-as, annyira rosszul nem mennek főleg az mz-hez képest és elfogadható a figyasztás is csak hát öreg és belpiacos, az enyémeknek (kawa, bandit, yamaha) mindnek kb 180 körül volt a vége ( kawa kicsit jobban ment) és megálltak 5 körül.
Azt megköszönném, ha esedékes lesz. Egyelőre felbasz, hogy egy 500-as motor vagy nem halad vagy ha halad akkor 7-8-9 litert is bezabál, ezzel még barátkoznom kell. Bár ahhoz képest, hogy az ETZ 250 is megeszi a 4-5 litert normál használatban, nem is olyan sok.
ST2ő nem rossz csak kefires doboz. Szerelőm is az st-k ből ajánlana nekem is mert ugye a motorok 90%-a "kicsi" nekem. De burkolt nem kell! Babócán valami tájváni gumik feszülnek 2016-osok jó lesz az még párévig. Már unokáimnak nagyobbak a térdsebeik mint nekem.
Ha elhozom a CBR 500-at, azt nem is szerelném, egy olaj és szűrő csere, egy szelephézag és karbi szinkron és ennyi, onnantól addig hajtom, amíg a hajtókar ki nem néz a blokk oldalán és mehet a bontóba.
Ez egy majdnem 30 éves motoron szerintem össze fogom hozni 1-2 szezon alatt.
Csak biztos hogy be fog olyan előre nem tervezett dolog lépni ami derült égből jön.
Nekem spec totál minden szép és szuperzöld volt az említett cserék,szinkron minden hawaai dizsi,ment a szekér.
És lepencénél a legnagyobb semmiben wroooom leállt.Mint a szög.
Az AC relé krepált be.Nem filléres és bosszantó hiba.
És ilyen mindig be fog figyelni.