Szerintem meg az ! Jó nagy pofád volt , aztán bvebújtál a szoknya alá , hogy most jól megsimogatják páran a buksidat mert hű meg há ! szánalmas fasz vagy !
Én ? isten őrizz ! Előbb már leírtam , volt már ilyen kalandom és nem egyszerű volt vádlottnak lenni , és okosabb vagyok már , max csak szemtanú lehetek !
Teljesen rendben van minden motor.
A rendes motor letakarva pihen,es imadom.Meg egy honap es kezdem az uj szezont.
A szarkupac honda is meg lesz csinalva.Viszont az ekecselek hozzaszolasat figyelembe veve egy budos szo,kerdes,barmifele tajekoztatas nem lesz rola.Fasznak van kedve az ilyenhez.Inkabb mashonnan szerzem az informaciot.Ekecs elerte ezt.
Nem is akartam ebbe bonyolódni , főleg bárkit is ygőzködni ti dolgotok , csak jeleztem hogy márnincs mit és nincs kitől ! 3-4 ember , meg egy bizonyos körökben kedvelt racingpicsa miatt ! Részemrőlk ennyi ! Inkább itt egy vidi , van benne pár raider meg jaffaj matty meg minmden , meg megerősödött bennem hogy soha nem ülnék trágyapumpára /Chopper/ , mert ezekkel még rendeset esni sem lehet , mert még perec közbe is tök röhely az egész szarkupac ! Speed forever !
Hagyjuk, csak szóba hoztad:)))
Az hogy kit, részemről kissé tipus függő is. Mert amig csak karbis motorok voltak és az elektronika kimerült a fesz.szabban általánosságban sokmindenki érthetett a motorokhoz. Aztán területfüggő is a dolog, mert hogy internet alapján senkit, az is biztos. Én már pestig se szivesen mennék el javittatni. Viszont a márkaszerviz se garancia a megfelelő hozzáértésre mindenesetben, de van az adott tipushoz célszerszámuk és képzésük. Én speciel kimeritem a témát az egyszerűbb műveletekkel, blokkot nem fogom szétboritani, és mivel ilyen szinvonalú a segitség, inkább mindig kinyomtatom az épp aktuális motorhoz a teljes service manualt.
Ezt most te se erted mire akarsz kilyukadni?
Nem fog meggyozni de attol meg hogy nem szereltem evi 300 motort az osszes eddiginek a bajat megoldottam sajat kezuleg,az sv bandit feknyereg adaptaciojatol gsxr felso pumpajan at a street 2x pofavizit renovalasatol a viz-olajpumpa csereeig,az a szarkupac hondat is felelesztettem,teljes karbitakaritas fektakaritas lengokar lengokar festes (Levi figyelsz? )
Ebbol a street vizpumpa a lezizisebb mert az egesz benn csucsul az olajteknoben ergo a fel motort szet es osdze kell rakni.
Teny hogy nem reklamozom agyon magam feszbukon mert nem ebbol elek.Csak hobbi.
Hosszú folyamat és sajnos kihalófélben ! De ha csak visszagondolsz a régi tanrendszerbe volt szakmunkás szakmai tanulás , és volt éretségi melletti szakma . Én jól emlékszem a különbségre akár autószerelő akár villanyszerelő szakmáról van szó ! Ezt 40 év alatti ember ne is olvassa , az ugorjon !
Hagyjuk ki ebből most Taschit , inkább mond meg akkor hogy te kit ajánlasz figyelemre , hol látható a munkássága , ill. hogy segít több ezer embernek ha virtuálisan is !?
Viszont kizárólag tapasztalás útján tanulni, képezni magunkat veszett hosszú folyamat, különösképpen hogy kurva gyorsan fejlődik ezen a vonalon is a technológia.
És milyen hsz. voltak
Sebaj reggeli edzés is meg lesz, mert esett vagy 8cm havacska
Es igy is maradsz.
Ha kedved tamad verekedni allj a sorba.
Tamado szandekkal irtad.Annak is vettem es levontam a konzekvenciat.
Bár már mingyá holnap
A honda meg engem azé érdekelt volna, csak pusztán kiváncsiságból.
A rendes motor letakarva pihen,es imadom.Meg egy honap es kezdem az uj szezont.
A szarkupac honda is meg lesz csinalva.Viszont az ekecselek hozzaszolasat figyelembe veve egy budos szo,kerdes,barmifele tajekoztatas nem lesz rola.Fasznak van kedve az ilyenhez.Inkabb mashonnan szerzem az informaciot.Ekecs elerte ezt.
Az hogy kit, részemről kissé tipus függő is. Mert amig csak karbis motorok voltak és az elektronika kimerült a fesz.szabban általánosságban sokmindenki érthetett a motorokhoz. Aztán területfüggő is a dolog, mert hogy internet alapján senkit, az is biztos. Én már pestig se szivesen mennék el javittatni. Viszont a márkaszerviz se garancia a megfelelő hozzáértésre mindenesetben, de van az adott tipushoz célszerszámuk és képzésük. Én speciel kimeritem a témát az egyszerűbb műveletekkel, blokkot nem fogom szétboritani, és mivel ilyen szinvonalú a segitség, inkább mindig kinyomtatom az épp aktuális motorhoz a teljes service manualt.
Nem fog meggyozni de attol meg hogy nem szereltem evi 300 motort az osszes eddiginek a bajat megoldottam sajat kezuleg,az sv bandit feknyereg adaptaciojatol gsxr felso pumpajan at a street 2x pofavizit renovalasatol a viz-olajpumpa csereeig,az a szarkupac hondat is felelesztettem,teljes karbitakaritas fektakaritas lengokar lengokar festes (Levi figyelsz? )
Ebbol a street vizpumpa a lezizisebb mert az egesz benn csucsul az olajteknoben ergo a fel motort szet es osdze kell rakni.
Teny hogy nem reklamozom agyon magam feszbukon mert nem ebbol elek.Csak hobbi.