azért azt is nézni kell hogy 190 magas vagyok és 140 kiló
asszony corsája nagykabátban már szűk, és alig fér el a munkásbakancs a gázpedálon, mindig akad a fékbe
Mondjuk KB a Thalia-sokat simán be kéne zárni valami lakatlan szigere a kedvenc tevéjükkel és szopassák egymást a köcsög "70-el megyek semmivelse többel mozgó utakadály" vezetési stílusukkal.
kinyírni csak azért nem akarom őket mert a lelkem mélyén pacifista vagyok.
Az dízel és az sem szar, azokat is csípem. Nekem semmilyen autó utálatom nincs, márka függő sem vagyok, csak annyi, hogy a japánok ótvaros beltereit nem bírom, olyan csúnya belül némelyik, hogy az valami katasztrófa.
Egyszer lesz egy Alfa Romeo 156 1.8-2.0 TwinSparkom, az év autója volt anno, többen járnak vele 400 ezer km felett és messze többet, jobb vezetési élményt ad, mint a kortársai.
szerencséd volt
munkatársam ilyet akart venni, megnézett rengeteget és szörnyű állapotban volt mind
úgy tűnik addigra elfogyott a németeknél is a jó, és csak a fosokat hozták be
valami 260 vagy 270 kocsi után(személyesen is megnézett vagy 50-60 kocsit) vett egy corollát
Ha nem kell kombi és költségmentes, fiatalabb ingázós benzines kell, akkor én a Clio 1.2-1.4 8 szelepes benzineseinél faékebb autót nem tudok, ami még kényelmes. Szervó, elektromos ablak, sok a papa-mama autó, első gazdásakat foghatsz ki 500 ezer környékén 100 ezer km alatt patika állapotban. Még könnyebb, mint a Thalia, még kevesebbet eszik.
Most akkor mondjam ? B5 1,9tdi 110lovas passat Zadar-oda vissza cuccokkal 4fővel, második voltam tehát kellett nyomni 4,7liter az egészre. Vagy a szar 1,9pd 116lovas sharan 130-150es autopalya tempoval 7liter...
A passat a nemetektol jott 248ezerrel az oraban ami fixen volt egy szazassal tobb, akkor rakoltottem 120ezret vezerlesre egy huto cserere meg amit kellett aprosagok es azota is gond nelkul megy az auto.
De ugye ez szar passat
kurvára nem kell már a kombi
ja és még véletlen se legyen can-bus mert azt otthon nem tudom mókolni
szomszéd szereti a 307est, most már nem tudom hogy a 207el vot egy full tk vagy a 307el de nekement egy kamionnak és túlélte
Pont a Peugeot, aminek a váltója egy pontatlan, kotyogós szar? Komolyan, a Peugeot-nál nem tudnak értelmes váltót csinálni...
Amúgy muszáj, hogy kombi legyen, vagy nem kitétel?
napi 2x20km távra kell, dízel semmiképp sem jó ennyi rövidtávra, plusz a gázolaj szagot jobban utálom mint a buzikat
fiat uno volt a családban, arra annyit költöttem hogy azon az áron 3 astát bírtak volna venni
havernak a fiat palio 3x elfosta a hf tömítést a féltengely szimering meg vagy 40 ezerenként cserés volt
nekem kb ingyen se kellene fiat autó
franciában esetleg a 207-307 vonal lehet nem lenne rossz, de akkor már inkább egy "kóreai coda"
Mert egy olasz / francia dízelt meg lehet venni újonnan a szalonból, és 150 ezer km-ig valóban kutya baja sincs. Viszont használtan, 150-250 ezer km-rel megvenni az nagy bátorság... Pont így keletkeznek a folyamatos pénznyelők, amitől Ini retteg, jogosan.
Ini, ha leszarod, akkor miért ne lehetne olasz vagy francia? Egy Fiat dízel nyomorúságos körülmények között is elmegy, vagy egy Clio 1.5 dci, ami 4-4,5-ös országúti fogyasztásokat produkál....csak egy tárgy, karban kell tartani és megy.
