Nicasilt nem fúrunk és nem hónolunk. DE ha a felület hosszanti karcos lesz (és nem mély) egy nagyon óvatos honolást lehet csinálni hogy a kereszt karcok újra a megfelelő szögben legyenek. Egyéb esetben újra kell felvinni a nicasilt. Keress rá youtube millenium technology.
Összerakják egy kupacba a sok szart azt kiviszik valahova , ha jól tévedek Spanyolba , azt nem is biztos hogy jó lesz ! Valami hasonlót lehetett tudni erről ! ?
Most nézem, az öreg simsonos Tábori tuning is csinál nicasil fúrást, pedig nem egy nagy műhely.
Ha jól értem galvanizálással csinálják....az nem is komplikált, azt hittem plazmaszórással működik.
Már olvasáskor az lettem, az lehet, hogy túllépte 1200km-el az intervallumot, de a szelep leszakadásnak az olajcseréhez ha van elég olaj akkor nem biztos, hogy sok köze van. Ez pusztán ügyfél kezelési gond, arra nem gondolnak ha a hír elterjed tán kevesebben vesznek ilyen motorral szelt autót és a hozzáállás miatt a márkából sem? Mikor az új autót vettük ezért nem vittük el csak az első szervizre, minek, úgyis variálnának és hát egyiknek sem lett baja a mai napig sem....no meg suzukit vettünk, azt főleg minek?
Az öreg F3 as az ilyen furhato vagy van valami flancos bevonat rajta?
Ha jól értem galvanizálással csinálják....az nem is komplikált, azt hittem plazmaszórással működik.
Talán kivéve a gs500-at.
De az még az alieninkubator motorja.
Mondjuk nicasil hengert is furnak. Ez a sérülés meg nincs +1 tulméret.
Bár a tesó most vitt ki 200 kiló vashulladekot,kapott 24 rugot.
Tök jó kocsi csak egy kis üvegszálas gitt és festék kell.
http://m.galeria.totalcar.hu/m...
A jó bontott blokk olcsóbb.