ezért szar a sok henger.....sok henger sok gond
főleg ha vákuumos a csak még elzárni se egyszerű hogy ki lehessen járatni
az a lényeg hogy kicsit emeltebb fordulaton kell járatni hogy a főfúvókáig szívja ki a cuccot
nekem eddig mindig bejött ez a módszer, sosem kellett tavasszal karbit ganézni
Ez a lom macerás,nagyor rohadt meló leengedni.Kijáratni jobb,de nem terveztem ennyi időre leállni,csak így alakult.Max felbaszom futóda de az olyan izééé.
nekem eddig minden japó ilyen volt.
a karbisoknál le kellett engedni a benzint indulás előtt( vagy épp leállás után ha tudtam hogy sokáig állni fog) aztán pöccre indult mindig
érdekes hogy a fos cagiva meg a ktm 3 hónap állás után is egyből indul(t)
Ez a lidl csepttöltő nem az eszeveszett gyorsaságáról ismerszik meg.
10 óta töltöm de még csak 3 oszlopot nőtt a töltöttség.
Köcsög CBR-ben vagy a benya punnyadt meg vagy nem szereti a hideget így aszondta "faszt indulok neked"
Szerintem az előbbi.A jól karbantartott DOT 5.1-es +jobb szinteres betétek általában elég az ilyesmi vegyes felhasználásra.
Saját vélemény.Ha benéz DDT majd elmondja a tutit pályára.
Fék: DOT 5.1 fékfolyadék sok+szinterezett, vagy DOT 4+ karbon.kerámia?
Nem tudok lapon fordulni, viszont egyszer-kétszer eltalálok kis pályákra. Ki-mit mond?
de most kinek mondod? O.o semmivel sem különb téma, mint egy fizetés; de nem kell megsértődni ezen , meg senki nem beszélt ki ( amit én láttam) , mindenki vágyik egy normális társra előbb- utóbb...
Na jól van faszom. Megmondtam hogy ezt nem szeretem. Vesézzétek ki nyugodtan hogy szerintetek mire van szükségem aztán majd holnap visszajövök ha már abba hagytátok. Szóltam hogy utálom ezt a témát de csak azért is. Sosem voltam híve annak sem hogy a korábbi kapcsolataim részleteit taglalgassam mert senkinek semmi köze nincs hozzá. Főleg azt nem szeretem ha ilyen dolgokban bárki tanácsolgat nekem főleg úgy hogy menjek azt keresgessek neten. 1000+1-szer elmondtam már. Lehet mondani hogy durcázok meg minden leszarom. Neked is elmondtam már nem egyszer.
főleg ha vákuumos a csak még elzárni se egyszerű hogy ki lehessen járatni
az a lényeg hogy kicsit emeltebb fordulaton kell járatni hogy a főfúvókáig szívja ki a cuccot
nekem eddig mindig bejött ez a módszer, sosem kellett tavasszal karbit ganézni
a karbisoknál le kellett engedni a benzint indulás előtt( vagy épp leállás után ha tudtam hogy sokáig állni fog) aztán pöccre indult mindig
érdekes hogy a fos cagiva meg a ktm 3 hónap állás után is egyből indul(t)
Féktisztítóra beröfögött,de ahogy elfogyott megállt mint a szög.
Tavasszal ugyanezt művelte.
10 óta töltöm de még csak 3 oszlopot nőtt a töltöttség.
Köcsög CBR-ben vagy a benya punnyadt meg vagy nem szereti a hideget így aszondta "faszt indulok neked"
Saját vélemény.Ha benéz DDT majd elmondja a tutit pályára.
Nem tudok lapon fordulni, viszont egyszer-kétszer eltalálok kis pályákra. Ki-mit mond?