Ja igen, amire a legbüszkébb vagyok, 4 fő (abból a hátsó 2 igen dagadt) +100-150 kg cucc a csomagtartóban, szóval kb 480 kg körüli max terhelésen 140-150-es pálya tempónál kijött 6.1 literes fogyasztás, mire leértünk a tengerre...konkrétan röhögtem, mikor tankoltam!
én leszarom mennyivel tud menni hogy néz ki meg ilyenek
én leszarom a kocsit, nekem egy tárgy semmi több, egy kutyaszar alakú tárggyal is eljárnék melózni és ha csak 100al meg az se érdekelne, a sok buzi miatt így is többségében 70es a tempó
egyedül az a lényeg ne szopasson be sok-sok ezres számlákkal
azért 10 liter gáz most 2300 ft ez megfelel kb 6 liter benzinnek, szóval az én ingázós fogyasztásom kurva jó, az országúti meg kb 5.5-re jönne ki benzinből(8.5l gáz)
és ez egy kombi kocsi ami kicsit többet eszik mint a szedán
ezt se igen tudja felülmúlni egyik újabb se(beleszámítva az egyéb szervizelési dolgait is)
50 méterrel a lámpa előtt, na...szóval piros lámpát kigurulom motorféken, nem tolom neki, aztán satufék, mint a sok agyhalott. Iszonyat sokat lehet spórolni vele.
Van egy egyszerű trükköm, mindig fix tempóval megyek. Nem lassítgatok, nem fékezgetek, fixen 100-105-ös tempomattal utazok, aki szarol előttem, azt mielőbb megelőzöm. Városban ugyan ez, fix tempó, vagy ha piros a lámpa, akkor nem rakom 50 méterrel még a 4.-et is, hanem hosszú motorfékes kigurulásokkal kigurulom a piros lámpát és menetből indítom meg újra a kocsit.
Trükkös dolog, olyan, mintha egy gumikötélen lennél, nem állsz meg szinte soha, mert felesleges 55-tel odavágtázni a piros lámpához, ha úgyis meg kell állnod.
Tempósan megyek, de mindig használom a motorféket, amikor is ugya elzárnak az injektorok és konkrétan 0 a fogyasztás, stb.
Vezetéstechnikával úgy beviszem 5,5 alá országúton, mint a húzat, mindezt úgy, hogy dörgölöm is neki.
Az enyém 4 éves volt, garantált 39 ezer km-rel, végoig márkaszervizben vezetett szervizkönyvvel, még a szaga is új! 1,3 milla volt, ebből 500 ezer a hitel (ami 800 lett mire visszafizettem) A kocsit 4 évvel később 620-ért számolták be, 81 e km-rel.
Én egyébként a Skodálatos Octaviára esküszöm. Az asszony hajt egy 2005-ös 1.4-est, 7 litert eszik (pedig a fogyasztás az, ami őt nem érdekli, mert én tankolom), és csak gyújtótrafót cseréltem benne egyszer. 3 évesen vettük 10.500 Km-el, 2M-ért. Ez szerintem egy olyan típus, amit sokan megvesznek papaautónak, így ki lehet fogni jó példányokat.
Azt te cseszted el bogyó...én 415 ezerért első gazdás, igazoltan 94 ezer km-t futott, központi záras, szervós, elektromos ablakos, hátsó ablak fűtéses mindenes Thalia-t vettem, patika állapotban!
Persze persze de a pénztárca bekorlátolja a lehetőséget. Van egy ismerősöm akinek tényleg 1 m4 1 m6 és az asszonynak meg 1 x es áll a garázsba. Na itt nincs probléma a gempával. Ugyanakkor kicsi pénzért lehet viszonylag jó BMW-t venni, sokan félnek tőle mert szervízigényes drága hozzá az alkatrész pedig szerintem nem is. Változatlanul fenn fenn tartom ha egyszer rendbe teszed örök élet.
asszony corsája nagykabátban már szűk, és alig fér el a munkásbakancs a gázpedálon, mindig akad a fékbe