Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hibátlan ! Én a centír állvány helyett két szögvas élére rakom a saját tengelyt , egyébként a tűtengely kúppal a legfaszább ! Valamikor a gumimat még a fúzfői metzeler képviselethez hordtam ott láttam először élőben így centírozni valamikor 95 ben talán ?!
Ez egy új technika balfasz sofőrrel ! A gyerekeket már láthatta a busz mellett is , de csak nyomta mint az ökör ! Ha ilyen buszt látok , még ha embert nem is körülötte , már akkor is lassítok , lépésbe !
Az amit alecsoék is használnak inkább cross és endúró gumi szerelésére jó.
Amit én másoltam le azbban az a tuti hogy egy tényleg gumi leszedésére való műanyag gumizó fejet használ.
Kell némi erő hozzá és kurvasok szappan.
Az a részt ami a peremről való letolást segíti az valamikor megpróbálom kevésbé erőszükségessé tenni.
Én a miatt csináltam,mert ahova jártam elejében még rakott fel védőt a gépre az utóbbi 2-3 alkalommal már nem,igaz olcsó volt.Viszont cserébe festegettem a peremet.De már bejött az ára a cuccnak.ha szettben cseréli az ember 4-5 szettnél ami egy középáras 5000-es szerelés nem az aki 1500.-ért szarik rá simán bejött az ára.

amúgy lehet röhögni.:
http://youtu.be/z-nHYeUEtKI;t=101s

A centírozás meg olyan hogy hátul én még nem éreztem sose hogy gond a hiánya,elől lehet viszont a ragasztott súlyokat folyamatosan elhagytam és úgy sem rázott.

Viszont így csinálják.Nem egy nagy ára van a cuccnak.

http://youtu.be/WFq6QzC5ukI;t=237s
A Zoli is műanyagfejest tett a gépre, amíg gumiztam rá voltam állva a motorra így volt kiemelő (ezt is alig használják) és műanyagfej így se a tárcsa se a felni nem sérült.
Semmi extra , összerakom a kereket , piros pöttyre figyelek , aztán fogaskereket berakom , saját tengelyt , két szögvas élre ráteszed , és addig ekecselsz , míg bárhova állítod , nem mozdul ! Hogy hova kell a súly , azt hamar látod , hogy mennyi azt a sajátomon nagyjából látom , idegenét meg úgy hogy megtöltök egy 40ml is fecskendőt , vagy nagyobbat , aztán kétoldalassal felragacsolom ahova kell a súly , azt annyi vizet nyomok ki belőle míg jó nem lesz , ami marad az a súly , látod a ml-ről vagy visszaméred fecskendővel együtt !
Igen , valahogy így ! De gumis gépet is meglehetne venni , van pár barátom , akikel közösen megvehetnénk egy használtat , de szeretjük a kihívást ! Nekem is volt már ilyen projekt , vettem szerelő fejet is , de azt elkunyizták tőlem azt így kézzel ekecselek , pedig az le-fel szerelő fej volt , műanyag sütésű háttal ! Nem olcsó dolgok , de azzal pofon egyszerű ! Valami ilyesmi ! https://auto.jofogas.hu/komarom_esztergom/Gumiszerelo_fej__kerekszerelo_fej_71363548.htm
Ekecselek: A centírozást hogy csinálod??? Mondjuk gondolom a modern gépek előtt is megcsinálták valahogy, csak nem ismerem a módszert... Kopasz vagyok na...
Néha felmerül, hogy minek a sok új dolog jó a régi technika is, azt hiszem ha ez csak egy 15 évvel ezelőtti szerelvény akkor a gyereknek annyi: http://youtu.be/rHwDegptbI4
"a Csapó gumis rohadt drágán dolgozik, párban 9ropi a csere! " Valamiből csak kijött a fehér Porsche meg a CLS Merga... Drága, de a piac diktál. Ha ennyiért is van munkája, akkor nosza rajta. Na meg máshol sem olcsó...
Ja, hogy van gumishaver aki lebaszna ha közzétennéd a home made módszert. Nekem van a Zoli féle cucc így azzal elvagyok (mondjuk hivatásszerűen nem használnám mert vagy megdöglenék az első héten vagy hegyomlás lennék éven belül ) így csak a kíváncsiság vezérelte az érdeklődésemet na meg az, hogy miképp nem érsz a felnihez? Gondolom sportgumákat szerelsz így és nem bakelit túragumikat.
Majd Pocs lefilmezi , csak be kell szerezni pár száz sípot hogy disztingvált legyen a nagyközönség elött is !
Gyere el egy üdcsire , azt nagyobb a hatás !
Eccer filmezd le ha lehet.
Semmi gép , a lényeg hogy be tudd gyürni jól a peremet a mélyágyba , van egy vastag bőr 5-6mm amit a felnire rakok mikor kiemelem a peremet , innen már kézzel veszem le , felrakáshoz semmi szerszám , simán kézzel ! A kerék ugy van feltámasztva , hogy a tárcsa semmihez sem érhet ! Centírozni a saját tengellyel , lánckerékkel együtt !
Valami géppel vagy kézi eszközzel szereled? Hogy kerülöd el, hogy a felnihez bármi hozzáérjen, néznék egy vidit róla.
Majd pár év múlva kiderül !
Azok nem olyan uncsik !
Honda már csak ilyen.
Nekem 24ezerért ajánlottak karburátor és hengerfej közé gumi összekötőt...darabját és 4 kell.
Kínaiaktól megvettem 12ért a 4-et, semmivel sem rosszabb minőségben.
jövőre hátsóm cserés lesz első még nem, na majd puding próbája az evés... most menek jönnek az uncsik...
Hozzá sem érek a felnihez , sem a tárcsához , pont ezért szerelem magamnak ! Vannak súlyok felragacsolom azt jó utat ! Ki tudnám fizetni is , de nem fogom mert irreálisan magasnak tartom az árat , és még én kérem meg hogy tegye fel a műanyagokat a körmökre , vigyázzon a tárcsákra , szimeringekre stb.
akinél én szoktam szereltetni mint a hímes tojással úgy bánik mivel ő is motoros, tehát nyugodtan rá lehet bízni. Igaz szidja a digót pedig idén cserélte a multi 1.2esét egy bimmerre gardánosra mondja ha ritkán eltud menni akkor hosszab túrákra, azt nem fog láncolajozással kínlódni. Van pénz lóvéra na.
Mindíg is fos volt a véleményem róla , a sok pink szarral együtt ! Vagy ezt nem is értem ! Már hogy én ajnároznám meg nyalakodnák neki ? Légy szíves inkább qrva anyázz le ! De lehet félreértettél , én díjaztam a hozzászólást !
Ha belegondolsz nem annyira sok, az első még nem annyira hosszú idő, de egy hátsó egy nagyobb motornál már hosszabb idő nem beszélve a felelősségről, egy autó felni még ha alu is olyan 20 körül van nem gyári ugyan, de új, a motornál 150 rugó körül van és ha leveri a gumis vagy a féktárcsát elgörbíti és tisztességesen jótáll érte akkor szerelhet egy darabig míg visszahozza a kártérítést, mondjuk felénk egy gumis sem vállalja a ki-beszerelést és leszarják a felnit és a tárcsákat is igaz 1500 körül szerelik.
Fost!Nahát nahát,tekerjük csak vissza a hsz-okat,hogy milyen véleménnyel voltál róla!

Most meg megy az ajnározás,nyalakodás..
Hát igen, mindig relatív a sok vagy a kevés érte. Majd jön ini azt megmondja hogyé a mennyi miaz