Hahahááááá. Mindig ezt mondom a márkatársaknak. Az én paripámat még időben levették a szalagról nem dobálták rá fel azokat a drága műanyagokat. :-D Mondjuk egy picit túl korán vették le mert a 6. sebességet is elfelejtették beleszerelni.
Csak úgy anno meglestem mennyi lenne egy gyári noje tank kompletten a 620-hoz, valami 730ezer asszem. Lófogáson meg van komplett tank 30ért igaz lehet fényezni kell de akkor is brutále.
Mondjuk persze hogy drága hiszen nem megy tönkre így mivel senkinek sem kell így lehet akár drága is. :-D Mondjuk az sajnálatos dolog hogy a hátsó teleszkóp nem azonos az XX-el. Mivel ahhoz készít más gyártó is teleszkópokat hátra viszont mivel a 11-esben más van a piaci rés meg a darabszám miatt kicsi így valószínűleg az enyémhez senki nem gyárt extrázott hátsó teleszkópot.. Sajnos.
Nem mintha jelenleg kéne csak kíváncsi vagyok.
Basszus most pörgetem a gyári Honda alkatrész katalógust és csak úgy hecc kedvéért megnéztem egy hátsó lengőkart tokkal vonóval. Azaz tengely, villa, csapágyak. De lánckerék hátsó kerék tengely annak az állító része és teleszkóp nélkül kerül 1724 Font-ba azaz 600.000 Ft-ba. Hát aztán meg mégis mi a tökömből van? Nem mintha kéne de az ilyen számoktól lefordulok a székről. Jah és ennyi pénzést még a láncvezető gumi izé sincsen benne. Csak a villa meg a vázhoz veló rögzítéshez szükséges tengely és csapágyak.
Hasonlóban volt részem nekem is. Igaz régebben. Zamárdiban a régi M7-es lejáróban ahol a soroló sáv van. Ott ugye úgy kell menne hogy 1 sávon érkezik a forgalom ami egy piros lámpa előtt 2 sávossá változik. De az újonan létrejövő jobb oldali sávból csak a piros lámpánál jobbra befelé lehet azaz lehetne kanyarodni. Áthaladva a piros lámpán marad az új sáv mert akkor meg azon lehet kikerülni a körforgót amolyan gyors sávként. Itt haladtam mentem át a lámpán a bal odali belső sávban majd index megyek ki a szélsőbe. Ahol ugye a hátam mögül senki nem jöhet mert a lámpánál az soroló sáv. Megyek át erre nagy tempóval beesik mögém a fordulási szabályt meg mindent leszarva egy dög nagy terepjáró. Fekszik a dudán meg minden. Ott én csak annyit tudtam tenni hogy korrigáltam de olyan közel volt hogy dühből rá tudtam menet közben baszni a motorháztetőre. De annyira hogy be is horpadt. Nem vagyok az a dühöngős fajta a forgalomban te nagyon is jól tudod. De ott nagy szerencséje volt hogy nem állt meg és kezdett ordibálni mert akkor asszem a sisakommal verem el.
nem könnyű itt Pesten, főleg csúcsidőben, ha meg leesik 2 szem eső is, meg van egy vízfolt , akkor totál káosz van, keresztbe kasul áll minden ökör , jól seggbe kéne őket b---ni...
Én ettől tartva megyek mindig jóval a forgalom tempója felett. Tudom hogy szabálytalan meg sok esetben bunkó és nem mondom hogy követendő példa de így úgy érzem hogy én uralom a környezetemet. De ez saját technika kinek mi jön be.
Nem mintha jelenleg kéne csak kíváncsi vagyok.