Ja. Még mindig rugalmas.
Az eredetivel az volt a gond, hogy bekeményedett annyira, hogy szilánkosan széttört.
Egy ideig segített az hogy megmelegítettem, mert attól újra rugalmas lett, de egyszer minden jónak vége szakad.
attól hogy lent billegsz nem sok minden fog változni....
az lenne a legfaszább hogy egy "keret" a futóra egy a garázsba egy a tökmindegy hová ás csak rá kell pattintani a műszert
Én úgy tippelek hogy hordozhatónak kéne lenni.
Jól jönne egy ilyen utánfutós kalandkor mondjuk az olasz végeken.
És nem sokszor használom,ennyi talajtorna még belefér.
Ugyis fogyni kéne,meg erősíteni.
én már kiagyaltam azt is hogy ilyen pár centi mahgas papucsokat ledűbelezni a betonba és abba csúszik a láb bele, az a pár centi meg kényelmesen elfér az autó alatt
nekem nehezemre esik lent csinálni, egy minimálisabban dagadtabb vagyok mint te aztán elfogy a levegő gyorsan mert ha gugolok akkor a tüdőkapacitás negyede van csak meg
120kiló felé vagyok csak nagyon atom a talajgyakorlatoknál
hasonló cuccot akarnék én is csinálni, de olyat ami mellett állni lehet és nem laposkúszásban kell cserélni
a kerék tengely már megvan, meg a hegesztő is aki készre hegeszti, csak még lusta voltam összállítani
bár ha az elmúlt 5-6 évben nem készült el akkor szerintem ezután se fog
van egy grillrácsom amit 2007ben kezdtem el de még nincs kész
elfogyott a köracél, mire vettem elkérték a saválló pálcát, utána lett a szemműtét, aztán teljesen elment a lelkesedés
mondjuk azóta ismét nincs köracél mert leszúrtam a villanypásztor testnek.......
A helyzet az hogy van igazságod ! Viszont fél életemet gabonással húztam és nem akarom részletezni hogy miért de ha bármi történt volna a hibás csak én lehettem volna , ezért ilyen vagy hasonló helyzetekre roppant figyeltem , és ez a mai napig így maradt bennem !
nézhetjük a másik oldalról is, a gyereknek 2 pofon és nem futkos át az úton.......
persze a busznál kb mindenki lassít, de ha egy kamion minden bokornál lassít akkor sokkal kevesebb métert tud menni, és ha kevesebb a méter kevesebb a pénz, szóval mások hülyeségei miatt keres kevesebbet
Ez nagyon jó! Köszi az okítást! Igyekszem magam kiokosítani mire gumicserére kerül a sor, mert féltem a drágaságom. Látom, hogy hogyan bánnak a kocsi felnijeivel, nem szeretném, ha a szíp eloxált felnit agyonbasznák. Mondjuk 2000 Km sincs még a motorban, úgyhogy van időm tanulni...
Még annyit , ha úgy látom sok súly kellene , akkor pötty ide vagy oda fordítok a gumin 180 fokot , azt újra kezdem , főleg a saját felnimet , mert azt tudom hogy jó !
Az eredetivel az volt a gond, hogy bekeményedett annyira, hogy szilánkosan széttört.
Egy ideig segített az hogy megmelegítettem, mert attól újra rugalmas lett, de egyszer minden jónak vége szakad.
az lenne a legfaszább hogy egy "keret" a futóra egy a garázsba egy a tökmindegy hová ás csak rá kell pattintani a műszert
Jól jönne egy ilyen utánfutós kalandkor mondjuk az olasz végeken.
És nem sokszor használom,ennyi talajtorna még belefér.
Ugyis fogyni kéne,meg erősíteni.
nekem nehezemre esik lent csinálni, egy minimálisabban dagadtabb vagyok mint te aztán elfogy a levegő gyorsan mert ha gugolok akkor a tüdőkapacitás negyede van csak meg
120kiló felé vagyok csak nagyon atom a talajgyakorlatoknál
a kerék tengely már megvan, meg a hegesztő is aki készre hegeszti, csak még lusta voltam összállítani
bár ha az elmúlt 5-6 évben nem készült el akkor szerintem ezután se fog
van egy grillrácsom amit 2007ben kezdtem el de még nincs kész
elfogyott a köracél, mire vettem elkérték a saválló pálcát, utána lett a szemműtét, aztán teljesen elment a lelkesedés
mondjuk azóta ismét nincs köracél mert leszúrtam a villanypásztor testnek.......
persze a busznál kb mindenki lassít, de ha egy kamion minden bokornál lassít akkor sokkal kevesebb métert tud menni, és ha kevesebb a méter kevesebb a pénz, szóval mások hülyeségei miatt keres kevesebbet
Nem igazán figyeltem csak bele-bele olvastam itt a dologba.