Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Oszt mit csinál annyi rugóval
Ha már osszejottunk,És meg tudunk is wazze.
Az öreg F3 as az ilyen furhato vagy van valami flancos bevonat rajta?
Nicasilt nem fúrunk és nem hónolunk. DE ha a felület hosszanti karcos lesz (és nem mély) egy nagyon óvatos honolást lehet csinálni hogy a kereszt karcok újra a megfelelő szögben legyenek. Egyéb esetben újra kell felvinni a nicasilt. Keress rá youtube millenium technology.
Összerakják egy kupacba a sok szart azt kiviszik valahova , ha jól tévedek Spanyolba , azt nem is biztos hogy jó lesz ! Valami hasonlót lehetett tudni erről ! ?
Most nézem, az öreg simsonos Tábori tuning is csinál nicasil fúrást, pedig nem egy nagy műhely.
Ha jól értem galvanizálással csinálják....az nem is komplikált, azt hittem plazmaszórással működik.
Gőzöm sincs, de megoldják a felület visszakeményítését.
Nem bantjuk az en kis szaromat
Hogy fúrják a nicasil hengert ?
No igen, gs500hoz még 2 hengerbe kéne homokot szórni, úgy meglenne az 500ccm
No igen, gs500hoz még 2 hengerbe kéne homokot szórni, úgy meglenne az 500ccm
Igazad van,a hoki cbr-nel gyakorlatilag minden jobb.
Talán kivéve a gs500-at.
De az még az alieninkubator motorja.
Amugy ennek alu a hengerpersely? Vagy miért kuka?
Mondjuk nicasil hengert is furnak. Ez a sérülés meg nincs +1 tulméret.
Ugyan már. Fasztrába belerakom, jó lesz az 3 hengerrel is, a Triumph is attól jó
Nem adnak sokat érte a meh-ben.
Bár a tesó most vitt ki 200 kiló vashulladekot,kapott 24 rugot.
Itt a házam előtti kukába dobjátok ha lehet ;)
Ahogy a kedvenc klasszikus filmemet idézzem.
Tök jó kocsi csak egy kis üvegszálas gitt és festék kell.
http://m.galeria.totalcar.hu/m...
De igazából mindegy mekyik megoldás, lényeg hogy nem 2milla, hanem emberi áron meg lehetnezt oldani, csak ez nem érdeke a szerviznek.
A másik faszság meg az, hogy nincs típushibája...
Hidd el, ez kuka
Nem bízok a bontott blokkokban. Egy karc miatt nem kell kidobni a motort, láttam már rosszabbat is.
Ahha,a honolas tuti nem szedi ki azt a grandkanyont a hengerbol.
A jó bontott blokk olcsóbb.
Meg aztán egy dugócsere, hónolás, új szelep, szelepvezető, és mehet tovább.
Már olvasáskor az lettem, az lehet, hogy túllépte 1200km-el az intervallumot, de a szelep leszakadásnak az olajcseréhez ha van elég olaj akkor nem biztos, hogy sok köze van. Ez pusztán ügyfél kezelési gond, arra nem gondolnak ha a hír elterjed tán kevesebben vesznek ilyen motorral szelt autót és a hozzáállás miatt a márkából sem? Mikor az új autót vettük ezért nem vittük el csak az első szervizre, minek, úgyis variálnának és hát egyiknek sem lett baja a mai napig sem....no meg suzukit vettünk, azt főleg minek?
Mivel a csalós szoftveres,szerintem van relatíve jó áron komplett járgány akár az usa-bol is,vagy blokk.