Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jó az neki, olyan csajos autó úgyis....

mai benzines honda kép, ami soha nem romlik el... holnap mehetek a kollégáért a szarommal
Ezer alatt semmit!
Na meg Laller kicsi lesz neked az 500ccm. Legalább 600 vagy inkább 750 kell neked.
Gondolom a belpiacos verzió lehet....vagy nem, de ha igen akkor még nehezebb az alkatrész beszerzés, talán a Red Baronnál találni még hozzá valamit.
Az akkor baziritka,es szopas.Csak egy csapagysor csere es rakoltotted az arat meg egyszer.
Mondom more, 500-as és 4 szép leömlő vigyorog az első kerék mögött. Gondolom ritka is, alkatrész ügyileg egy átok lehet.
Rövid löketű sor4-es, ez lehet hogy nem nekem való lesz, nem szeretem ha nincs nyomaték. Ha forgatom, hogy haladjon, akkor meg irreálisan sokat fog zabálni.
Nézem, tényleg volt ebből 4 hengeres
http://www.motorbikespecs.net/...
vagy nem 500 vagy 2 henger.
Nem, ez még az ős sor4-es verzió. F1 talán, nem ismerem a CBR típusokat.
500-as az nem ikerhengeres?
Akkor kb. semmi köze nincs a 600-ashoz. Inkább a Suzuki GS500-hoz meg a CB500-hoz van köze.
Nincs még láncolajozód?
Pont ezért tartok tőle, 5 motort építettem már újjá elejétől a végéig...már nagyon nincs türelmem ezekhez az idő és pénzrabló szarakodásokhoz. A szerelés engem nem szórakoztat, hanem csak felmérgesít...
Pedig ha ilyen öreg gépet választasz akkor elég nagy az esély pl. a karbira, de még egyebekre is és hát vagy van bontott cucc hozzá vagy nincs, de az sem lesz annyira olcsó.
Na meg ha összefossa magát valami rajta, akkor a bánat fog 100 ezrekért alkatrészt vásárolni egy 25-30 éves motorhoz. A 4 kibaszott henger miatt mindenből 4-8-16 bizbasz kell bele...karbi felújító szett haver Bandit 400-asához 45-50 ezer volt és tartalmazott egy fél marék gumi tömítést meg réz fúvókát...fel is gyújtottam volna a faszba, nekem ilyenekhez nincs türelmem.
Attól tartok szétszedne az ideg, hogy 10 ezres fordulat alatt semmi teljesítmény nem érkezik egy 500-as sor4-en...mondjuk az ETZ 250-nél még így is erősebb.
Hát ideje csinálnia valamit. Mert ha motorral jössz a annak van hely de a tháliának nincs elég hely. Kénytelen leszel motorral jönni. :-)
Kéne picit alkudni belőle. 1 szezont elfutok vele aztán vagy bontó vagy ha adnak érte valamennyit vihetik.
A 250-es lassan készen áll teljesen újjá építve, a haverom kínálgatja nekem a 91-es CBR 500-ast, de nem tudom mennyi különbség lehet az 500 és a 600 között. Csak az olcsó ára miatt tetszik, amúgy a 600 alatti sor4 karaktertől hülyét kapok, de ideiglenesen megfelelne.
Hidegen sem füstöl, sem olajat, sem vizet nem eszik, mindene működik és 150 ezerért adná...még átgondolom.
Milyen szerviz?
Le kéne fújni a láncot.
Nah jah a kamikaze thaliás.

Amúgy mi a helyzet motor vásárlás fronton?
Most de kéne feltölteni mert mindig ugyanazok voltak mas sorrendben.
Tok felesleges foglalni a tárhelyet.
Lehetne változatosabb,és a pozőr bevallást hanyagolni kell.
Amúgy nem olyan ez a hely, mint egy idősek otthonában a társalgó? Vannak ilyen 2-3 fős kis csoportok és a klikkek baszogatják egymást. Itt-ott átfedéssel, de végül is szinte mindenki utál mindenkit.
Ott a pártokon vitatkoznak, meg azon, hogy ki volt hithű komcsi és ki tartott ki titokban az ellenállás oldalán, itt meg, hogy kinek milyen a motorja, kocsija, modora, kinek van igaza...jajjjjjj.

Hála az égnek, hogy a száguldó Thalia-st titokban mindenki szereti...
Maffia Tháliával elviszek bárkit bárhova. Fejedelmi francia kényelem, billegő karosszéria, őőőőőrületes tempó.