Mindig ez a sok előítélet...aztán az 500 ezer km-t futott Alfa úgy kerüli ki az Opelodat, mint a pocsolyát, ráadásul még jól is néz ki...
8.5 liter ingázva? Nekem a januári -15 fokos télben sem ment 7.5-7.8 fölé a városi fogyasztásom a Thalia-val, a jó meleg fűtésű utastérben...Sima országúton meg mondom, 5,5, de a francia is szar.
Ne mondd, hogy Thaliád van! Nekem is az volt a Yaris előtt, de utáltam mint a sz*rt, pedig nem sok bajom volt vele. (4 évesen került hozzám, 3 évig nyögtem a devizahitelt rá, majd 8 éves korában - ráfizetéssel!!! - becseréltem a mostani, akkor 11 éves ezres Yariskára. A Thalia full fapad volt (még szervókormány sem volt benne, nem hogy központi zár vagy klíma), azon a kocsin buktam legalább 1 milliót. A Yarisba 6 év alatt egy akksi, meg egy garnitúra első fékbetét kellett az olajokon / szűrőkön kívül. Most 17 éves....
"nem mellesleg 510 literes a csomagtartó sedan-ként, ez még némelyik kombinak is becsületére válna. " Ok, de a kombiba pakolni is tudsz, a szedánba meg csak apróságokat, mert kicsi a nyílása.
és a francia kocsi fos, ez köztudott
meg az olasz is
amúgy 500 alattinak ott az fastra.....
igazándiból semmi baja, gyakorlatilag meg minden baja van
pl most hekkeltem meg az ac relét hogy egy gombnyomásra kezdjen működni a beindítás előtt (ennél a típusnál csak akkor megy ha van fordulat jel) mert szarul indul, ki kellene a csöveket cserélni , de ennél előtt ele kell venni a tankot mert máshogy nem férsz hozzá
és van sok egyéb ilyen sufni drótozás benne pl a tolatólámpát a ködlámpa kapcsolja mert olyan buzi helyen van a tolató lámpa kapcsoló hogy nem úsznám meg análkül a cserét hogy levernék egy kis bőrt a kezemről
stbstb
szóval van egy kb 100 ezeres hibalista az ilyen apróságokból....
ellenben hosszútávon 8.5 litert eszik ingázva meg 10 litert gázból
Ha nem tapasztalati, akkor miért ragaszkodsz hozzá? Én Opelt vagy Alfát akartam, de Renault lett, első gazdás, 94 ezer km-rel, bőven 500 ezres vételár alatt. Hibátlan, alig fogyaszt, kényelmes. Erre nem kell locsolni a pénzt, faék egyszerű 8 szelepes benzines. De mondom, a 16 szelepes 98 lovas meg már megy is, mint az ördög, nem mellesleg 510 literes a csomagtartó sedan-ként, ez még némelyik kombinak is becsületére válna.
pinát fogni a jó a bmw másra nemigen
nekem dolgozni járni kell, ami azt jelenti hogy átlagban az üzemidejének 3/4 részében nem üzemmeleg állapotban működne
ilyen opció mellett csak valami nem túl igényes szervizelésű kocsit kell beszerezni
emiatt diesel se kell
a rönóná lvan némi előitéelem , szerintem nem tudnám leküzdeni
az előitélet nem újkeletű, és nem is tapasztalat útján szerzett
a ceed lehet nem lenne rossz egyet ki kellene próbálni, abból van kicsike 1.4 motor is, már megszoktam az 1.4-et
igazándiból csak a szerviz költség ami bosszant, mert ha nagyon kicsontoznám a költségvetést 2 millát ki lehetne szorítani egy munkás kocsi vételre, de utána nem akarok 1-5 évente rákölteni sok-sok 100ezret
na és ilyen kocsi nincs. főleg nem a 2010 utániaknál
de ezt kb kitárgyaltuk már 101x és nincs megoldás, csak szopás van......
mert vagy a régivel szopsz hogy mindig tákolni kell, vagy az újjal hogy x évente ráborítasz egy teszkós szatyornyi papírpénzt
vagy megveszed az újat és 4-5 év alatt a felét éri és-vagy a második pont ha nem adod el
Renault Thalia-t jószívvel ajánlom, nekem az 1.4 8v 75 lovas benzines van, megy elég rendesen, normál országúti 100-120 közötti tempónál képes 5-5,5 körül fogyasztani. Nyáron a tengerre 140-150-nel mentem le 4 személlyel és tele csomagokkal, evett 6,1/100 km-t.
Az 1.4 16v meg már 98 lovas, az egy kis méregzsák, nagyon jól megy.
Ja és a puha futómű bírja a szar utat, nem rázza ki a beled, meg ülések sem beton kemények.
meddig baszakodtok még az autókkal?
nekem minden perce fájdalmas.....mert évek óta agyalok mi lehetne az fastra méltó utódja, és még mindig nincs meg az igazi megoldás
inkább szidjátok a buzikat
Tudod mi még a nagy meglepi az SX4-ben? A vesekő kirázó futómű és a beton kemény, kb műanyag ülések...hatalmas csalódás volt. De a sima 105 lovas 1.6-os benzin motorja valóban nem rossz, de egy kellemetlen érzés benne lenni. A hátsó futóműve meg konkrétan dobál...
Jah hogy létezik 3-as. Soha nem láttam még olyat. De effektív így hogy "Ha meg akarsz állni előbb a bal majd majd a jobb kart húzd be tövig majd sikíts hogy menjek" Enélkül egy sámson is veszedelmes eszköz.
Na oda mondjuk én sem mennék fel. De én kicsit viszolygok a tereptől. Bár lehet hogy nekimennék a malaccal is ha kellően felszívom magam. Jó laza a homok eldől gondolom akkor sem lenne semmi baja. :-D
Amúgy vagány az asszony, főleg úgy hogy gondolom nem motorozik minden nap.
Nem ég le, mert nem használják... Ha feleslegesnek érzed a munkádat, akkor gondolj azokra az emberekre, akik az index kapcsolót szerelik össze a BMW gyárban.
én az asszonyt úgy tanítottam meg dombot mászni hogy a motor tudja, neked csak rajta kell maradni
egész vad helyeken fe-lement kb 50km gyakorlás után
egy kis videóm fent is van, pl ide haver még sosem mert felmenni kb 6-7 év földesutas poroszkálás után se https://www.sportmotor.hu/vide...
Ha jól tippelem egy R6 lehet bár nem vagyok benne biztos nagyon vékonynak tűnik a hátsó abroncs. De őszintén ki az az állat aki egy R6-oson próbálja megtanítani az asszonyt motorozni. Főleg úgy hogy láthatóan nem mondták el hogy hogyan kell megállni a masinával. Aztán csodálkozik hogy baj lesz végül.
Különben egy ilyen Kapitány jellegű izomautót el tudnék viselni. Nem járnék nagyon vele mert a gatyát leszippantja rólam menet közben, de elszerelgetni meg foglalkozni vele tuti el lehet. Illesztési hézag meg hasonlók annyira nem is lényegesek.
8.5 liter ingázva? Nekem a januári -15 fokos télben sem ment 7.5-7.8 fölé a városi fogyasztásom a Thalia-val, a jó meleg fűtésű utastérben...Sima országúton meg mondom, 5,5, de a francia is szar.