Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De srácok , tényleg , egy szerelésért 4-5ezret elkérni ? Én ennyi pénzért fél napig fosom a betont !
Ja, már én is használtam és ugyan melós a holmi, de legalább otthon is lehet cserélgetni, igaz egy túragumival csúnyán lehet küzdeni, bár az csak erő(s)kar kérdése.
Zoli32 vidiét lesd meg fasza kerékszerelőt gyártott.
Kiváló! Nagyon köszönöm!
Hozhatod , én elmondom hogyan csinálom azt neki eshetsz ! Addigra lehet ekecselek egy normális leszedőt is !
Ez igaz. Na akkor ha cserés lesz viszem hozzád gumicserére mert a Csapó gumis rohadt drágán dolgozik, párban 9ropi a csere!
Te az enyémen is ki tudod próbálni !
Akkor enyémen elmenne mégtöbbet a kis csenevészen. Lehet kipróbálom ha kuka lesz a hátsó contim....
Hátul ritkán megyek 2,2 főlé , bármit is ír a könyvem , mivel szeretem hegyezni ! Ha épen a bakonyba megy a tüzijáték , kettöt rácsavarok az első lengésre , a hátsó gumiból meg lepisszentek kettőt , azt mehet a móka ! Ha utána meg lődörgünk tovább esetleg valamelyik kúton visszanyomom a hátuljába a 2-töt , elöl lazítom a csillapítót azt jól van az úgy ! Bizony ha van alkalmam veszek használt gumit és ezzel a nehéz fegyverrel is legurulok 3-4 ezret vele ! Mondok neked valamit , most is van Siófokon hirdetve használt K3 . Vedd meg , rakd fel és én garantálom csodát fogsz látni ! Soha nem fogsz mást tenni rá ! Már volt olyan aki Így járt ! Ha azt mondod hogy nem jött be neked , nyáron találkozunk , és én kifizetem neked a gumi árát !
Más ! A gumiszerelés témához . Valamelyik évben basztam fel magam hogy a gumiszerelés x összeg , plusz kibaszták a szelepet mert oda új kell , y összeg , plusz centír z összeg ! Na ott eldöntöttem hogy a sajátomat többet nem szereltetem az qrva isten ! Szerelem , centírozom azt nem félek hogy megbasszáka az alumíniumot , vagy a tárcsát , a centírt meg a komplett kerékkel csinálom lánckerékkel együtt tokkal vonóval ! És az okosoknak írom még nem rázott nem szitált soha sem kerékről visszaérkezéskor , sem 200 felett magára hagyott kormánynál ! Bár ez nem az én érdemem , mert ez ZZR !
Szevaszka, majd sörözünk!
Viszont ilyen nyomáshiányos abronccsal autópályán meg akkora lóbaszó pályaélt járok pillanatok alatt gumiba hogy öröm nézni. Szóval annak ellenére hogy szeretek tempósan haladni viszont az ide sok autópálya miatt mégis ajánlott nyomáson jártam.

Viszont lassan elcsapázok majd holnap jövök sziasztok
Elöl amúgy a sport gummával olyan 2,6-ra szoktam belőni. Hátul meg olyan 2,8. Ez úgy általában működik. De van hogy variálok. Pl ha tudom hogy van erőm meg kedvem és Bálványosozás lesz és fasza tiszta az út meg meleg akkor simán engedek belőle még 0,2-0,4 bar-t elöl hátul.
Igen a hideg párás időben a hatás ellenkező. Száraz meleg aszfalton ragad mint a ragasztó. Nedves párás aszfalton meg az útra leszállt párát sem tudja kinyomni maga alól olyankor meg csúszik mint a korcsolya.
Sokallom még Veled is nem egy 50kilós rizsaevővel!
Melegben igen, de ősszel már vicces...
Nekem amúgy ez a 2,9 a gyári ajánlás.
Ragad mint a légy a papírra. Gondolom.
Nem érdemes felzaklatni magad miatta. Ezt már kiveséztük többször. Kinek a pap kinek a papné De hidd el eleinte én is kínosan ragaszkodtam a gyári értékekhez aztán meg majd változik vagy pont hogy nem mindenki más.
Az jó kemény nekem 2.0-2.1 felé szokott lenni. De Zsolesz cimbink az ezredes szörnnyel 1.5 el jár igaz nem sokat.
ne menjünk bele, mert felbasz
Ekecs. Tök igazad van. Ebben biztos vagyok. Sajnos a tapasztalataim használt abroncsokon alapulnak. Így torz az eredmény. Ez a Power család idén tetszett használtban. Gondolom újban még jobb. Csak ez az RS ami idén kutyák teszteltek ez tűnik talán túl gyorsan kopónak. Meg annak a mintája is olyan ... hát nem is tudom. Szinte semmi minta nincs. Esőben az így messziről parásnak tűnik. Szerintem marad a Power 3 az még elég lágy és már felületesen ismerem. is. Amúgy a gyári noymásértékekkel én is babrálok. Elég tágan is hagy álogatni a Honda mert ugye alapból (Bár gondolom a súly miatt neked is) elég magasak a gyári nyomásértékeke. 2,9 elöl hátul. Szóval lehet vele játszani bőven. Szoktam is. Minden egyes új abroncsnál főleg ha stílust váltok egy fél dáltuánom elmegy mire kitalálom a megfelelő nyomásokat.
Akkor is konszolidált voltál mikor mondtam menj elöl mert ritkán látom a valagad. Annyit kérdeztél mennyi legyen a tempó, mondtam ha nem látsz a tükörben akkor sok...
én is ezt mondtam múltkor, miért nem lehet ajánlott értékkel használni többek között a gumikat... de neki az a jó.... meg félévente nézni ...
Szerintem ha alkatrészenként venném meg pl a malacot (Ha nyerek lottón időtöltésnek lehet vennék egy teljes készletet) biztos lenne vagy 8-10 milla is Egyben meg anno 2002-ben asszem 3 milla alatt adták.
Te Gergő ! Így visszaolvasva megint gyűrögeted a zsebkendőd négy sarkát ! Jössz megint ezzel a gumimániáddal , meg nehéz motorral ! Az enyémhez képest a tied csak sovány malac ! Még soha nem gondoltam gumiválasztásnál hogy ez nehéz nem nehéz ! A magam habitusának megfelelőt ráb@szom azt hajts ! Ha egy új gumit te azon a szekéren kinyírsz 6-7 ezer km alatt , akkor rossz guminyomással jársz ! Nem kell ezt agyon rágni ha érezni akarod menj puhán , akkor fogy is , ha meg csak lődörögsz , vágd teli levegővel rendesen ! Az hogy mit ad meg a gyár az egy dolog , de ha arra gondolsz hogy a teleszkópot is 68kg-ra állítják gyárilag , lehet elképzelésed a tól-ig határokat bizony babrálgatni kell és ez nem csak 2-3 év tapasztalata ! Én lődörgök ahogy lődörgök , bár nagyon nem vártak rám még sehol de még soha nem tartott vissza a vas súlya semmitől !