A bimmer az az öreg NYÓC szelepes 105 lovas 1.9 ami szoftberesen volt 118 ugyanaz a blokk az volt az 318i anno. 16 évig gyártották ezt a kőkori blokkot, a mai napig a legmegbízhatóbb.
A focusban lévő 1,8 vagy 1,9 (Nem tudom) TDI is egész jó van már benne vagy fél millió Km. Meg kicsit amolyan Smoke & Charm jellegű de viszi azt a kasznit. Gázolajból meg csak csipeget. Persze padlóznám biztos enne is de amolyan kímélőben kényelmesen elviszi 5 liter alatt is akár azt a nagy kasznit.
Nekem Fastrám volt. Még az 1,4 központi injektoros gyújtókalapácsos asszem a C14NZ kódú. Én azt imádtam. Elvittem motortér mosásra mert valahol nyomta ki az olajat de a retektől nem látszott. Be lett mosva a gyújtáselosztó így eleinte csak 3 majd csak két henger ment. (Szerintem volt hogy már csak 1 járt) Viszont nyögve nyelősen így is hazahozott az a dög. Ezt próbálja meg bárki megcsinálni egy modern kocsival
Nekem ezek a mezőgazdasági masinák és használatuk szerencsére kimaradtak az életemből. Ellenben volt szerencsém akkora fűrészgépet forgatni amit ha lehet soha többé az életben nem szeretnék még egyszer a kezembe fogni de még a közelébe sem menni.
Mennyibe kerül egy ilyen tanfolyam?
Amikor volt egy homlokrakodóm, gondoltam elvégzem a tanfolyamot, de ezek a hülyék külön a kanálra, külön az árokásóra, meg külön a targonca villára tartottak volna tanfolyamot, szóval megtanultam magamtól a kezelését.
Volt a népótónak egy 1,6 szívó benzinese.
Halál döglassú volt a gép pláne egy oktáv,de nem nyiffant meg a láncfeszítője.
Ha lerohad szerzek egy angol Z20LET el szerelt járgányt és belekendácsolom.
Vagy nem.
Hozzáteszem, hogy a 2,0 TDI motor is nagyon bejött.
És a szerelők is rondák.
http://youtu.be/9GDPsOX0Uq0
http://youtu.be/PUF3oZTft8E
http://youtu.be/hfiuBgiNp4M
Bár azok nem ilyen rendszerűek voltak.
Amikor volt egy homlokrakodóm, gondoltam elvégzem a tanfolyamot, de ezek a hülyék külön a kanálra, külön az árokásóra, meg külön a targonca villára tartottak volna tanfolyamot, szóval megtanultam magamtól a kezelését.
http://youtu.be/pkOoxX8vHlE