De valahol meg még sem. Liter vagy egy picit nagyobb blokkok. Injektorosak 4 hengeresek benzin üzeműek. Csak míg az egyik 140-160 Le addig a másik 200-210 Le. Ami addig van csiszolva illesztve míg a veszteség egyre kisebb. Elkönnyítve kikönnyítve hogy ezzel is erőt nyerjenek. De ez valahol visszaüt. Vagy tévedek?
Én ezt a minél kisebb blokkból minél több erő dolgot amúgy nem igazán értem. Ugyan ez van a motoroknál is. pl az én vagy az XX-esek blokkja (Enyém 140 LE XX-é meg asszem 168 LE) mindezt 1100+ pár Ccm-ből el van akár 200-250.000 Km-t is egy gondosabb gazdával. Egy pörgősebb kisebb de erősebb blokkal szerelt modernebb motor hasamra ütök mondjuk egy S1000RR blokkja meg gondos gazdával de szerintem már becsülendő futásteljesítménynek tekinthető egy 6 jegyű szám azaz 100.000+-os futás. Rommá vannak hegyezve és rettentően érzékeny a kis kopásokra is.
Eccer mondta szerelőm Attila, Pityu elporladhat körbe a kasztni, ha van hová bedugni a slusszkulcsot ez elfog indulni akkor is. A következő szériás motornál 318i 1999ccm 4hengeresnél már 200ezer futásnál lóg mint gatya a lánc! Súlycsökkentés ugye...
nem, nem Honda
https://www.ebay.com/itm/Astra...
Koppra beleillik a sima szívo 1,6 helyére.Pár csavar a segédvázon.