Én csak azt nem értem hkgy hidegben fagyban miért jó motorral menni dolgozni ? Menne a tököm motorral, hideg van, csúszik, párásodik, fel kell öltözni mint egy michelinbaba... beülök az autóba és kényelmesen elmegyek dolgozni, ha 10percel több az út akkor ez van. Bp-n meg viztos hogy tömegközlekednék.
Nekem a motorozás a kikapcsolódás nem a napi tevékenysé, kényszer hogy munkába mehessek vele. Na meg összességében koptassa a franc munkába járással a motort. Elhiszem hogy nyáron a melegben vagány amikor csak fekapom a bukót meg a dzsekit és farmerban megyek, azt aláírom hogy jobb.
nem ismeri őket annyira
ez a mostani is csak promóba jött. el is akarta adni az első héten aztán buzerálta egy darabig, kutyafutós videók meg hasonló és tetszik neki
azért agyal lehet mégse adja el
pedig egy 50esért szerintem simán el lehetne sütni
pl az a delta egész "fejlett" gépismerősnek van egy 2001es és olyan elektromos bizgere dolgok vannak benne ami a mostaniakba is alig van vagy feláras
bár olasz akkor se kellene, ilyenek az előitéletek
Csak tudod nekem még se család se asszony. Nekem a kocsi csak arra kell hogy télen fagyhalál nélkül is közlekedni tudjak de után irány a motor. :-D A kis autóm meg öreg ez igaz de stabil jól el vagyok vele.
Az autó közlekedési eszköz, mindennapi szükséglet (család, bevásárlás, munka, stb.). A motorozás meg szórakozás, kikapcsolódás, legalábbis számomra. Nem szeretem keverni a kettőt.
Meg őszintén nekünk motorosoknak autót? Ha lenne pénzem egy új kocsira úgy hogy meg van a mostani is akkor nem egy új kocsit vennék hanem mondjuk 200.000-ért minden szart megcsináltatnék a mostani kocsin a fennmaradó 5 millából meg vennék egy másik igen fasza motort a malac mellé meg fel extráznám mindennel a két motort amit csak megkíván a szemem. Ennyit az új kocsiról
Egy egyén szazlovas 16 szelepes szívó benzin az átlag extrákkal,villanyablak,légkondi,rádió stb mi lehet olyan qurvadraga?
Persze amikor elvárás hogy egyen 4 litert,húzzon 1 tonnát,menjen 260-al meg toljin akkorát hogy hűha és még jatsza el a radiczky indulót 6 szolamban úgy hogy prosztata masszázst is csinál akkor gond lesz.
Így van, még a leggagyibb autók is kibírnak manapság 8-10 évet vagy 150000km-t gond nélkül némelyik többet, de amikor elkezdenek befosni akkor az sokba kerül.
Az a legnagyobb baj, hogy itt, Magyarországon a többség csak 8-20 éves lefosott szarokat tud megvenni (én is) pedig hát ezek az autók már nem az örökkévalóságnak készülnek. Az új (vagy pár éves használt) autókkal nemigen szokott komolyabb baj lenni, márkától függetlenül.
Egyikkel sincs baj csak tudomásul kell venni, hogy mindegyik annyit tud amire tervezték és többnyire annyiba is kerülnek amennyit érnek, persze vannak túlárazottak, de ha van aki megad értük annyit akkor mégsem túlárazottak.
De hogy más is legyen. Egy Renault 5 Turbót is nagyon szívesen kipróbálnék. Olasz kocsiból meg hát persze egy Deltát. Japánból hát nem is tudom ... biztos lenne onnan is valami.
Hát én nem tudom van e vagy nincs alapja se a francia kocsik szidalmának vagy a német gépek ajnározásának. VAgy hogy minden olasz kocsi egy roncs. Kelő törődéssel szinte minden tarthat örökké meg 2 napig. Az biztos hogy ha tehetném biztos beszereznék egy Corrado Vr6-ot mert nekem az gyerekkorom legkedvencebb autója. Az biztos. Pedig elég ritka járgány és nem is olyan hű de űrtechnika.
