Na ezért jó ha nincs fényezve. Én jól el vagyok. Amúgy dizájn világításon én is gondolkodtam. Szerintem egy kevés ... mondjuk hideg fehér fényű ledet ragasztok majd a hűtőburkolat két oldalsó elemébe. Aztán a madzagjait fel lehet vezetni elöl a tank alá. Fékcsövek mentén hátra vezetni és be lehet majd kötni a szivargyújtó kábelére. A lényeg csak hogy olyan kábel legyen megcsapolva amin csak akkor van áram ha gyújtáson van a motor. erre kínosan oda szoktam figyelni. a szivargyújtóm is így van megoldva. dobni az egészre egy kapcsolót. Így ha akarom van világítás ha nem akarom nincs. De ezt majd még kitalálom. a Lényeg csak hogy bonthatónak kell lennie mindenhol a kábelnek. Meg nem látszódjanak a madzagok. a Lámpatest mögötti rsszel is kezdek valamit a télen, hogy jobban el tudjam dugni a kábeleket. lámpát amúgy is le kell vennem mert össze vissza világít csak előre nem.
tudod milyen szar, mikor a csizmád ,meg combod súrolja és nem lát???!!!! agyfasz, és mozdulni nem tudsz, max arra figyelni, a motort nem e épp súrolja, de ha a lábad kint van, akkor nem fogja, mert az kintebb van, egy hónapja is volt egy ilyen eset... az köcsög volt, ez meg csak nyomorék
ja, a láthatóság fontos, bár ma is a lábamon mászott egy autó ( mm-en múlt), 70 éves balfasz, ha lábamon átmegy, leszállok, és a fejét a szar , 100 éves rozsdafosába verem
gondoltam már rá, fém, igen, egyelőre úgy csináltam hogy ne bántsa, kicsit kijjebb tettem, de majd alakul még, kicsit unom már, hogy minden apró szarra figyelni kell, mert egyből sérül
Jah jut eszembe. Úgy látom ilyen réz szerű madzagja van a világításnak. Gondolom ez csak a burkolat hogy fixebben álljon a dolog és nem burkolatlan elektromos vezeték. Javaslom hogy tekerd be valamivel. Szigetelő szalag vagy bármi. Csak azért gondolom mert a fém mindig erősebben karcoló hatású és a mögötted örvénylő szélben ahogy egy picit mozog a cucc. Szépen óvatosan felkarcolja a kapaszkodó (már ha eltaláltam hogy az van a képen) fényezését. Szóval javaslom tekerd be a kábelt valamivel.
Ne legyél negatív. Tavaly én is viszolyogtam az ötlettől mikor a cica kitalálta hogy télire feldíszítette a Kawát, viszont mivel nem ment el az összkép túlságosan giccsesbe nem is volt rossz a végeredmény. Volt benne némi karácsonyi hangulat. Itt is csak egy apró szelet látszik az egészből. De ha jól tippelem van kkb 4-5 hópihe a hátsó kapaszkodó vason. Sőt gondolom ki be lehet kapcsolni. Nekem meg szinte egész évben ott van a rögzítő háló. Az sem jobb egy fikarcnyival sem. És kezdek igazat adni a Cicának. Minnél jobban látszódsz a városi forgalomban annál kevésbé akarnak elütni. Főleg ha ugye együtt haladsz a forgalommal. Én ugyan nem érzem biztonságosnak ezért én inkább száguldok de megértem azt aki fél attól hogy kis tárgyként elveszik a kocsik között és inkább valami figyelem felhívó dologgal próbál kitűnni.
Láttam én már diversiont kb 6 négyzetméternyi macskaszem matricával kicicomázva. Hát az ronda volt.
Ez most ilyen projekt meló. egyenlőre kézi adagolós lesz. A faridomban van egy luk mögötte ott van az emelő vas amibe lehetne kapaszkodni mikor középvasra húzod. Mivel én azt sosem használom így oda felteszem a kart. rejtve. Olyan mint a váltós bringák pöcögtető válója. Az a tartály bemegy az ülés alá. A csepegtető meg felmegy a segédváz tövére és a láncot a felső felé fogja az első lánckerékhez közel kenni. Így találtam ki. Az hogy milyen olaj megy bele azt még kitapasztalom. Az aránylag kis méretű (17 fogas) első lánckerék és nagy sebesség miatt valami vastagabb olajra gondolok mert félek tőle hogy az első lánckeréknél fellépő nagy szögsebesség miatt a motorfűrész láncolaját gyorsan ledobja. Végül is azok csak arra vannak hogy 1 vagy max 2 fordulatot kibírjanak.
Meg visszakapja a láncvédő burkolatot is bár kibaszottul utálom mert nem tetszik a szememnek de hasznosnak meg hasznos. Pl mivel nincs garázsom így nem ázik annyit mikor esőben otthon parkol az udvarban.
Nem vagyok híve még továbbra sem, de adok esélyt annak hogy jó lesz és meggyőz. Majd kiderül.
Azt tudom hogy spay-zve két szezont bírt és olyan 30-35.000 Km-t de utáltam szarakodni vele. Most majd kiderül hogy így mit visel el. Rendes olajat fogok használni. Ha jól emlékszem valami 80W90-es olaj kell neki.
Én meg most olvasom hogy melyik Power-t kéne választanom mert ugye játszik a sima a 2CT 3 vagy az RS. De az RS-t már ki is lőttem mert jó esetben 7000-es futásteljesítményt írtak Kutyáék ami nagy eséllyel azt jelenti hogy nekem még két hátsó sem lenne elég egy szezonra. Az meg azért már sok. Túl nehéz a malac annak az abroncsnak. Meghagyom a zsoké alkatú szupersport gépeknek.
https://www.sportmotor.hu/foto...
Láttam én már diversiont kb 6 négyzetméternyi macskaszem matricával kicicomázva. Hát az ronda volt.
Azt tudom hogy spay-zve két szezont bírt és olyan 30-35.000 Km-t de utáltam szarakodni vele. Most majd kiderül hogy így mit visel el. Rendes olajat fogok használni. Ha jól emlékszem valami 80W90-es olaj kell neki.
Ekkora szentségtörést!
Már hányan megmondták, hogy egy haszontalan dolog az.