Ezt a boltot rühellem a legjobban, többször megszívattak már mert lekmetyütyük! Sajnos okádós smile nincs. A nagy falusi központot hívd fel. (1) 452 0090
De faxot azt lehet nekik küldeni. BASZKI egy rohadt Informatikai meg műszaki szakáruház lánc és faxot használnak, de E-mailt meg nem. Én már vagy 10 éve nem láttam működő fax gépet.
De ez nem bón hanem ilyen mágneskártya és azon belül ajándék számla. Amúgy a faszom ki van ezzel a cafetéria rendszerrel Van szép kártya meg erzsi kártya meg a fasz tudja még milyen mindegyiken guruló fillérek de sosem tudni hogy mit hol és hogyan tudnak elfogadni. Az őrületbe kerget amúgy.
el kéne sütnöm az Erzsébet kártyám ajándék zsebén összegyűlt nem létező forintokat. Viszont nem találok infót az Edigital oldalán hogy elfogadják e az Erzsi kártya ajándék zsebét vagy sem. Bajcsy Zsilinszky 19 alatt Győrben van egy üzletük de nálam a legközelebbi csak Fehérváron van. Az oldaluk szerint meg kibaszottul nem egyértelmű hogy el tudják e fogadni vagy sem. Ha jársz kelsz a városban és arra jársz nem kérdeznéd nekem meg.
Az 1.5 dci a 65 és 82 lovas verzióban jó, de van 100 lóerő köré fújt verzió, ha ott már döglik ki a csapágysor 150 ezer km-nél.
Jó barátom egy Megane II 1.5 dci-vel taxizik, nagyon elégedett vele, alig fogyaszt és megy ahogy kell, 82 lovas verzió. 270 ezer km van benne. Minden csak karbantartás függvénye.
Mondjuik pont az 1,5 dci az egy beteg szamár.
Minden 2. olajcserére egy csapágysor is kell.
Tény hogy olcsó és csposon a teknö leszerelésével megoldható.De a wartburg nem volt ilyen.
Látod ezt nem szabad, a fikázás. Én SOHA nem akarom bebizonyítani (nem is tudnám) kinek mi a jó. Nekem annyian próbálnak segíteni "helyes útra terelni", hogy mért is olyan szar nekem ezekkel az életem. Ugyanez visszafelé, pont letojom ki mivel járkál, lakjon jól mindenki azzal amivel jól esik neki, szoktam mondani.
Mondta valaki, hogy különb? Azokat könnyebb fenntartani és eljárnak országúton 100-zal. Ugyanez egy kétszer nehezebb, kétszer nagyobb motorral szerelt kocsival hatványozottan többe kerül éves szinten. Nagyon nem ugyan az a vevőréteg egy Clio 1.5 dci-re 4,5-ös átlag fogyasztással, mint egy 530 D-re 8-9 literes átlaghoz. Plusz a szervizköltségek.
Puruttya Renault motorok kibírják a 30 ezres olajcsere periódust, igénytelen körülmények között is elmennek 300+ ezer km-t. Szerinted egy dízel Bmw mit szólna, ha a papa-mama elfelejt 10 ezrenként olajat cserélni?
Mindenki azt vegye, amit fenn tud tartani, ennyi volt a beszélgetés célja.
Csak találgatás megy, a melegtől szétszálló műanyag szívósorból csöpög az üzemanyag a forró leömlőre,esetleg az álladó kiégetés miatt elfáradó részecskeszűrő feladja a hrgesuztés mentén és szúróláng felgyujtja a környező műanyagokat.
Ezek mind tervezési hibák és egy kia dízel nem csinálja.
Akarom kinyögni jobb kormányos. ez is mostanában lett "divat" bájeréknál olvastam valami alkatrészről talán szűrő nemtom ami felhevülhet cseresznyepirosig olyan 800 fokig a motortérben azt ha arra rákerül valami éghető anyag azonnal lángra kap minden.
És nem tudom mivel különb a 10 15 éves kis foskazal clio, 206, fiat punto opel corsa astra és társai. Az 50 lóetejével csak billeg előtted az úton mint szatka dögön. Ugyanúgy megeszik 6 7 litert viszont soha nem érsz vele oda.
http://bitbolt.hu/