A hitel témában Széchenyi szavait követem, hogy hitelt csak és kizárólag termelő eszközre szabad felvenni, minden más felesleges és veszteséges is. Neked a kocsi termelő eszköz volt ezek szerint.
Nem úgy értem, hanem újkorában is szörnyű pontatlan, furán, nehézkesen klattyan be fokozatba meleg váltó olajnál is. Mintha egy őskövület lenne. Valószínűleg nem mind ilyen, de a 207-407-Boxer verziókat vezettem, azoknak szörnyű a váltója.
Most vagy kifogtuk vagy nem tudom de a komplett bele a gépnek 120e nél újként nézett ki.nagyon kellemes csalódás volt.Teljesen élhető,kurvajo légzsák,meg a mostani mindenféle extrák benne vannak.
az astrán is kotyog a váltó kb 300 ft a stift és ismét patent lesz, egyszer vettem is hozzá csak nem tudom hová tettem, mert sógornak is kellett cserélni a vectrán
nekünk is hitel volt az astra, kurva gyorsba kellett meló miatt egy kombi kocsi aztán zsiguli ment astra jött, szerencsére tudtam szerezni egy 300 ezeres mozgásérült utalványt és így kb kamatmentes kölcsön volt
ha nem vettem volna azonnal akkor úszik a meló ami kb a kocsi felét kiadta 2 év alatt
szóval a kölcsön nem ördögtől való, de ésszel kell felvenni
Ebben teljesen egyet értek, az országúton 65-tel szarakodás az igazán veszélyes, nem a 90-120 közötti haladós tempó.
A Peugeot váltója szikható, néhányhoz volt szerencsém, azok nem kikopva is kotyogtak, pontatlanul mentek fokozatba. De elhiszem, hogy a tiéden kijavították ezt.
ismerősnek rio van azt kedveli, asszem az 1.3 diesel kivitel
vagy valami ilyesmi, kocsikat nem tudok megjegyezni
körbenézek kereskedésbe milyen ez a ceed belülről
remélem a kutyaszar nem nagyon kenődik mélyre a szőnyegébe a cipőtapról
A derrick városban 10et eszik azon kívül 6.5-7.2 de akkor már tiprod ótópályán. Pont megfelelő mert télen is ennyit eszik. Anno az az 1364 ccm gastrám is evett 8-10 között. Ha eccer lesz 2.0 benyás x3 az meg városban 13-at fog, tökéletes!
A 2.4 jtd külön műfaj, a GM legjobb blokkja olasz turbóval, egy 5 hengeres vadállat, ami simán elmegy 500 ezer km felett...Az is játszik nálam, 156 SW 2.4 jtd, brutális.
nem teljesen, eddig -7 van, de most már lassítok mert kezd a bundám laza lenni
de a 140 azért is kell mert ha épp ismét bebaszik a szálkásítás ne kelljen már másik kocsit venni
A 70-es kóricálásnak sokszor a buszok és a teherautók az okozói. Ezeknek a sebességkorlátozását felül kellene vizsgálni a szerveknek és hatóságoknak. Sokkal nagyobb rizikó szerintem a forgalom feltartása, mint a 90-el haladásuk. Sokan olyan előzést is bevállalnak, ami nem tuti, hogy sikerül.
Elhiszem, figyelem én is a hirdetéseket mert le akarom cserélni egy v70-re. Rengeteg a szar passat, most már bőven abban a korban van hogy minden suttyó megveszi és csak hajtja eszetlenül... én se vennék ilyen autót most. De ez nagyjából minden típusra igaz szerintem.
Mi is nagyon sokat megnéztünk, nem volt égetően fontos mert második autó, legalább 50-et megnéztem csak nagyjából 50km-es körzetben, csak kb mondom a számokat de nagyon sokat megnéztem.
Nem hitelátvállalással - hanem használtautó kereskedőtől, részben a régi kocsim beszámításával (akkor 12 éves Clio - nagyon sok bajjal) részben kp., részben hitel felvételével. Tele lett a t*köm a kis Clio bajaival (az utolsó évben szinte minden kórság kijött rajta). A Thalia meg olyan volt, mint ha most jött volna ki a szalonból. Asszonnyal elcsábultunk, a kis Clio eladásával meg így nem nekünk kellett vacakolnunk. Egyébként a Thalia megvételekor alig 16e Ft volt a havi törlesztés a 3 évre felvett 500 ezer forintra, a végén meg már majdnem 30. Ja, és én éppen akkor lettem munkanélküli egy fél évre...
"Pont a Peugeot, aminek a váltója egy pontatlan, kotyogós szar? Komolyan, a Peugeot-nál nem tudnak értelmes váltót csinálni..." A másik autóm pont egy Peugeot, 307-es 2.0 benzines. Kipróbálhatod a váltóját, semmi baja. Nem lötyög, nem kattog, nincs semmi baja, pedig 16 éves.
Na a 70-nel kóricáló barmokat én is utálom, de ez megvan Ignis-es, vagyonőR-ös, meg Yarisos elmeháborodottakból is.
Én a Thalia-val 100 alatt nem megyek országúton, 100-120 között eszik a legkevesebbet.
ha nem vettem volna azonnal akkor úszik a meló ami kb a kocsi felét kiadta 2 év alatt
szóval a kölcsön nem ördögtől való, de ésszel kell felvenni
A Peugeot váltója szikható, néhányhoz volt szerencsém, azok nem kikopva is kotyogtak, pontatlanul mentek fokozatba. De elhiszem, hogy a tiéden kijavították ezt.
vagy valami ilyesmi, kocsikat nem tudok megjegyezni
körbenézek kereskedésbe milyen ez a ceed belülről
remélem a kutyaszar nem nagyon kenődik mélyre a szőnyegébe a cipőtapról
de a 140 azért is kell mert ha épp ismét bebaszik a szálkásítás ne kelljen már másik kocsit venni
Mi is nagyon sokat megnéztünk, nem volt égetően fontos mert második autó, legalább 50-et megnéztem csak nagyjából 50km-es körzetben, csak kb mondom a számokat de nagyon sokat megnéztem.
Én a Thalia-val 100 alatt nem megyek országúton, 100-120 között eszik a legkevesebbet.