Azért az ott jelenlévőket ne hasonlítsuk az átlag bmw-shez :D ők tényleg azért vesznek bmw-t mert szeretik. De a suttyók azért veszik mert menő, hosszabb a faszuk tőle 3centivel. Nem baj ha az egy lerohadt e46 amit a török, münchenben fillérekért, csomagban adta el a magyar kereskedőnek. Bmw legyen mert az menő.
Na ezeket rühellem és ezért nem veszek soha bmw-t. Illetve a bmw legyen sportos, egy e90 nem is kéne, használhatatlan szar, igen van a családban és verttem pont eleget.
Egy autó legyen sportos vagy legyen praktikus(kombi, nagy, kényelmes)
Nekem volt 1.5 dci, újonnan biztos jó, de 250000 körül anyi minden döglik meg benne, hogy akkor már nagyon nem éri meg foglalkozni vele, és csapágyat az összesben cserélni kell 100000-ként nem csak a 110 lovasban különben igen nagy az esély, hogy 300000-nél hamarabb megadja magát és az olajcserét végképp nem szabad az előírt 30000-re kitolni, 10-15000-ként cserélni kell és ezt mondják már a márkaszervizekben is. Újonnan vennék, de használtan soha többet, sokszor és sokat buktam a járműveimen, de ez a rönyó asszem mindent vitt.
A BMW égésről: http://totalcar.hu/magazin/koz...
Valószínűleg tömítetlenség miatt olaj kerül a motorba, ami az öngyulladás miatt kontrollálatlanul égni kezd... Azért annyiban maradhatunk, hogy a modern német motoroknak elég sok a bajuk. Ami ennél is nagyobb baj, hogy a német gőg nem engedi ezeket bevallani, nyomják az "überalles" marketingjüket. Azért ha az ember vesz egy BMW-t, VW-t, Merci-t, akkor elvárna egy magas fokó megbízhatóságot. Nem?
Ini. Kérdezd ki azért a gyereket odahaza kérlek erről az SJ 5000 SJ 6 és SJ 7 szériáról. Bár a 7 tényleg már egy picit sok. Kéne némi tapasztalat róluk első kézből ha van.
Nekem a motorozás a kikapcsolódás nem a napi tevékenysé, kényszer hogy munkába mehessek vele. Na meg összességében koptassa a franc munkába járással a motort. Elhiszem hogy nyáron a melegben vagány amikor csak fekapom a bukót meg a dzsekit és farmerban megyek, azt aláírom hogy jobb.
ez a mostani is csak promóba jött. el is akarta adni az első héten aztán buzerálta egy darabig, kutyafutós videók meg hasonló és tetszik neki
azért agyal lehet mégse adja el
pedig egy 50esért szerintem simán el lehetne sütni
bár olasz akkor se kellene, ilyenek az előitéletek
Persze amikor elvárás hogy egyen 4 litert,húzzon 1 tonnát,menjen 260-al meg toljin akkorát hogy hűha és még jatsza el a radiczky indulót 6 szolamban úgy hogy prosztata masszázst is csinál akkor gond lesz.
Na ezeket rühellem és ezért nem veszek soha bmw-t. Illetve a bmw legyen sportos, egy e90 nem is kéne, használhatatlan szar, igen van a családban és verttem pont eleget.
Egy autó legyen sportos vagy legyen praktikus(kombi, nagy, kényelmes)
Valószínűleg tömítetlenség miatt olaj kerül a motorba, ami az öngyulladás miatt kontrollálatlanul égni kezd... Azért annyiban maradhatunk, hogy a modern német motoroknak elég sok a bajuk. Ami ennél is nagyobb baj, hogy a német gőg nem engedi ezeket bevallani, nyomják az "überalles" marketingjüket. Azért ha az ember vesz egy BMW-t, VW-t, Merci-t, akkor elvárna egy magas fokó megbízhatóságot. Nem?